Is dat erg? Je gaat toch niet mee als je sowieso geen vertrouwen hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het ergste is, dat hij het zelf wel denkt...
Vind ik wel...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat erg? Je gaat toch niet mee als je sowieso geen vertrouwen hebt
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef silverhill het volgende:
[..]
Nee naar Gap, net als de rest van de renners.
[..]
Dus je kunt maar beter nooit meespringen? Aangezien de kans dat je niet wint doorgaans wel groter is dan de kans dat je wel wint...quote:
[..]
Als ik hem was niet. Zou ik lekker een dag pakken waarop ik me wel goed voel.quote:
Laat maar u snapt het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus je kunt maar beter nooit meespringen? Aangezien de kans dat je niet wint doorgaans wel groter is dan de kans dat je wel wint...
Dit jaquote:
Als je toch niet in jezelf gelooft waarom zou je dan in godsnaam meegaan. Kost veel te veel energie, er komen nog loodzware dagen aan. Dan help je alleen jezelf de vernieling inquote:
Wel pas als ze gepakt zijn graag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:42 schreef kilon het volgende:
Ik vind ook wel dat je als commentator niet moet oordelen. Tijdens de wedstrijd gewoon genieten van wat er gebeurt, en pas later klagen over al die buitenlanders die doping gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |