Haha dit is er wel eentje van de categorie #wielerjostiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef lytsewiete het volgende: Westra heeft getitterd: Mooi weer wat wil een mens nog meer. Vorige keer twitterde hij ongeveer hetzelfde op de dag dat hij aanviel. Ik gok Westra in de kopgroep.
Echt he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:10 schreef dockx het volgende:
Wat een faler van een intropraatmannetje is dat dan..
Het zijn er 25...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:12 schreef kilon het volgende:
Het lijkt dat deze 5 wel wel mogen blijven.
Achtervolgende groep schijnt groter te zijn dan die 3quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:12 schreef kilon het volgende:
Het lijkt dat deze 5 wel wel mogen blijven.
Je weet niet wat ze anders zouden moeten inzetten. Misschien moeten we wel blij zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Nieuw 'talent' van de NOS zeker. Nou, ik heb nieuws voor ze, ik zie dat 'talent' niet...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh is dit de afdaling met de beloki-bocht?
was dit ook niet met de tuin van titi?
Je bent vast de enige.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:14 schreef Blik het volgende:
Mijn 2 pionnen voor de dag zijn mee, Voeckler en Hoogerland
Ah nee, dat was Gap - Pinerolo die Hagen won.quote:
Dit jaar nog niet zo vaak toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Remzz het volgende:
En toch he, hoe knap is het dat Johnny Hoogerland er zo vaak bijzit.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
LALALALALA-LA TOM DUMOULIN LALAALLALA TOM DUMOULIN
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah nee, dat was Gap - Pinerolo die Hagen won.
Hivert die samen met Mollema achtervolgde zat er ook middenin.
Ja, er gewoon niet naar kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef DeLuna het volgende:
De stream is echt een verademing, Tjongejonge. Kan ik hem ook alleen op geluid krijgen?
oh faal lama.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb 'm op het precieze moment gekopiëerd
Ja en dan? Ik hoor en zie nu niks want hij loopt echt constant vastquote:
Mooi groepje hoorquote:NAVARRO D.139COF+00:23:36
COSTA R.124MOV+00:33:42
VELITS P.159OPQ+00:44:24
KLÖDEN A.46RLT+00:44:55
ROCHE N.97TST+00:49:54
GAUTIER C.54EUC+00:54:20
ASTARLOZA M.112EUS+00:55:02
RIBLON C.89ALM+01:10:19
TROFIMOV Y.108KAT+01:11:08
DIDIER L.43RLT+01:11:47
GILBERT P.34BMC+01:12:02
DUMOULIN T.194ARG+01:12:11
GALLOPIN T.44RLT+01:15:09
HANSEN A.25LTB+01:30:30
MORI M.147LAM+01:30:38
ALBASINI M.182OGE+01:33:09
QUINZIATO M.37BMC+01:35:11
VOECKLER T.59EUC+01:38:23
COPPEL J.133COF+01:42:45
DE GENDT T.203VCD+01:57:42
NAVARDAUSKAS R.177GRS+02:00:44
MARINO J.216SOJ+02:03:15
HOOGERLAND J.205VCD+02:06:08
KADRI B.87ALM+02:16:31
MEYER C.187OGE+02:30:55
Oh dan faalt je internetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik hoor en zie nu niks want hij loopt echt constant vast
Geen Rabo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef Fides het volgende:
Goh, er zitten Nederlanders in een groep van 20+ man. Vrij logisch als er 16 Nederlanders in koers zijn.
Ja maar dan volg ik dit topic niet meer ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dan faalt je internet
Radio TDF dan?
Das waar. Op m'n laptop gaat ie ook steeds stoppen enzo, dus heb stream op iPad, werkt best zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan volg ik dit topic niet meer ja.
No way dat Hoogerland met Costa, Roche, Astarloza etc. omhoog kan....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Die laatste afdaling is gunstig voor Hoogerland.
Was sarcasme. Johnny gaat in ieder geval niet winnen. Bergop zal al lastig worden inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:24 schreef Fides het volgende:
[..]
No way dat Hoogerland met Costa, Roche, Astarloza etc. omhoog kan....
Echt lastig is die klim ook niet, zie Gilbert daar wel overleven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:24 schreef Fides het volgende:
[..]
No way dat Hoogerland met Costa, Roche, Astarloza etc. omhoog kan....
Albasini zou dit ook wel aan moeten kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Echt lastig is die klim ook niet, zie Gilbert daar wel overleven.
Is dat erg? Je gaat toch niet mee als je sowieso geen vertrouwen hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het ergste is, dat hij het zelf wel denkt...
