Ik zit "stiekem" op mijn werk te kijken, maar idd de voorsprong wordt steeds groter!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Verschil met de kopgroep wordt alleen maar groter, dus echt sleuren is het niet
Boom zat er net wel bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, die hele ploeg moet zich sparen om Mollema en Ten Dam morgen te helpen in de tijdrit, of bovenop de alp d'huez
Sterker nog, ze hadden hier nu voorin moeten zitten, er gaat nog wat gebeuren straks
quote:
Rijdt vaak bij Mollema. Beetje personal assistent. Maar hij zou in vorm ook zulke etappes kunnen winnen dus dat is wel zonde ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vanmarcke doet trouwens goed mee in het onopvallendste renner van de Tour klassement. Heb ik nog helemaal niet gezien deze Tour
Dat doet Gramulanion meestal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
Wat is dit ? nog geen tweet in dit topic van Gert Jakobs over Hoogerland en Dumoulin in de kopgroep ??
Ik ben lichtelijk teleurgesteld![]()
Inderdaad, nu loopt ie er een beetje de kantjes vanaf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:06 schreef thettes het volgende:
Koen moet ook nog eens een kort klassement rijden, kan ie wel.
#derrrrrannnnnnnnnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
Wat is dit ? nog geen tweet in dit topic van Gert Jakobs over Hoogerland en Dumoulin in de kopgroep ??
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 14:20:40Kopgroep van 25 jawel met JohnnygoJohnny en Tom Dumoulin mooie dag Oranjedag we gaan der eens goed recht voor zitten. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |