Is voor het eerst dit jaar, de slotetappe 's avonds.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef sonnyspek het volgende:
Echt? Sinds wanneer is dat?
Ik volg het niet zo lang en ik kan het niet herinneren.
Wtfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is voor het eerst dit jaar, de slotetappe 's avonds.
Vuurwerk bij prijsuitreiking plus andere sfeer ook natuurlijk. Ik vind het best een poging waard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wtfmeer kijkers trekken? Beter voor kroegen?
En een speciale reflecterende gele trui las ik ergens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vuurwerk bij prijsuitreiking plus andere sfeer ook natuurlijk. Ik vind het best een poging waard.
Nou dat je alleen voor de valpartijen kijkt zegt genoeg, je moet de wedstrijd snappen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Zijn er echt mensen die vanaf het begin kijken? Ik heb het nu een paar keer gekeken omdat ik er toevallig voorbij kwam zappen. Maar is uren fietsjes kijken niet enorm saai.
(ik kijk alleen voor de valpartijen)
Oke apart.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is voor het eerst dit jaar, de slotetappe 's avonds.
Iets met 100e editie..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wtfmeer kijkers trekken? Beter voor kroegen?
Tuurlijk. Als ik tijd heb kijk ik. Vaak wel met boek, laptop of werk ofzo erbij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Zijn er echt mensen die vanaf het begin kijken? Ik heb het nu een paar keer gekeken omdat ik er toevallig voorbij kwam zappen. Maar is uren fietsjes kijken niet enorm saai.
Uiteraard doe je ondertussen ook andere dingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Ja oke, ik snap de reacties hierboven ook wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uiteraard doe je tussendoor ook andere dingen.
quote:
Dan ook de starttijden van de etappe erin, vanaf dan kun je de tour site ticker volgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef Felagund het volgende:
[..], kunnen we ook gelijk de tijden van de Avondetappe en Vive le Velo erin zetten. Dan weten we dat ook gelijk.
Net een TR met dit verzoek verzondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |