Hehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:13 schreef AchJa het volgende:
Succes Jitzzze! Niet dat je ook maar iets anders hoeft te doen dan normaal in dit zelfregulerende forum.
quote:
Ik heb niks verneukt. Gewoon op open nieuw deel gedrukt.quote:
En vervolgens het nummer weggebonjourd...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb niks verneukt. Gewoon op open nieuw deel gedrukt.
Duhu... die strepen zijn er niet op komen waaien....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef m.k het volgende:
Tevens niet huilen, nummering klopt gewoon nog
WELLUS!quote:
Doen alsof werkt nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zoals altijd heb je het zelf in de hand.
Dat zei ik niet, slimpiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, doen alsof je iets in de hand hebt werkt inderdaad niet.
Wees dan ook eens duidelijkquote:
Ga dan eens begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wees dan ook eens duidelijkMaar dat heb ik je al eerder verteld, misschien heb je dat gewoon niet in je.
Je hebt een kutdag... Welkom in de grote mensen wereld.quote:
In de tijd dat jequote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hebt een kutdag... Welkom in de grote mensen wereld.
Nu ontopic.
BEN NU AL EEN BETERE MOD DAN JITZGAYZZZZ
Denken dat je duidelijk bent en daadwerkelijk duidelijk zijn = niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In de tijd dat je_! had gepost kon je ook de post opnieuw hebben gelezen en hem begrepen hebben
Het niet willen begrijpen en het niet kunnen begrijpen idem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
[..]
Denken dat je duidelijk bent en daadwerkelijk duidelijk zijn = niet hetzelfde.
Ontopic, in de SC?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hebt een kutdag... Welkom in de grote mensen wereld.
Nu ontopic.
BEN NU AL EEN BETERE MOD DAN JITZGAYZZZZ
Dat is waar, maar dat is nu niet het geval. Verder ga ik deze zinloze 'discussie' staken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het niet willen begrijpen en het niet kunnen begrijpen idem.
Er was geen sprake van een discussie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat is nu niet het geval. Verder ga ik deze zinloze 'discussie' staken.
KUTMOD! AAARGHT!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verder ga ik deze zinloze 'discussie' staken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirtje gekrijgert voor de verjaardag. ER ook een exemplaar?
SPEELPOP VAN YVONNE!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een ban van Jitzze zou wel een eer zijn toch
Hou jij maar je mond met je kutdagquote:
Het zou raar om de posts van die kneus te laten staan en die van jou te behouden, niet. En dat je koelie's hebt die werk voor je doen is nou niet bepaald ontopicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef AchJa het volgende:
Waarom zijn al mijn zeer ter zake doende en ontopic posts in BB's VeVa topic verdwenen?
Ik vond het wel een mooie wending krijgen dat topic...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zou raar om de posts van die kneus te laten staan en die van jou te behouden, niet. En dat je koelie's hebt die werk voor je doen is nou niet bepaald ontopic
Dat was dus niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie wending krijgen dat topic...
Mijn schuldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef AchJa het volgende:
Waarom zijn al mijn zeer ter zake doende en ontopic posts in BB's VeVa topic verdwenen?
quote:
Stuur ze maar hierheen als je ze niet hoeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
KPU denkt met u mee...
Voor kisten passen sokken in de ruiling, zowel groen als bruin...
Na kisten passen afhaal opdracht van sokken en kisten... (oh, ze liggen nog steeds bij de bevo...)
Nu afhaal opdracht van de geruilde sokken... 12 paar nieuwe soort, kortom 24 paar nieuwe sokken gekregen...![]()
![]()
Ik wil gvd gewoon die ouwe groene en bruine sokken!
Die bruine gaan zo lubberen na een paar keer wassenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
KPU denkt met u mee...
Voor kisten passen sokken in de ruiling, zowel groen als bruin...
Na kisten passen afhaal opdracht van sokken en kisten... (oh, ze liggen nog steeds bij de bevo...)
Nu afhaal opdracht van de geruilde sokken... 12 paar nieuwe soort, kortom 24 paar nieuwe sokken gekregen...![]()
![]()
Ik wil gvd gewoon die ouwe groene en bruine sokken!
Niet in de droger stoppen en ook niet inelkaar stoppen maar gewoon opvouwen, gaan ze jaren mee zonder te lubberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die bruine gaan zo lubberen na een paar keer wassen
Als ik ooit weer terug komt (:')) en die oude krijg zal ik eraan denken!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet in de droger stoppen en ook niet inelkaar stoppen maar gewoon opvouwen, gaan ze jaren mee zonder te lubberen.
En wat moet jij ermee dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stuur ze maar hierheen als je ze niet hoeft
Hoezo? Gewoon blote voetjes in je birckenstocks.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon blote voetjes in je birckenstocks.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon blote voetjes in je birckenstocks.
En na anderhalve maand wordt het spul weer ingeleverd zeker... Dan gooi ik ze hier wel in de pluba.quote:
Hoezo ingeleverd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
En na anderhalve maand wordt het spul weer ingeleverd zeker... Dan gooi ik ze hier wel in de pluba.
En dan mag je geen bier meer drinken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
Maar eens aan het bier! Na morgen is de rust weer over... Vrouwmensch weer terug van vakantie.
Neuh, maar nu kan het met een sigaar in de hand en de samenvatting van de tour opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan mag je geen bier meer drinken?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neuh, maar nu kan het met een sigaar in de hand en de samenvatting van de tour op
Is het al opgeschroefd dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme, iemand van 18+ doe een gunst voor mij
Voor de p0rn moet je bij ER zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdomme, iemand van 18+ doe een gunst voor mij
Pfff 'ALWEER SPORT?!' KAN DAT STINK DING NIET UIT?! DRINK EENS WAT MINDER!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik begrijp dat de samenvatting van de tour het probleem is.
Oei, jij hebt een echt vrouwmensch aan de haakquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pfff 'ALWEER SPORT?!' KAN DAT STINK DING NIET UIT?! DRINK EENS WAT MINDER!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, jij hebt een echt vrouwmensch aan de haak
Gvd...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pfff 'ALWEER SPORT?!' KAN DAT STINK DING NIET UIT?! DRINK EENS WAT MINDER!
Snap dat jij 5dagen vd week van huis bent hoorquote:
En de resterende dagen:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Snap dat jij 5dagen vd week van huis bent hoor
Beste 7.09minuten van de week.quote:
16.9 hier in Amsterdam, best een aardig laat het apartment maar even doorwaaien tempquote:
Geen discussie over mogelijk volgens mij, volgens de mannen zijn dat Meindels M2'squote:
Nee, ik zat met sammy big black bitches from hell te kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Al Bundy? Zat het zojuist op comedy central te kijken. Jij niet blijkbaar?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, ik zat met sammy big black bitches from hell te kijken
Terwijl we met elkaar speelden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, ik zat met sammy big black bitches from hell te kijken
Er was toch meen ik iemand die een nare MI kreeg toen Aapsoldaat zei dat ie met Sammie wilde spelenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Terwijl we met elkaar speelden.
Waarom heb ik het idee dat je deze uit het FOK! ZUU archief gehaald heb?quote:
Jij bent zelf blauw, dus als je Jitzzzee graag met een streepje door zijn naam ziet, jij kent de kanalen om die banaanvraag te stellenquote:
Het was een woordspeling: ''banaan vraag'' badum tschquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent zelf blauw, dus als je Jitzzzee graag met een streepje door zijn naam ziet, jij kent de kanalen om die banaanvraag te stellen
Jah, joh, ik heb geen kwartjes meer, heb ze hier allemaal al opgebruiktquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het was een woordspeling: ''banaan vraag'' badum tsch.
Serieus? Je meent 't?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het was een woordspeling: ''banaan vraag'' badum tsch.
Serieus, bij mij viel het kwartje nietquote:
MI? Kan je dat eten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was toch meen ik iemand die een nare MI kreeg toen Aapsoldaat zei dat ie met Sammie wilde spelen
Ja hoi!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was toch meen ik iemand die een nare MI kreeg toen Aapsoldaat zei dat ie met Sammie wilde spelen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirtje gekrijgert voor de verjaardag. ER ook een exemplaar?
Mental Image!quote:
Ik bepaal zelf wel wat mogelijk is of niet in mijn fantasiequote:Op woensdag 17 juli 2013 01:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En jij had een nare MI van mij? Onmogelijk.
Nee, alles wordt door de staat gereguleerd. En ik ben de staat, met samboi als mijn slaafje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat mogelijk is of niet in mijn fantasie
Dat is ie toch al elke werkdag?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Jitzzzze wanneer ga je blauw worden?
Bah, smerig warm weer. Het is niet eens meer lekker om 's middag naar huis te lopen. Te warmquote:
Heerlijk hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, smerig warm weer. Het is niet eens meer lekker om 's middag naar huis te lopen. Te warm
Wie het weet mag het zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Jitzzzze wanneer ga je blauw worden?
Enige verschil is dat ik op landgoed van mijn ouders zitquote:[img]http://i.fokzinelandgoed van/0s.gif[/img] Op woensdag 17 juli 2013 10:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Lijkt op Nederland
Ook niks mee, vanmiddag lekker post lopen. Beetje meisjes kijken met korte rokjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk hoor![]()
Lekker buiten in de zon zitten met een nespresso
Ouwe snoepertquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:37 schreef Tietmans het volgende:
Goedendag!
[..]
Ook niks mee, vanmiddag lekker post lopen. Beetje meisjes kijken met korte rokjes.
Hey, grappig man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kwam eindelijk die jet-intake langs?
Je weet dat je hier zegt dat jij in het ziekenhuis ligt en nu zelf bezoek krijgt?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat je hier zegt dat jij in het ziekenhuis ligt en nu zelf bezoek krijgt?
Ondanks dat Glenn Gould een goede pianist is hoort das Woll Temperierte Klavier níet op piano gespeeld te worden. Is juist door Bach geschreven om te bewijzen dat de 'moderne' gelijkzwevende temperatuur op klavecimbels 'werkte'.quote:
Ich weiss, maar ik kon geen goede klavecimbel versie vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ondanks dat Glenn Gould een goede pianist is hoort das Woll Temperierte Klavier níet op piano gespeeld te worden. Is juist door Bach geschreven om te bewijzen dat de 'moderne' gelijkzwevende temperatuur op klavecimbels 'werkte'.
Dit is een hele goede versie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ich weiss, maar ik kon geen goede klavecimbel versie vinden
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik kom even met de deur in huis vallen
[ afbeelding ]
Als een ramkraker met de doner binnen vallenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik kom even met de deur in huis vallen
[ afbeelding ]
Middag C4quote:
Whehequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
ote][ afbeelding ] Op woensdag 17 juli 2013 13:45 schreef Rave_NL het volgende:
Blijf bukken hè...
Wat jij doet is jouw pakkie anquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Whehe![]()
Nee ik loop niet achter Amsterdam centraal
Ben nooit gewend om op een tablet dingen in te tikken schat. Net als op een mobiele phone.quote:[img]http://i.fokzinnet/p/0s.gif[/img] Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef Rave_NL het volgende:
Quote-novice...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Rave_NL het volgende:
Gast, je hebt je je hele leven al lopen drukken, dan kan een schermpje toch ook wel?
We konden niet echt hard rijden op die weg langs Obelink. Ik liep door die winkelstraat met belcorner etc.,overal duitse stemmen, links en rechts van mequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja echt he. Obelink stond zeker ook een file voor?
En echt overal matchende fietsen
Siehst du ihn? Das ist der große Sam, ein angesehener Soldat der niederländischen Streitkräfte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
We konden niet echt hard rijden op die weg langs Obelink. Ik liep door die winkelstraat met belcorner etc.,overal duitse stemmen, links en rechts van me
Im Leiden auchquote:[http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Duitser invasie in Winterswijk
Heb je ze al gepoetst?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
Vandaag die nieuwe boots maar eens gescoord bij de bevo... Zal ze morgen eens aan de tand voelen.
De mijne zijn alweer onder in de kast beland..quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef AchJa het volgende:
Vandaag die nieuwe boots maar eens gescoord bij de bevo... Zal ze morgen eens aan de tand voelen.
lekkere zweetkakkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De mijne zijn alweer onder in de kast beland..
Veel plezier met dit weer.
Zelfs M2 variant?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waterdierquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:
Correctquote:
Dag mijnheerquote:
Ik ga het meemaken... Als ze me niet bevallen komen ze bij de rest van het ongebruikte spul te staan...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zet ze op MP, daar kan je in een kwartiertje een compleet PSU bij elkaar shoppenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga het meemaken... Als ze me niet bevallen komen ze bij de rest van het ongebruikte spul te staan...
Oh, dus de laatste week heb je pas écht vakantiequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor een weekje naar Spanje aan de kust en dan met het vliegtuig weer terug vanuit Girona terwijl m'n ouders een week later terugkomen.
MMquote:
Ah de Spaanse kust... flink breezersletjes scoren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor een weekje naar Spanje aan de kust en dan met het vliegtuig weer terug vanuit Girona terwijl m'n ouders een week later terugkomen.
Meh, ik ga met m'n oudersquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
MM
[..]
Ah de Spaanse kust... flink breezersletjes scoren?
Klopt, opgeven is voor weekdieren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Opgeven is voor weekdieren toch
Dan ben jij dus een weekdier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, opgeven is voor weekdieren.
Weten wanneer je moet stoppen als je niet meer kan lopen en de huisarts zegt dat je een marsfractuur hebt gelopen is wat anders dan bij de eerste beste kans opgeven knuppelquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ahum, ik zie nog nergens sam de grote 5 tussen de 4Daagse gangers
Ik doe liever intelligente damesquote:
Marsfractuur, Vermoeidheidsbreukje ('Stressfractuur')quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weten wanneer je moet stoppen als je niet meer kan lopen en de huisarts zegt dat je een marsfractuur hebt gelopen is wat anders dan bij de eerste beste kans opgeven knuppel
[..]
Ik doe liever intelligente dames
Sprak de 'man' die na drie keer opdrukken last van zijn elleboog kreegquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Marsfractuur, Vermoeidheidsbreukje ('Stressfractuur')
Je kan de eerste zin van de eerste google hit kopiëren en plakken, goed man!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Marsfractuur, Vermoeidheidsbreukje ('Stressfractuur')
Die nippen aan een likeurtjequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weten wanneer je moet stoppen als je niet meer kan lopen en de huisarts zegt dat je een marsfractuur hebt gelopen is wat anders dan bij de eerste beste kans opgeven knuppel
[..]
Ik doe liever intelligente dames
Ben alleen bang dat je die niet snel in Spanje zult vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Classy dames ftw.
Ja, ik ga ook niet voor de dames naar de kust van Spanje. Ga een weekje met m'n ouders aan het strand liggen, die willen dat 2 weken doen. Ik vind het wel weer genoeg geweest als ik dat ene boek na een weekje uit heb en vlieg naar huisquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat je die niet snel in Spanje zult vinden
Was je al, maar we lieten je in de waan dat niet te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou ben ik voor eeuwig ontmaskerd als dom
Nee, je bent ontmaskerd als iemand die geen principes hanteertquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou ben ik voor eeuwig ontmaskerd als dom
Juist wel, aangezien ik geen breezersletjes hoef.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je bent ontmaskerd als iemand die geen principes hanteert
Dan zal je eeuwig maagd blijven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Juist wel, aangezien ik geen breezersletjes hoef.
Kan je beter naar het strand van Zandvoort gaan, kom je in de zomer minder Nederlanders tegen dan in Spanjequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook niet voor de dames naar de kust van Spanje. Ga een weekje met m'n ouders aan het strand liggen, die willen dat 2 weken doen. Ik vind het wel weer genoeg geweest als ik dat ene boek uit heb en vlieg naar huis.
Ja héquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan de eerste zin van de eerste google hit kopiëren en plakken, goed man!![]()
!
Mwa ligt eraan waarvoor... voor wat plezier tijdens een vakantie zijn de breezersletjes net zo goed, daarna zie je ze waarschijnlijk toch nooit meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Classy dames ftw.
Nee hoor, ik heb het alleen maar over jou. Wil je jezelf niet op mij spiegelen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit impliceert dat jij alleen maar breezersletjes te pakken kon/kan krijgen
Je had psycholoog of waarzegger moeten wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het alleen maar over jou. Wil je jezelf niet op mij spiegelen?
Hehe, online shrinkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je had psycholoog of waarzegger moeten worden
Heb je enig idee hoe ver weg de koffieautomaat staat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef AchJa het volgende:
Wat lees ik nou weer allemaal... Natres en VeVa die gaan ouwehoeren over marsfracturen???
Gvd...![]()
![]()
Ik ga even een biertje pakken. Jij ook één?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef AchJa het volgende:
Wat lees ik nou weer allemaal... Natres en VeVa die gaan ouwehoeren over marsfracturen???
Gvd...![]()
![]()
Jah, ik werd pas laat gevraagd voor het vierdaagse detachement. Toen zonder nog echt gelopen te hebben was de eerste oefenmars voor mij meteen 40 km. Tas geleend omdat ik mijne had weggegeven, diegene had de tas met 15 kg gevuld ipv 10. Toen die 40 km wel uitgelopen, maar mezelf helemaal kapotgesloopt. Huisarts geweest, die zei marsfractuur en dat ik mezelf beter niet nog meer kon verneuken en volgend jaar beter kon proberen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef AchJa het volgende:
Gvd...![]()
![]()
Ik zal wel even zwaaien als we voorbij je lopen volgend jaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, ik werd pas laat gevraagd voor het vierdaagse detachement. Toen zonder nog echt gelopen te hebben was de eerste oefenmars voor mij meteen 40 km. Tas geleend omdat ik mijne had weggegeven, diegene had de tas met 15 kg gevuld ipv 10. Toen die 40 km wel uitgelopen, maar mezelf helemaal kapotgesloopt. Huisarts geweest, die zei marsfractuur en dat ik mezelf beter niet nog meer kon verneuken en volgend jaar beter kon proberen.
Derhalve.
De enige mars waar jij verstand van hebt is deze:quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zal wel even zwaaien als we voorbij je lopen volgend jaar
Wacht maar, volgend jaar 4x 50KM met 15KG. Deze mag je citerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige mars waar jij verstand van hebt is deze:
[ afbeelding ]
Mijn god...
Wie doet dan ook van die domme dingen als er wielen in de loods staan...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, ik werd pas laat gevraagd voor het vierdaagse detachement. Toen zonder nog echt gelopen te hebben was de eerste oefenmars voor mij meteen 40 km. Tas geleend omdat ik mijne had weggegeven, diegene had de tas met 15 kg gevuld ipv 10. Toen die 40 km wel uitgelopen, maar mezelf helemaal kapotgesloopt. Huisarts geweest, die zei marsfractuur en dat ik mezelf beter niet nog meer kon verneuken en volgend jaar beter kon proberen.
Derhalve.
Dat is ook van maart ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
Zorg nou eerst maar dat je 10 keer kan opdrukken zonder last van je elleboog te krijgen
Uhu...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wacht maar, volgend jaar 4x 50KM met 15KG. Deze mag je citeren
Die wielen werden ons niet aangebodenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie doet dan ook van die domme dingen als er wielen in de loods staan...
Wat is er mis met eigen initiatief?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die wielen werden ons niet aangeboden![]()
Niet dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lees terug naar eind mei 2013 en je vind je antwoord
Ik moet nu Lotusss toch gelijk geven dat jij snel met beweringen bent, zelfs voor wat betreft je eigen uitspraken, maar niet de moeite neemt om dan de bewuste post/bron even op te zoeken en te quoten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het staat er toch? Ik weet zeker dat het er staat
Als iemand het niet gelooft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet nu Lotusss toch gelijk geven dat jij snel met beweringen bent, zelfs voor wat betreft je eigen uitspraken, maar niet de moeite neemt om dan de bewuste post/bron even op te zoeken en te quoten.
Het is nogal flauw omte doen richting anderen en te zeggen dat ze maar zelf moeten zoeken.
Sommige mensen hebben het geluk niet gehad om sterke voeten te krijgen. Moeilijk te begrijpen ik weet het, maar probeer het eensquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef Schild het volgende:
Hoe kun je na 40 click al een marsfractuur hebben.![]()
Dan moet je echt voetjes hebben die gemaakt zijn van schijtlint.
Kusje voor C4quote:
Try ice skating, als je enkels daar niet sterk van worden, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het geluk niet gehad om sterke voeten te krijgen. Moeilijk te begrijpen ik weet het, maar probeer het eens
Ik heb mij even ingelezen, en volgens mij staat het wél of niet sterke voeten/botten hebben er los van. Wordt zo te lezen vooral veroorzaakt door in ene heel veel te lopen zonder het opgebouwd te hebben, en met of in combinatie van verkeerde schoeisel. Herstel duurt lang, maar neem je die tijd niet, dan kunnen haarscheurtjes ontstaan en zelfs het bot breken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het geluk niet gehad om sterke voeten te krijgen. Moeilijk te begrijpen ik weet het, maar probeer het eens
Beginnende marsfractuur dacht de HA. Wat kan ik er aan doen? En wat weet jij opeens veel van medische zaken? Artsenbul op magischerwijze gehaald?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef Schild het volgende:
Want de middenvoetsbeentjes zitten bij jouw in je enkel?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het werkt echt, fantastisch toch!
quote:
Ik had het ook over de enkel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want de middenvoetsbeentjes zitten bij jouw in je enkel?
En dat heeft met een beginnende marsfractuur te maken, hoequote:
Ja, ik weet dat ik vaak traag van begrip benquote:
Ik krijg ook altijd wat kramp in mijn kuit na 40 clicks, dan moet ik toch echt even iets anders gaan zitten...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef Schild het volgende:
Niet eens liefde terugquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd wat kramp in mijn kuit na 40 clicks, dan moet ik toch echt even iets anders gaan zitten...
Oh sorry....quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens liefde terug![]()
Hoe is het schat? Hard aan het werk weer?
Het was een post richting m.k. ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat heeft met een beginnende marsfractuur te maken, hoe
Oh, rustig maar hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een post richting m.k. ...
Ja, wist jij dat ook niet?quote:
Maar dat is een geil wijfquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh sorry....![]()
![]()
![]()
![]()
Druk bezig met NCIS kijken. Abby.
Wij zijn domquote:
Echt wel.quote:
Idem.quote:
Welke discussie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef Wasmachinu het volgende:
Wat een discussie, lekker wichtig allemaal..
¿Quequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die van de kip en het ei
"het kip"![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |