dat etuitje met gereedschap zou ik maar weg flikkeren als ik jou was geloof me daar wil je niet mee werken als je langs de weg staatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Grieken horende zal het niet blijven bij bier
[..]
Onderweg zal ik als het kan een kleine (foto-)update online zetten via Facebook - plan is om na de reis het verslag te tikken en dan op de site te zetten incl uitgebreide fotorepo
Ik heb dat etuitje geofferd, en samen met m'n normale kit een gereedschapslaken in elkaar gezet. Oprollen, tooltube in, en hoppeta. Kan heel de motor met die dinges uitelkaar trekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
dat etuitje met gereedschap zou ik maar weg flikkeren als ik jou was geloof me daar wil je niet mee werken als je langs de weg staat
verder wens ik je heel veel succes!!!!!!!
de tangen zien er niet echt goed uit ik heb anders nog wel een kniptang en combinatie tang liggen die mag je ook wel hebben andersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb dat etuitje geofferd, en samen met m'n normale kit een gereedschapslaken in elkaar gezet. Oprollen, tooltube in, en hoppeta. Kan heel de motor met die dinges uitelkaar trekken.
en een inbus voor de voorasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vinnum best handig, zit een hoop in, maar idd, er kan wat meer bij, en ik miste sleutel 17 en 24 om de achteras los te kunnen maken
Precies dat, ja. Ik heb dop 7-8-9, schroefdraaierbitjes, de 2 grootste inbussleutels en de twee tangetjes van dat setje, en voor de rest dingen van m'n eigen kit. Dop 10, 11,14,17 en 24 dus, grote en kleine ratel (verloopstuk paste nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vinnum best handig, zit een hoop in, maar idd, er kan wat meer bij, en ik miste sleutel 17 en 24 om de achteras los te kunnen maken
Bij de AT 4 keer doppie 10 voor de borging en ik dacht 17 voor de as zelf. Inbus had ik dan weer nodig voor de remklauwen en voor diverse afdekkapjes die ik overal op had. En voor de DB killert.quote:
dat is bij mij wel anders steek dat ding nog een keer in de fikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij de AT 4 keer doppie 10 voor de borging en ik dacht 17 voor de as zelf. Inbus had ik dan weer nodig voor de remklauwen en voor diverse afdekkapjes die ik overal op had. En voor de DB killert.
Aan de Kawa is nog geen sleutel geweest..
hoe start je hem dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Aan de Kawa is nog geen sleutel geweest..
als je door Frankrijk gaat ook effe een blaastestje kopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Denk trouwens dat ik er nog een ringsleutel 10 bij doe, gezien je met een doppenset niet bij de aftapplug van de KVS kan komen.
Die wet hebben ze opgeschortquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef klawie het volgende:
[..]
als je door Frankrijk gaat ook effe een blaastestje kopen
onderhoudsvrije kopen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:05 schreef klawie het volgende:
[..]
dat is bij mij wel anders steek dat ding nog een keer in de fik
Met een knoppie ergens rechts op het stuur.quote:
Zelfde bij de Alp inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Bij de AT 4 keer doppie 10 voor de borging en ik dacht 17 voor de as zelf.
Klusjes waar je dat vooraf van zegt duren altijd veel langerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
terwijl het volgens mij een klusje van een half uur is
daarom wacht ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klusjes waar je dat vooraf van zegt duren altijd veel langer
Dat dus, zelfde plek als waar je zit als je in de auto zit. Hoewel ik zelf meestal meer naar het midden rij, tussen halverwege en driekwart van de baan (links). Eea afhankelijk van de positie van mijn voorgangerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
In lijn met de bestuurders stoel, net naast het linkerwiel.
Op de snelweg: gewoon je lijn blijven rijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
En dan met een bocht naar links op de lijn van de bijrijder of in de bestuurderslijn blijven zitten?
Ziet eruit alsof er wat onderdelen vanaf getrild zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7531462617955&type=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |