Maar iemand die in klassiekers mee kan doen voor de overwinning is totaal geen slechtere wielrenner dan iemand die in een klassement mee kan doen, of in massasprints. Het is slechts een andere specialiteit. Ik snap de vergelijking met de nummer 6 dus nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet niet.
We roepen de nummer 6 van de wedstrijd ook niet op het podum ipv de winnaar.
En we kijken toch ook elke dag naar wat iemand voor werk doet of in wat voor huis hij/zij woont, auto rijdt, kleren draagt en hoe de kinderen zijn? We zijn met alles bezig met presteren?
Je kan elke dag 6e worden en toch de tour winnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet niet.
We roepen de nummer 6 van de wedstrijd ook niet op het podum ipv de winnaar.
GRMZBLquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je kan elke dag 6e worden en toch de tour winnen.
Beroerte?quote:
Beetje opportunistisch gelul van Ducrot. Ze hadden ook best in de kopgroep kunnen zitten nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Voor deze Tour was er ook nauwelijks wat van die saamhorigheid te merken.
Verschil met de kopgroep wordt alleen maar groter, dus echt sleuren is het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
Sky is het peleton weer lekker aan het meesleuren?
Nee man, die hele ploeg moet zich sparen om Mollema en Ten Dam morgen te helpen in de tijdrit, of bovenop de alp d'huezquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beetje oppprtunistisch gelul van Ducrot. Ze hadden ook best in de kopgroep kunnen zitten nu.
Ik zit "stiekem" op mijn werk te kijken, maar idd de voorsprong wordt steeds groter!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Verschil met de kopgroep wordt alleen maar groter, dus echt sleuren is het niet
Boom zat er net wel bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, die hele ploeg moet zich sparen om Mollema en Ten Dam morgen te helpen in de tijdrit, of bovenop de alp d'huez
Sterker nog, ze hadden hier nu voorin moeten zitten, er gaat nog wat gebeuren straks
quote:
Rijdt vaak bij Mollema. Beetje personal assistent. Maar hij zou in vorm ook zulke etappes kunnen winnen dus dat is wel zonde ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vanmarcke doet trouwens goed mee in het onopvallendste renner van de Tour klassement. Heb ik nog helemaal niet gezien deze Tour
Dat doet Gramulanion meestal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
Wat is dit ? nog geen tweet in dit topic van Gert Jakobs over Hoogerland en Dumoulin in de kopgroep ??
Ik ben lichtelijk teleurgesteld![]()
Inderdaad, nu loopt ie er een beetje de kantjes vanaf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:06 schreef thettes het volgende:
Koen moet ook nog eens een kort klassement rijden, kan ie wel.
#derrrrrannnnnnnnnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
Wat is dit ? nog geen tweet in dit topic van Gert Jakobs over Hoogerland en Dumoulin in de kopgroep ??
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef TLC het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 14:20:40Kopgroep van 25 jawel met JohnnygoJohnny en Tom Dumoulin mooie dag Oranjedag we gaan der eens goed recht voor zitten. reageer retweet
ooit wel eens naar die kop van hem gekeken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Waarom ligt Voeckler trouwens zo slecht in het peloton? Heb dat vaker gehoord, maar nooit echt een uitleg...
ah mooi, dat duurde ff maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef noodgang het volgende:
[..]twitter:Gertjakobs64 twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 14:20:40Kopgroep van 25 jawel met JohnnygoJohnny en Tom Dumoulin mooie dag Oranjedag we gaan der eens goed recht voor zitten. reageer retweet
Hij is een baas. Kan de rest niet hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Waarom ligt Voeckler trouwens zo slecht in het peloton? Heb dat vaker gehoord, maar nooit echt een uitleg...
Je hebt de slag gemist, helaas.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Schijnbaar werkt ie amper mee als ie bijvoorbeeld in een ontsnapping mee is, scheldt anderen uit als ze niet voor hem werken en dat soort onsportief gedrag. Wat hem de bijnaam Fuckler heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef GooseFM het volgende:
Is dat ook echt zijn bijnaam in het peloton?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt ie amper mee als ie bijvoorbeeld in een ontsnapping mee is, scheldt anderen uit als ze niet voor hem werken en dat soort onsportief gedrag. Wat hem de bijnaam Fuckler heeft opgeleverd.
+ het camerageile gedrag. Hij ziet nooit een camera over het hoofd, en zodra hij in beeld is bekken trekken alsof hij de enige is die aan het afzien is. Desondanks vind ik het toch leuk dat ie meerijdt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt ie amper mee als ie bijvoorbeeld in een ontsnapping mee is, scheldt anderen uit als ze niet voor hem werken en dat soort onsportief gedrag. Wat hem de bijnaam Fuckler heeft opgeleverd.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Voeckler is de mascotte in het peleton. Je zou hem toch missen als hij niet meer mee rijd.
Rolland neemt het dan gewoon overquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef freaky40 het volgende:
Die Voeckler is de mascotte in het peleton. Je zou hem toch missen als hij niet meer mee rijd.
Ach het wordt de 8ste TDF zonder Nederlandse ritzege. Kans op een Nederlandse ritzege wordt er ook niet heel veel groter op natuurlijk gelet op de komende ritten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef TLC het volgende:
Als nu geen Fransman wint gaat dit gewoon een TdF worden zonder Franse ritzege
ja maar daar zijn wel al aangewendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach het wordt de 8ste TDF zonder Nederlandse ritzege. Kans op een Nederlandse ritzege wordt er ook niet heel veel groter op natuurlijk gelet op de komende ritten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:14 schreef silverhill het volgende:
[..]
+ het camerageile gedrag. Hij ziet nooit een camera over het hoofd, en zodra hij in beeld is bekken trekken alsof hij de enige is die aan het afzien is. Desondanks vind ik het toch leuk dat ie meerijdt.
Normaal gesproken zal hij voor De Gendt moeten werken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:22 schreef TLC het volgende:
Het is te hopen dat Sjonnie niks doms gaat doen als bv 50 km voor het einde in zijn uppie wegspringen
Die van Evans klopt niet, daar moet nog iemand voor rijden!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Vanaf 0:52, mooie imitatie van Voeckler(de andere imitaties zijn ook goed trouwens)
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die van Evans klopt niet, daar moet nog iemand voor rijden!
Hij kan beter zeggen, mocht uw stream weer eens uitgevallen zijn...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht u wat later...
NEE, NIET WEER, GODVERDOMME NIET WEER
... de tv hebben aangezet
Haha nice, je ziet al wie het is voordat de naam in beeld komt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef BW_87 het volgende:
[..]
Vanaf 0:52, mooie imitatie van Voeckler(de andere imitaties zijn ook goed trouwens)
Mart mocht wel lachen van hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Breukink was nog kutter dan Ducrot, dat was ik alweer vergeten
mocht u net ingeschakeld zijn, dit zijn beelden van een tijd terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef alors het volgende:
Oh wtf ik schakelde net in en dacht huh? maar herhaling dus.
2004quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Heufd het volgende:
Sinds wanneer doet Ducrot eigenlijk commentaar?
Erg naar ook, gaat ook ontzettend hard daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ziet er zo enorm triest uit, die beelden van Beloki![]()
Je zag natuurlijk gedopeerde jongens rond rijden en je dacht: hier is wat vreemds aan de hand.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef alors het volgende:
Oh wtf ik schakelde net in en dacht huh? maar herhaling dus.
Dijkstra vond het spectaculaire beelden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ziet er zo enorm triest uit, die beelden van Beloki![]()
Veel van ons hebben dus meer uur geluisterd naar Dijkstra en Ducrot dan naar hun eigen partner.quote:
Moet ie nog mee beginnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Heufd het volgende:
Sinds wanneer doet Ducrot eigenlijk commentaar?
Hopelijk heb je Rooks dan helemaal uit je systeem gewist....die was nóg erger dan Breukink.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Breukink was nog kutter dan Ducrot, dat was ik alweer vergeten
Jij kan echt nie koersen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |