Hehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:13 schreef AchJa het volgende:
Succes Jitzzze! Niet dat je ook maar iets anders hoeft te doen dan normaal in dit zelfregulerende forum.
quote:
Ik heb niks verneukt. Gewoon op open nieuw deel gedrukt.quote:
En vervolgens het nummer weggebonjourd...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb niks verneukt. Gewoon op open nieuw deel gedrukt.
Duhu... die strepen zijn er niet op komen waaien....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:20 schreef m.k het volgende:
Tevens niet huilen, nummering klopt gewoon nog
WELLUS!quote:
Doen alsof werkt nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zoals altijd heb je het zelf in de hand.
Dat zei ik niet, slimpiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, doen alsof je iets in de hand hebt werkt inderdaad niet.
Wees dan ook eens duidelijkquote:
Ga dan eens begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wees dan ook eens duidelijkMaar dat heb ik je al eerder verteld, misschien heb je dat gewoon niet in je.
Je hebt een kutdag... Welkom in de grote mensen wereld.quote:
In de tijd dat jequote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hebt een kutdag... Welkom in de grote mensen wereld.
Nu ontopic.
BEN NU AL EEN BETERE MOD DAN JITZGAYZZZZ
Denken dat je duidelijk bent en daadwerkelijk duidelijk zijn = niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In de tijd dat je_! had gepost kon je ook de post opnieuw hebben gelezen en hem begrepen hebben
Het niet willen begrijpen en het niet kunnen begrijpen idem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
[..]
Denken dat je duidelijk bent en daadwerkelijk duidelijk zijn = niet hetzelfde.
Ontopic, in de SC?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hebt een kutdag... Welkom in de grote mensen wereld.
Nu ontopic.
BEN NU AL EEN BETERE MOD DAN JITZGAYZZZZ
Dat is waar, maar dat is nu niet het geval. Verder ga ik deze zinloze 'discussie' staken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het niet willen begrijpen en het niet kunnen begrijpen idem.
Er was geen sprake van een discussie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat is nu niet het geval. Verder ga ik deze zinloze 'discussie' staken.
KUTMOD! AAARGHT!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Verder ga ik deze zinloze 'discussie' staken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Thaboel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirtje gekrijgert voor de verjaardag. ER ook een exemplaar?
SPEELPOP VAN YVONNE!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Een ban van Jitzze zou wel een eer zijn toch
Hou jij maar je mond met je kutdagquote:
Het zou raar om de posts van die kneus te laten staan en die van jou te behouden, niet. En dat je koelie's hebt die werk voor je doen is nou niet bepaald ontopicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef AchJa het volgende:
Waarom zijn al mijn zeer ter zake doende en ontopic posts in BB's VeVa topic verdwenen?
Ik vond het wel een mooie wending krijgen dat topic...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zou raar om de posts van die kneus te laten staan en die van jou te behouden, niet. En dat je koelie's hebt die werk voor je doen is nou niet bepaald ontopic
Dat was dus niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie wending krijgen dat topic...
Mijn schuldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef AchJa het volgende:
Waarom zijn al mijn zeer ter zake doende en ontopic posts in BB's VeVa topic verdwenen?
quote:
Stuur ze maar hierheen als je ze niet hoeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
KPU denkt met u mee...
Voor kisten passen sokken in de ruiling, zowel groen als bruin...
Na kisten passen afhaal opdracht van sokken en kisten... (oh, ze liggen nog steeds bij de bevo...)
Nu afhaal opdracht van de geruilde sokken... 12 paar nieuwe soort, kortom 24 paar nieuwe sokken gekregen...![]()
![]()
Ik wil gvd gewoon die ouwe groene en bruine sokken!
Die bruine gaan zo lubberen na een paar keer wassenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
KPU denkt met u mee...
Voor kisten passen sokken in de ruiling, zowel groen als bruin...
Na kisten passen afhaal opdracht van sokken en kisten... (oh, ze liggen nog steeds bij de bevo...)
Nu afhaal opdracht van de geruilde sokken... 12 paar nieuwe soort, kortom 24 paar nieuwe sokken gekregen...![]()
![]()
Ik wil gvd gewoon die ouwe groene en bruine sokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |