Alles beter dan Weeronline ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Meteo.fr zegt ook dat het droog blijft, nu goed, weerbericht-fijnproever?
Als ze de berg afsjeezen krijgen ze wel een aantal waaiers ja. Maar er is later op de dag kans op een bui maar veel regen wordt er vandaag nog niet verwacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
waaiers?
Toch windkracht 2 en als je erg uitzoomt ligt de etappe aan zee!
Neeeequote:
haha ja hoe zou dat komen?twitter:PhilippeGilbert twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 11:29:47Contador have always his best day the day after the second rest day. So remake of 2011? Nice stage for offensive reageer retweet
ja ik weet wanneer het live op tv komt, maar ik vroeg gewoon of ze niet al begonnen zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..].
TDF / Wanneer kunnen we de tour live zien op tv?
Dat staat ook in dat topic.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:31 schreef TLC het volgende:
[..]
ja ik weet wanneer het live op tv komt, maar ik vroeg gewoon of ze niet al begonnen zijn
Die pagina voorspelde een paar weken geleden 20 graden in Venetië terwijl het zweet op San Marco van mij afgutste.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef Van_Poppel het volgende:
yr verwacht ook geen regen:
http://www.yr.no/place/Fr(...)ap/hour_by_hour.html
Start om 13.25hquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:31 schreef TLC het volgende:
[..]
ja ik weet wanneer het live op tv komt, maar ik vroeg gewoon of ze niet al begonnen zijn
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Danny er niet meer is, dan moet Boy het maar doen.
Ja, maar ook zonder die punten van zondag was hij al lang zeker van de groene trui. Zijn concurrenten kunnen alleen nog maar scoren in de slotrit naar Parijs en eventueel wat tussensprints, maar daarin maken ze nooit meer de achterstand goed op Sagan..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Door die 20 punten te pakken afgelopen zondag is die nu zo goed als zeker van de groene trui. Hij hoeft alleen nog maar te finishen
twitter:andremeganck twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 13:14:22#sporza #tdf - wij verkenden de Col De Mance - organisatie besproeide de ganse afdaling om het smeltende asfalt tegen te gaan - 26° in Gap reageer retweet
EN WIE GAAT DAT WATER BETALEN?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:15 schreef Pino112 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 13:14:22#sporza #tdf - wij verkenden de Col De Mance - organisatie besproeide de ganse afdaling om het smeltende asfalt tegen te gaan - 26° in Gap reageer retweet
getitterd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef lytsewiete het volgende:
Westra heeft getitterd: Mooi weer wat wil een mens nog meer. Vorige keer twitterde hij ongeveer hetzelfde op de dag dat hij aanviel. Ik gok Westra in de kopgroep.
Froome heeft getwitterd dat zijn fiets twee wielen heeft, nu gaat hij aanvallen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef lytsewiete het volgende:
Westra heeft getitterd: Mooi weer wat wil een mens nog meer. Vorige keer twitterde hij ongeveer hetzelfde op de dag dat hij aanviel. Ik gok Westra in de kopgroep.
De Franse belastingbetaler? Al denk ik dat het gewoon sponsorgeld is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
EN WIE GAAT DAT WATER BETALEN?
gelu
Martin heeft het liefst een tijdrit die je op de grote versnelling kan rijden lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef TLC het volgende:
Quickstep vind de tijdrit van morgen niet echt iets voor Martin omdat het te technisch is
Het zal ook eens nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef kilon het volgende:
The first attack has come from a rider from Vacansoleil-DCM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |