staat toch ook bij dattie in de tuin weer in elkaar gezet isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof er wat onderdelen vanaf getrild zijn.
Ok, dan deed ik dat dus fout. Ik ging dus net als op 'normale' wegen richting de buitenkant. En kwam er dus een stomme Belg die het niet nodig vond om volledig op de linkerweghelft te rijden om in te gaan halen. Op dat moment dacht ik al van; goed, dit is duidelijk dus niet hoe ik hier op de snelweg hoor te rijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de snelweg: gewoon je lijn blijven rijden.
Op 2-baans wegen (tegemoet komend verkeer): naar buitenzijde van de bocht. dan zien tegemoetkomende auto's je eerder
Zie ik anders nergens staanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
staat toch ook bij dattie in de tuin weer in elkaar gezet is
Sommige mensen hebben er een handje van om in te halen in bochten. Als je dan aan de rechterkant van de rijstrook gaat rijden zit je snel in een dode hoek, en met pech beland je dan in de vangrailquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ok, dan deed ik dat dus fout. Ik ging dus net als op 'normale' wegen richting de buitenkant. En kwam er dus een stomme Belg die het niet nodig vond om volledig op de linkerweghelft te rijden om in te gaan halen. Op dat moment dacht ik al van; goed, dit is duidelijk dus niet hoe ik hier op de snelweg hoor te rijden.
Ja, kentekenbewijs zegt uit m'n hoofd: Suzuki BANDIT S 25 KWquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Salatrel het volgende:
wat heb je voor documentatie over de 25kw begrenzing?staat ie ook echt zo op kenteken?
Oh oepsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Yamaha Motor Nederland
Yard Built XJR1300 Project X door Deus
Het verschil in koppel tussen een 250cc en een 600cc is wel aardig watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Trouwens, nog iets anders, mijn Bandit hoort dus beperkt te zijn tot 25 kW, maar.. als ik vergelijk met hoe de 250cc van de lessen reed met zulke snelheden heb ik niet echt bepaald het idee dat er iets beperkt is aan mijn motor... :\
Dan alsnog, snelweg was leeg en heb toen even om te kijken hoe de motor erop zou reageren en hoe het voelde even de 160 aangetikt en dat ging praktisch moeiteloos met nog laag genoeg in de toeren om nog héél veel harder te kunnen. Vandaar dat ik een beetje twijfel over die begrenzingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het verschil in koppel tussen een 250cc en een 600cc is wel aardig wat.
Hmm, zou kunnen dat de begrenzing er niet zitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan alsnog, snelweg was leeg en heb toen even om te kijken hoe de motor erop zou reageren en hoe het voelde even de 160 aangetikt en dat ging praktisch moeiteloos met nog laag genoeg in de toeren om nog héél veel harder te kunnen. Vandaar dat ik een beetje twijfel over die begrenzing
vrij normaal ik leste ook op een 250cc kwam niet harden dan 110 met me er 5 tikte ik de 150 aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan alsnog, snelweg was leeg en heb toen even om te kijken hoe de motor erop zou reageren en hoe het voelde even de 160 aangetikt en dat ging praktisch moeiteloos met nog laag genoeg in de toeren om nog héél veel harder te kunnen. Vandaar dat ik een beetje twijfel over die begrenzing
Geen idee wat de top is. Ik vond 160 eigenlijk al snel genoeg gaan en ben toen weer naar maximum teruggezakt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:19 schreef klawie het volgende:
[..]
vrij normaal ik leste ook op een 250cc kwam niet harden dan 110 met me er 5 tikte ik de 150 aan
maar zou idd kunnen dat ze de begrensing eruit hebben getrokken wat is ze top?
probeer het maar pas op voor mongolen in een autoquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geen idee wat de top is. Ik vond 160 eigenlijk al snel genoeg gaan en ben toen weer naar maximum teruggezakt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hey Guys, heb jullie ervaring nodig.
Vandaag sinds een tijd weer in m'n eentje gereden en stuk snelweg gepakt. Viel me op dat ik nog niet helemaal uit ben over de lijn waar ik in moet gaan zitten. Instinctief ga ik in de banen van de autowielen rijden, maar heb dan het gevoel dat ik erg dicht bij de linkerbaan zit of te ver aan de zijkant waardoor mensen bij het inhalen half over de linker en half over de rechter baan gaan rijden wat ik niet zo prettig vind, iets over ruimte claimen enzo. Midden in de baan zit er vaak een soort gleuf of anders wel zo'n 'plakrand' van ik gok teer ofzo waar ik in ieder geval niet in wil gaan zitten rijden... Dus, ik weet het niet zo goed. Wat doen jullie?
Ik wil hier wel even een addendum bij doen - als het druk is qua verkeer rij ik juist ter hoogte van het rechterachterwiel, omdat je dan bij evt. filevorming sneller er tussendoor kunt en meer ruimte hebt. Heeft mij al een paar keer gered.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
In lijn met de bestuurders stoel, net naast het linkerwiel.
stickertje voor achterop je topkofferquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:02 schreef Anne het volgende:
Ik heb niks gemerkt van 't topkoffertje.
Vanochtend wel een flapdrol die bewust een noodstop maakte, omdat ik te dicht achter hem hing.
En dat klopt, maar hij ging dan ook niet naar rechts, terwijl er vrij baan was.
Maar ik ben tijdens zijn noodstop er zelf dus maar rechts voorbij gevlogen (nadat hij nog even een gebaar naar mij maakte en ik mijn middelvinger terug op stak). Snelle reactie had ik, zo op de vroege morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden, reed je op de A7 richting Friesland?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hey Guys, heb jullie ervaring nodig.
Vandaag sinds een tijd weer in m'n eentje gereden en stuk snelweg gepakt. Viel me op dat ik nog niet helemaal uit ben over de lijn waar ik in moet gaan zitten. Instinctief ga ik in de banen van de autowielen rijden, maar heb dan het gevoel dat ik erg dicht bij de linkerbaan zit of te ver aan de zijkant waardoor mensen bij het inhalen half over de linker en half over de rechter baan gaan rijden wat ik niet zo prettig vind, iets over ruimte claimen enzo. Midden in de baan zit er vaak een soort gleuf of anders wel zo'n 'plakrand' van ik gok teer ofzo waar ik in ieder geval niet in wil gaan zitten rijden... Dus, ik weet het niet zo goed. Wat doen jullie?
Hoe is het met je rechter knipper achter?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Topkoffurt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu al blij mee.
die van haar is gemonteerd door een monteur mét verstand. Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hoe is het met je rechter knipper achter?
Mijn richtaanwijzer is half gesmolten nadat ik die laser heb gemonteerd
die ktm meneer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die van haar is gemonteerd door een monteur mét verstand. Niks aan de hand dus.
nee, dat ging over rijhoogtequote:
Wil je die van voor ook nog even, ooit, vervangen, beste vriendelijke knappe monteurquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die van haar is gemonteerd door een monteur mét verstand. Niks aan de hand dus.
motoport rockanje zei je hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Dekatria het volgende:
De Alp terug, maar bij terugkomst thuis blijkt er een scheur in een zijpaneel te zitten. Zucht.
Mee eens, als je eenmaal stilstaat is het er lastig tussen komen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Ik wil hier wel even een addendum bij doen - als het druk is qua verkeer rij ik juist ter hoogte van het rechterachterwiel, omdat je dan bij evt. filevorming sneller er tussendoor kunt en meer ruimte hebt. Heeft mij al een paar keer gered.
Even langsgeweest, het bewuste paneel hebben ze er niet af gehad. Waarschijnlijk is een klein scheurtje groot gewordenquote:
Straks hebben we een klushol, dan ben je aan de beurt, voor nu hou je maar lekker effe je gemak, en niet op de spiegel spetteren met die witte troepquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Wil je die van voor ook nog even, ooit, vervangen, beste vriendelijke knappe monteur?
* Anne zet een tandpasta-smile op.
Flip-up ruit, lelijk bagagerek, kleur van de onderste is een stuk betah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef picodealion het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste heb ik zo een afspraak voor om te kijken.
I willquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef picodealion het volgende:
Als je ooit nog licht beschadigde kuipdelen nodig hebt moet je het maar laten weten, dat zijn de enige onderdelen van mijn oude die ik toch niet over kan gaan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |