abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129015280
Dag mede fok leden.

Ik heb zojuist mijn VWO 6 afgerond en mijn diploma behaald. Ik ben 19 jaar en ik zou eigenlijk al een studie moeten hebben gevonden maar ik kom er maar niet uit.

Al sinds mijn tienerjaren toon ik grote interesse in UFO's en het universum in het algemeen. Ik kijk dagelijks documentaires omrent UFO's, zoals natuurlijk het Roswell incident terug in 1947 maar ook meerdere alledagelijkse incidenten met 'normale' mensen.

Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in andere planeten en andere levensvormen. Dit is altijd al een grote fascinatie van mij geweest.

Ik ben nog nooit eerder op deze forum geweest, ik kreeg vanmiddag van een vriend van mij een tip om hier mijn ''oproep'' te doen.

Ik heb het bovenstaande verhaal maar kort gehouden, maar waar het op neer komt is dat ik zeer geïnteresseerd ben in een baan als ufoloog, in het engels ufologist.

Een baan, waarin je rapporten onderzoekt van UFO sightings en andere vreemde zaken, een soort X Files achtige baan.

Kortom, weten jullie een studie in Nederland die zich richt op deze functie? Ik kom wel studies tegen die zich bezig houden met de ruimte etc. maar ik wil toch in de UFO's duiken.

Veel dank,

Koopzondag

[ Bericht 0% gewijzigd door Koopzondag op 16-07-2013 19:50:34 ]
Boventitel
pi_129015403
Opleidingen voor UFO's ( :') ) zijn er niet, misschien is Natuur- en sterrenkunde wat voor je
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:51:32 #3
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_129015451
Deadline voor inschrijving van studies is toch al lang gesloten?
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_129015493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Opleidingen voor UFO's ( :') ) zijn er niet, misschien is Natuur- en sterrenkunde wat voor je
Ik kwam die studie inderdaad tegen maar is niet wat ik zoek. Ik wil echt puur voor minimaal 80% bezig zijn met UFO's.
Boventitel
pi_129015516
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Ik kwam die studie inderdaad tegen maar is niet wat ik zoek. Ik wil echt puur voor minimaal 80% bezig zijn met UFO's.
Boventitel
pi_129015535
Bij wie denk je als ufologist te worden ingehuurd?

Nu is dit natuurlijk troll, maar goed.
pi_129015548
HAHAAHAHAHAAHAHA :D ! Dit is echt een super topic. Gozer, je hebt mij echt laten lachen. _O-
#freefrederike
pi_129015567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:51 schreef _NZT_ het volgende:
Deadline voor inschrijving van studies is toch al lang gesloten?
Nee. Je kan je nog inschrijven, je hebt dan echter geen toelatingsrecht meer dus ze mogen dan zelf kiezen of ze je aannemen of niet.
#freefrederike
pi_129015603
quote:

[..]

Wil niet je ballon lek prikken, maar zoiets bestaat niet.

Ufologen zijn paranoide mensen die op een zolderkamertje zitten. De gemiddelde Fokker zeg maar. Dus bij dezen ben je ufoloog! Proficiat!

Ga nu een baan zoeken aub of een echte studie doen.
I feel kinda Locrian today
pi_129015604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef dotKoen het volgende:
Bij wie denk je als ufologist te worden ingehuurd?

Nu is dit natuurlijk troll, maar goed.
Er is een Amerikaans bedrijf (Third Fase Of Moon) die totaal geörienteerd zijn op UFO's en ook regelmatig documentaires maken. Ik heb met hun contact gehad en zou graag voor hun willen werken vanuit Nederland. Om me te richten op UFO sightings binnen Europa.

Dit zal zorgen voor meer bekendheid voor Third Face Of Moon maar ook voor de kwaliteit van de UFO documentaires. Aangezien het dan niet alleen gericht zal zijn binnen Amerika maar ook actief is in Europa.
Boventitel
pi_129015642
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef starla het volgende:

[..]

Ufologen zijn paranoide mensen die op een zolderkamertje zitten. De gemiddelde Fokker zeg maar. Dus bij dezen ben je ufoloog! Proficiat!

Figuren als jij noemen wij 'ignorant'.

Kijk verder dan je staart lang is.
Boventitel
pi_129015656
quote:

[..]

Die bestaat niet. Kijk, in principe houdt de wetenschap zit bezig met observaties, hypothesen en verklaringen op basis van theorie. Er zijn natuurlijk boekenkasten volgeschreven over UFO's maar die zijn per definitie niet wetenschappelijk, omdat een "UFO theorie" niet getoetst kan worden op basis van wetenschappelijke criteria.

Wat er het dichts in de buurt komt is denk ik nog Astronomie waarbij waarbij ze bijvoorbeeld zoeken naar de mogelijkheid van leven op exoplaneten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 18:58:57 ]
pi_129015677
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Figuren als jij noemen wij 'ignorant'.

Wie is 'wij'? De zelfbenoemde ufologen? _O-
pi_129015688
Wellicht dat jeje loopbaan kan beginnen met hbo Paranormaal therapeut of wellicht informeren bij de academie voor Energetische Fysiologie:

http://www.hjbc.nl/opleidingen/paranormaal-therapeut
http://www.wereldengelendag.nl/algemeen.php?alg=9
pi_129015728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Die bestaat niet. Kijk, in principe houdt de wetenschap zit bezig met observaties, hypothesen en verklaringen op basis van theorie. Er zijn natuurlijk boekenkasten volgeschreven over UFO's maar die zijn per definitie niet wetenschappelijk, omdat een "UFO theorie" niet getoetst kan worden op basis van wetenschappelijke criteria.

Wat er het dichts in de buurt komt is denk ik nog Astronomie waarbij waarbij ze bijvoorbeeld zoeken naar de mogelijkheid van leven op exoplaneten.
Juist die uitdaging wil ik aangaan.
Ik ben van plan om bepaalde UFO hotspots te bezoeken over heel Europa en proberen dit fenomeen op beeld vast te leggen. Verder ook archelogisch onderzoek. En daarnaast een eventuele reis naar Antartica, waar de mensheid eigenlijk maar weinig van af weet. En al helemaal de geheimen.
Boventitel
pi_129015737
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef Plantagehouder het volgende:
Wellicht dat jeje loopbaan kan beginnen met hbo Paranormaal therapeut of wellicht informeren bij de academie voor Energetische Fysiologie:

http://www.hjbc.nl/opleidingen/paranormaal-therapeut
http://www.wereldengelendag.nl/algemeen.php?alg=9
Dit moet een grap zijn.
pi_129015792
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Ik ben van plan om bepaalde UFO hotspots te bezoeken over heel Europa en proberen dit fenomeen op beeld te krijgen. Verder ook archelogisch onderzoek. En daarnaast een eventuele reis naar Antartica, waar de mensheid eigenlijk maar weinig van af weet. En al helemaal de geheimen.
Gast, je hebt teveel X-files gekeken. Wordt wakker en welkom tot de wereld van grote mensen;

waar 99% niet gelooft in Aliens en al helemaal dit soort taferelen niet wil financieren dmv studies.

Geloof me, je bent beter af achter de kassa van de lokale super met je VWO-diploma dan als ufoloog.
pi_129015812
Misschien dat theologie iets voor je is
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_129015831
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Jesse_ het volgende:
Misschien dat theologie iets voor je is
Afstudeerrichting scientology?
pi_129015850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef starla het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
#freefrederike
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:03:53 #21
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_129015852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:03 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Afstudeerrichting scientology?
pastafarianisme
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_129015867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Ik ben van plan om bepaalde UFO hotspots te bezoeken over heel Europa en proberen dit fenomeen op beeld te krijgen. Verder ook archelogisch onderzoek. En daarnaast een eventuele reis naar Antartica, waar de mensheid eigenlijk maar weinig van af weet. En al helemaal de geheimen.
Ik vind je motivatie en naïviteit aandoenlijk.

Maar er is geen enkele tak van wetenschap die zich richt op wat jij noemt. Laat staan een studierichting. Het is pure hobby zo gezegd.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:05:41 #23
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_129015921
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
Ik vind je motivatie en naïviteit aandoenlijk best triest voor iemand met vwo.

Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_129016039
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik vind je motivatie en naïviteit aandoenlijk.

Maar er is geen enkele tak van wetenschap die zich richt op wat jij noemt. Laat staan een studierichting. Het is pure hobby zo gezegd.
Het is geen pure hobby, het is meer een schaars iets, iets dat nog ontdekt moet worden en waar mensen nog over moeten leren.
Er zijn een aantal succesvolle ufologists:
(Die o.a ook in programma's als ''Ancient Aliens'' en ''UFO I know what I saw'' zijn voorgekomen)

1. Stanton Friedman ( mijn favoriet, briljante man, studeerde eerst rocket science voor 10 jaar en is
de afgelopen 35 jaar bezig als ufologist, zeer erkend)
2. James Fox ( Maakt zelf documentaires en is aantal keren in de show geweest van Larry King en is schijnbaar ook een miljonair geworden alhoewel dit mij niet zo zeer interesseert)

Ik houd het kort. Jullie kunnen zelf de Google ook gebruiken.
Boventitel
pi_129016085
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:09 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Het is geen pure hobby, het is meer een schaars iets, iets dat nog ontdekt moet worden en waar mensen nog over moeten leren.
Er zijn een aantal succesvolle ufologists:
(Die o.a ook in programma's als ''Ancient Aliens'' en ''UFO I know what I saw'' zijn voorgekomen)

1. Stanton Friedman ( mijn favoriet, briljante man, studeerde eerst rocket science voor 10 jaar en is
de afgelopen 35 jaar bezig als ufologist, zeer erkend)
2. Jamie Fox ( Maakt zelf documentaires en is aantal keren in de show geweest van Larry King en schijnbaar ook een miljonair alhoewel dit mij niet zo zeer interesseert)

Ik houd het kort. Jullie kunnen zelf de Google ook gebruiken.
Heb ze allemaal gezien. Ben ook met je eens dat het een erg interessant fenomeen is. Er zijn overtuigende aanwijzingen dat er veel is wat wij niet weten. Maar zoals je zegt, Friedman is een wetenschapper uit een geheel andere discipline die het fenomeen aan het bestuderen is. Dat maakt het nog niet wetenschappelijk. Hij heeft zijn eigen onderzoeksprojecten, maar er is geen universiteit op die wereld die 'ufologie' op het curriculum heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 19:12:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')