Vind ik wel...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat erg? Je gaat toch niet mee als je sowieso geen vertrouwen hebt
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef silverhill het volgende:
[..]
Nee naar Gap, net als de rest van de renners.
Die zal parijs nice dan wel winnen.quote:
[..]
Dus je kunt maar beter nooit meespringen? Aangezien de kans dat je niet wint doorgaans wel groter is dan de kans dat je wel wint...quote:
[..]
Als ik hem was niet. Zou ik lekker een dag pakken waarop ik me wel goed voel.quote:
Laat maar u snapt het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus je kunt maar beter nooit meespringen? Aangezien de kans dat je niet wint doorgaans wel groter is dan de kans dat je wel wint...
Dit jaquote:
Als je toch niet in jezelf gelooft waarom zou je dan in godsnaam meegaan. Kost veel te veel energie, er komen nog loodzware dagen aan. Dan help je alleen jezelf de vernieling inquote:
Wel pas als ze gepakt zijn graag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:42 schreef kilon het volgende:
Ik vind ook wel dat je als commentator niet moet oordelen. Tijdens de wedstrijd gewoon genieten van wat er gebeurt, en pas later klagen over al die buitenlanders die doping gebruiken.
Tja kom op, als iemand er nu bovenop zit en vragen stelt is het niet goed, maar als hij dat niet doet en over 10 jaar blijkt het hele zwikkie weer aan het spul gezeten te hebben was hij weer niet alert genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:42 schreef DeLuna het volgende:
Hij heeft wel gelijk imo. Nu lekker erboven opzitten want dat hebben we toen niet gedaan
Dit is ook zo erg jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:42 schreef kilon het volgende:
Ik vind ook wel dat je als commentator niet moet oordelen. Tijdens de wedstrijd gewoon genieten van wat er gebeurt, en pas later klagen over al die buitenlanders die doping gebruiken.
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk heeft Froome doping gebruikt, 100%, wellicht iets wat 'onder de radar' blijft vooralsnog. Maar goed, nu gewoon genieten, zien we later wel of het klopt of niet.
De vragen kunnen wel anders gesteld worden. En op een gegeven moment is het wel klaar ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja kom op, als iemand er nu bovenop zit en vragen stelt is het niet goed, maar als hij dat niet doet en over 10 jaar blijkt het hele zwikkie weer aan het spul gezeten te hebben was hij weer niet alert genoeg.
Hoe dan ook, als journalist rijdt je altijd je karretje in de poep lijkt het wel.
Lijkt ook wel of hij ook een potentieel Tourwinnaar moet worden. Waarom niet een potentieel fantastische klassiekerrenner bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het hypen van Dumoulin begint ondertussen ook wel redelijk vervelend te worden.
Kijk eens hoeveel meer mensen naar de TDF kijken dan naar die klassiekers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt ook wel of hij ook een potentieel Tourwinnaar moet worden. Waarom niet een potentieel fantastische klassiekerrenner bijvoorbeeld?
Dat zou hem beter liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt ook wel of hij ook een potentieel Tourwinnaar moet worden. Waarom niet een potentieel fantastische klassiekerrenner bijvoorbeeld?
Gilbert of Albasiniquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
wie is de rapste voorin als het op sprinten aankomt ?
Gilbert.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
De nieuwe Gerben Lowikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Albasini en Gilbert denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat er meer naar de Tour kijken, maar het is toch totale onzin om elke goede renner meteen te bombarderen tot iemand die een goed klassement moet kunnen rijden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel meer mensen naar de TDF kijken dan naar die klassiekers.
Daarom
Een gele trui winnaar is toch wel de hoop van de meeste mensenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat er meer naar de Tour kijken, maar het is toch totale onzin om elke goede renner meteen te bombarderen tot iemand die een goed klassement moet kunnen rijden?
Op Alpe du huez wint ook geen klassementsrenner. Iemand in de orde van Gesink/Rolland/Valverde wint daarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijdag lijkt me de dag voor nog een mooie ontsnapping.
Maar niet elke fantastische wereldtopper is een goed ronderenner. En iemand die serieus meedoet voor de overwinning in de mooie klassiekers zou ik net zo gaaf vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een gele trui winnaar is toch wel de hoop van de meeste mensen
Als je denkt dat het werkt helpt dat natuurlijk ook al een beetje ( a la placebo)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor wie opzoek was naar wat artikelen over een ovalen blad.
http://www.scielo.br/pdf/rbcdh/v14n4/11.pdf
en
http://www.trainsharpcycl(...)/osymetric-study.pdf
Er zijn verschllende types ovale bladen. Sommigen om de verzuring tegen te gaan, anderen meer om het dode punt te voorkomen. Niet alleen het blad is ovaal, soms is de positie van de krank ook anders.
De claim van 7,5% minder melkzuur in de benen wordt nergens bevestigd.
Team Sky gebruikt Osymetric variant die ook in de artikelen voorbij komt. In de ene opstelling levert het een klein beetje extra vermogen op de pedalen op, in de andere kost het een beetje vermogen. Wel lijkt het erop dat de belasting voor de knie wat minder is dan met normale tandwielen. Als is dit niet heel veel en alleen in deze gestandaardiseerde omgeving.
Wat bij het extra vermogen niet is meegenomen zijn de extra rendementsverliezen door de zwabberende ketting en het grotere risico op mechanische problemen. Vraag is of het extra vermogen op het pedaal dan uiteindelijk tot meer vermogen lijkt. Mij lijkt het een heel marginal gain.
Velits en Roche kan je er ook bijschrijven als je Gilbert erbij zet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Albasini en Gilbert denk ikWeinig echt rappe aankomers er bij.
Zit ook deels tussen de oren waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor wie opzoek was naar wat artikelen over een ovalen blad.
http://www.scielo.br/pdf/rbcdh/v14n4/11.pdf
en
http://www.trainsharpcycl(...)/osymetric-study.pdf
Er zijn verschllende types ovale bladen. Sommigen om de verzuring tegen te gaan, anderen meer om het dode punt te voorkomen. Niet alleen het blad is ovaal, soms is de positie van de krank ook anders.
De claim van 7,5% minder melkzuur in de benen wordt nergens bevestigd.
Team Sky gebruikt Osymetric variant die ook in de artikelen voorbij komt. In de ene opstelling levert het een klein beetje extra vermogen op de pedalen op, in de andere kost het een beetje vermogen. Wel lijkt het erop dat de belasting voor de knie wat minder is dan met normale tandwielen. Als is dit niet heel veel en alleen in deze gestandaardiseerde omgeving.
Wat bij het extra vermogen niet is meegenomen zijn de extra rendementsverliezen door de zwabberende ketting en het grotere risico op mechanische problemen. Vraag is of het extra vermogen op het pedaal dan uiteindelijk tot meer vermogen lijkt. Mij lijkt het een heel marginal gain.
Donderdag, dan wint Gesink.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijdag lijkt me de dag voor nog een mooie ontsnapping.
Gilbert is normaal een stuk sneller dan die andere 2quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:52 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Velits en Roche kan je er ook bijschrijven als je Gilbert erbij zet.
Ach qua klassiekers hebben we ook wel talentjes gehad. Langeveld, Boom en Maaskant. Dit jaar was bv. Terpstra ook erg goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet elke fantastische wereldtopper is een goed ronderenner. En iemand die serieus meedoet voor de overwinning in de mooie klassiekers zou ik net zo gaaf vinden.
Ik heb het wel vaker gehoord "vroeger" over bijvoorbeeld talentvolle sprinters, "ja maar de Tour gaat hij niet winnen want hij kan niet klimmen"....ja, Cavendish gaat de Tour ook niet winnen, is hij dan een faler?
Met z´n doping wel jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gilbert is normaal een stuk sneller dan die andere 2
Je moet wel beseffen dat 80% van de Nederlanders die de tour de france volgt, op misschien een giro of vuelta na alles mist en ook totaal niet interesseert.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet elke fantastische wereldtopper is een goed ronderenner. En iemand die serieus meedoet voor de overwinning in de mooie klassiekers zou ik net zo gaaf vinden.
Ik heb het wel vaker gehoord "vroeger" over bijvoorbeeld talentvolle sprinters, "ja maar de Tour gaat hij niet winnen want hij kan niet klimmen"....ja, Cavendish gaat de Tour ook niet winnen, is hij dan een faler?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je denkt dat het werkt helpt dat natuurlijk ook al een beetje ( a la placebo)
Dat denk ik ook. Als het mentaal helpt, dan heb je er alsnog profijt van.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit ook deels tussen de oren waarschijnlijk?
Die is erg snel ja, maar lijkt niet echt in vorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:54 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Met z´n doping wel ja
Navardauskas is degene die zich afgelopen weken nog in vlakke sprints heeft gemengd.
Ja, laat het dan iemand vertellen met wat verstand. Dit kan m'n oma ook nog.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit echt een vreselijk saai verhaal
Ja, en dat is dus belachelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat 80% van de Nederlanders die de tour de france volgt, op misschien een giro of vuelta na alles mist en ook totaal niet interesseert.
Je bent als je niet voor de gele trui gaat geen kneus maar het gaat om die trui bij het grote publiek. Net zoals bij voetbal (of gewoon teamsport in zijn algemeenheid) het gaat om de doelpunten (en niet verdedigen en helemaal niet keeper) en bij tennis om de bal zo hard mogelijk over het net te rossen ipv de bal eerst terug slaan (of verdedigen ala Nadal).
Heeft in de Ronde van Romandie nog een peleton/flinke groepsprint gewonnen waar Albasini 9e werd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:54 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Met z´n doping wel ja
Navardauskas is degene die zich afgelopen weken nog in vlakke sprints heeft gemengd.
Weet niet.quote:
Niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet niet.
We roepen de nummer 6 van de wedstrijd ook niet op het podum ipv de winnaar.
En we kijken toch ook elke dag naar wat iemand voor werk doet of in wat voor huis hij/zij woont, auto rijdt, kleren draagt en hoe de kinderen zijn? We zijn met alles bezig met presteren?
Maar iemand die in klassiekers mee kan doen voor de overwinning is totaal geen slechtere wielrenner dan iemand die in een klassement mee kan doen, of in massasprints. Het is slechts een andere specialiteit. Ik snap de vergelijking met de nummer 6 dus nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet niet.
En we kijken toch ook elke dag naar wat iemand voor werk doet of in wat voor huis hij/zij woont, auto rijdt, kleren draagt en hoe de kinderen zijn? We zijn met alles bezig met presteren?
Je kan elke dag 6e worden en toch de tour winnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet niet.
GRMZBLquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je kan elke dag 6e worden en toch de tour winnen.
Beroerte?quote:
Beetje opportunistisch gelul van Ducrot. Ze hadden ook best in de kopgroep kunnen zitten nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Voor deze Tour was er ook nauwelijks wat van die saamhorigheid te merken.
Verschil met de kopgroep wordt alleen maar groter, dus echt sleuren is het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
Sky is het peleton weer lekker aan het meesleuren?
Nee man, die hele ploeg moet zich sparen om Mollema en Ten Dam morgen te helpen in de tijdrit, of bovenop de alp d'huezquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beetje oppprtunistisch gelul van Ducrot. Ze hadden ook best in de kopgroep kunnen zitten nu.
Ik zit "stiekem" op mijn werk te kijken, maar idd de voorsprong wordt steeds groter!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Verschil met de kopgroep wordt alleen maar groter, dus echt sleuren is het niet
Boom zat er net wel bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, die hele ploeg moet zich sparen om Mollema en Ten Dam morgen te helpen in de tijdrit, of bovenop de alp d'huez
Sterker nog, ze hadden hier nu voorin moeten zitten, er gaat nog wat gebeuren straks
quote:
Rijdt vaak bij Mollema. Beetje personal assistent. Maar hij zou in vorm ook zulke etappes kunnen winnen dus dat is wel zonde ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vanmarcke doet trouwens goed mee in het onopvallendste renner van de Tour klassement. Heb ik nog helemaal niet gezien deze Tour
Dat doet Gramulanion meestal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
Wat is dit ? nog geen tweet in dit topic van Gert Jakobs over Hoogerland en Dumoulin in de kopgroep ??
Ik ben lichtelijk teleurgesteld![]()
Inderdaad, nu loopt ie er een beetje de kantjes vanaf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:06 schreef thettes het volgende:
Koen moet ook nog eens een kort klassement rijden, kan ie wel.
#derrrrrannnnnnnnnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
Wat is dit ? nog geen tweet in dit topic van Gert Jakobs over Hoogerland en Dumoulin in de kopgroep ??
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 14:20:40Kopgroep van 25 jawel met JohnnygoJohnny en Tom Dumoulin mooie dag Oranjedag we gaan der eens goed recht voor zitten. reageer retweet
ooit wel eens naar die kop van hem gekeken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Waarom ligt Voeckler trouwens zo slecht in het peloton? Heb dat vaker gehoord, maar nooit echt een uitleg...
ah mooi, dat duurde ff maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef noodgang het volgende:
[..]twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 14:20:40Kopgroep van 25 jawel met JohnnygoJohnny en Tom Dumoulin mooie dag Oranjedag we gaan der eens goed recht voor zitten. reageer retweet
Hij is een baas. Kan de rest niet hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Waarom ligt Voeckler trouwens zo slecht in het peloton? Heb dat vaker gehoord, maar nooit echt een uitleg...
Je hebt de slag gemist, helaas.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Schijnbaar werkt ie amper mee als ie bijvoorbeeld in een ontsnapping mee is, scheldt anderen uit als ze niet voor hem werken en dat soort onsportief gedrag. Wat hem de bijnaam Fuckler heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Is dat ook echt zijn bijnaam in het peloton?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt ie amper mee als ie bijvoorbeeld in een ontsnapping mee is, scheldt anderen uit als ze niet voor hem werken en dat soort onsportief gedrag. Wat hem de bijnaam Fuckler heeft opgeleverd.
+ het camerageile gedrag. Hij ziet nooit een camera over het hoofd, en zodra hij in beeld is bekken trekken alsof hij de enige is die aan het afzien is. Desondanks vind ik het toch leuk dat ie meerijdt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt ie amper mee als ie bijvoorbeeld in een ontsnapping mee is, scheldt anderen uit als ze niet voor hem werken en dat soort onsportief gedrag. Wat hem de bijnaam Fuckler heeft opgeleverd.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Voeckler is de mascotte in het peleton. Je zou hem toch missen als hij niet meer mee rijd.
Rolland neemt het dan gewoon overquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Voeckler is de mascotte in het peleton. Je zou hem toch missen als hij niet meer mee rijd.
Ach het wordt de 8ste TDF zonder Nederlandse ritzege. Kans op een Nederlandse ritzege wordt er ook niet heel veel groter op natuurlijk gelet op de komende ritten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef TLC het volgende:
Als nu geen Fransman wint gaat dit gewoon een TdF worden zonder Franse ritzege
ja maar daar zijn wel al aangewendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach het wordt de 8ste TDF zonder Nederlandse ritzege. Kans op een Nederlandse ritzege wordt er ook niet heel veel groter op natuurlijk gelet op de komende ritten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:14 schreef silverhill het volgende:
[..]
+ het camerageile gedrag. Hij ziet nooit een camera over het hoofd, en zodra hij in beeld is bekken trekken alsof hij de enige is die aan het afzien is. Desondanks vind ik het toch leuk dat ie meerijdt.
Normaal gesproken zal hij voor De Gendt moeten werken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef TLC het volgende:
Het is te hopen dat Sjonnie niks doms gaat doen als bv 50 km voor het einde in zijn uppie wegspringen
Die van Evans klopt niet, daar moet nog iemand voor rijden!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Vanaf 0:52, mooie imitatie van Voeckler(de andere imitaties zijn ook goed trouwens)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die van Evans klopt niet, daar moet nog iemand voor rijden!
Hij kan beter zeggen, mocht uw stream weer eens uitgevallen zijn...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht u wat later...
NEE, NIET WEER, GODVERDOMME NIET WEER
... de tv hebben aangezet
Haha nice, je ziet al wie het is voordat de naam in beeld komt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Vanaf 0:52, mooie imitatie van Voeckler(de andere imitaties zijn ook goed trouwens)
Mart mocht wel lachen van hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Breukink was nog kutter dan Ducrot, dat was ik alweer vergeten
mocht u net ingeschakeld zijn, dit zijn beelden van een tijd terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef alors het volgende:
Oh wtf ik schakelde net in en dacht huh? maar herhaling dus.
2004quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Heufd het volgende:
Sinds wanneer doet Ducrot eigenlijk commentaar?
Erg naar ook, gaat ook ontzettend hard daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ziet er zo enorm triest uit, die beelden van Beloki![]()
Je zag natuurlijk gedopeerde jongens rond rijden en je dacht: hier is wat vreemds aan de hand.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef alors het volgende:
Oh wtf ik schakelde net in en dacht huh? maar herhaling dus.
Dijkstra vond het spectaculaire beelden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ziet er zo enorm triest uit, die beelden van Beloki![]()
Veel van ons hebben dus meer uur geluisterd naar Dijkstra en Ducrot dan naar hun eigen partner.quote:
Moet ie nog mee beginnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Heufd het volgende:
Sinds wanneer doet Ducrot eigenlijk commentaar?
Hopelijk heb je Rooks dan helemaal uit je systeem gewist....die was nóg erger dan Breukink.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Breukink was nog kutter dan Ducrot, dat was ik alweer vergeten
Jij kan echt nie koersen hequote:
wanneer deed die commentaar? Ik weet Smeets/Nelissen nog, en Ducrot/Dijkstra, maar thats itquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hopelijk heb je Rooks dan helemaal uit je systeem gewist....die was nóg erger dan Breukink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |