Brommertje weer opgehaald? alles weer toppie voor de reiZ?quote:
Wat Sala zegt. Zaterdag gebracht, monteur vraagt aan mij wanneer'ie klaar is.. al een slecht teken aan de wand als een monteur dat vraagt. Blijkt dat ze die dag een Harley-dag hebben, en hij de enige is die in de garage staatquote:Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Brommertje weer opgehaald? alles weer toppie voor de reiZ?
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op maandag 15 juli 2013 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
En vriendin heeft afgezien van de Guzzien haalt Vrijdag een F650 op.
moet om 12:30 op mijn werk zijn anders had ik wel even uitgezwaaid / voor wat extern pov beeldmateriaal gezorgdquote:
Ik vertrek 's morgens al heaquote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet om 12:30 op mijn werk zijn anders had ik wel even uitgezwaaid / voor wat extern pov beeldmateriaal gezorgd
Dat van die HD dag had ik gelezen idd, maar ik dacht dat je in die post ook vermeldde dat hij vandaag klaar zou zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat Sala zegt. Zaterdag gebracht, monteur vraagt aan mij wanneer'ie klaar is.. al een slecht teken aan de wand als een monteur dat vraagt. Blijkt dat ze die dag een Harley-dag hebben, en hij de enige is die in de garage staatdaar maak ik ook echt een afspraak voor maanden van tevoren.
Puntje bij paaltje: morgen dus op z'n vroegst klaar. Monteur is een goeie gast verders (enige die ook aan de Alp werkt daar), het is alleen kutbeleid van z'n chef.
welke motortoko is op maandag open dan he? NOU HE? ZEG DAN!!!!!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat van die HD dag had ik gelezen idd, maar ik dacht dat je in die post ook vermeldde dat hij vandaag klaar zou zijnVerkeerd gelezen zeker
![]()
Welke toko is dat dan?
Motoport Rockanje. Prima zaak verders hoor, altijd wel goeie service... behalve als het Harley dag is, zo blijktquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat van die HD dag had ik gelezen idd, maar ik dacht dat je in die post ook vermeldde dat hij vandaag klaar zou zijnVerkeerd gelezen zeker
![]()
Welke toko is dat dan?
Nou. Deze bijvoorbeeld: http://motostoreboxmeer.nl/quote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welke motortoko is op maandag open dan he? NOU HE? ZEG DAN!!!!!
Rockanje...quote:Op maandag 15 juli 2013 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Motoport Rockanje. Prima zaak verders hoor, altijd wel goeie service... behalve als het Harley dag is, zo blijkt
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Deze bijvoorbeeld: http://motostoreboxmeer.nl/
Was pas de 2e hier uit de buurt waar ik aan dacht.
MUAHAHA.
Meer de kinderlokkerdisco enclavequote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker zo'n Duitse enclave 's zomers
Vandaar ook die Harley-dag.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meer de kinderlokkerdisco enclave
En de ander zegt jaaaaaaa.quote:
Daarom is dat hem ook geworden, beetje bijklussen om hem klaar te maken in de toekomst. Valbeugels en goede bandjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef Dekatria het volgende:
Voordeel is wel weer dat je met haar kan gaan crossen
een gewone of een dakar?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En de ander zegt jaaaaaaa.
Probleem is lengte, dus kwamen we hier uit. Lees er van alles over, maar vriendin was helemaal enthousiast na een proefrit.
gewone, we blijven studentenquote:
minder zelfs 8-7 heb ik mailtje ontvangen dat ie het had het had ontvangen. Netjes gemarkeerd als gift motorcycle parts met een waarde van 35 paus dollarquote:
Deze foto, jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Naaktcrossen![]()
http://espn.go.com/espnw/(...)-issue-espn-magazine
Tikkeltje gespierd is ze welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze foto, ja
De foto's in het filmpje echter
Da's een ernstig rappe postduif geweestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
minder zelfs 8-7 heb ik mailtje ontvangen dat ie het had het had ontvangen. Netjes gemarkeerd als gift motorcycle parts met een waarde van 35 paus dollar
Die deden er wel héél lang over inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Dekatria het volgende:
Sneller dan Twisted Throttle. Then again, da's ook niet zo lastig
Ik vinnut een lelijke bouwvakstert.quote:
Welk model is het dan? Guzzi of Triumph?quote:
Ziet er niet uit manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Naaktcrossen![]()
http://espn.go.com/espnw/(...)-issue-espn-magazine
Kijk, dit is stukken beterquote:
De Yvonne Strahovskiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Welk model is het dan? Guzzi of Triumph?
ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Topkoffurt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu al blij mee.
de eerstequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Yvonne Strahovski
Motor lijkt me een Triumph trouwens, aan de zijkant van de tank te zien.
Nog een paar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm! Ik heb er nog maar 3 km mee gereden net; Geen ideequote:
neem hem achterop dan zakt de motor ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Anne het volgende:
Ik pas trouwens uiteraard niet op SD's motor. Kan met mijn grote teen de grond aanraken en that's it.
Dus maar geen proefritje gemaakt, helaasj.
Okay; onder het rijden gaat er eigenlijk niet zoveel in. Mijn handtas (quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Het enige merkbare verschil vind ik pas als je er iets in hebt liggen. Ook wel logisch natuurlijk.
Je merkt eigenlijk pas hoeveel invloed het heb als je m er weer af hebt. Ik rij altijd met een dik kettingslot erin rond, dus dat voel je wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de ketting van je slot erin doet ga je hem denk ik wel een beetje voelen. Persoonlijk merkte ik er niet veel van, komt ook door gewenning denk ik. Als je een dikke zijwind hebt misschien als je hem er ineens vanaf zou halen, maar anders ook niet.
Dan rijdt er een smurfje met 400+ kg wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:23 schreef klawie het volgende:
[..]
neem hem achterop dan zakt de motor ook
Die neem ik denk ik alleen bij hoge uitzonderingen mee. Security maakt tegenwoordig ook rondjes buiten het hek, dus ik vind het wel veilig genoeg daarzo voor alleen een remschijfslot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de ketting van je slot erin doet ga je hem denk ik wel een beetje voelen. Persoonlijk merkte ik er niet veel van, komt ook door gewenning denk ik. Als je een dikke zijwind hebt misschien als je hem er ineens vanaf zou halen, maar anders ook niet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt me ook heel sterk dat hij daar weggehaald zou worden, maar dat dacht ik hier voor de deur ook![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan rijdt er een smurfje met 400+ kg weg
troost hem nog maar een keer extraquote:
Hij gaat toch in je remschijf?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is het trouwens schijfremslot eh![]()
?
Ja.. Maar schijfremslot geeft 126.000 hits met Google. Remschijfslot maar 17.300.quote:
Schijfslotrem?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Anne het volgende:
Twijfeldetwijfel. Allebei maar goedkeuren gewoon?
Ik wil een klinker kopen.quote:
Yes. Wat kleine dingetjes nog, maar kisten en alles staan al klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
wel vaak je blog updaten hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yes. Wat kleine dingetjes nog, maar kisten en alles staan al klaar.
De Grieken horende zal het niet blijven bij bierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Anne het volgende:
Als je Griekenland in bent gereden drink je wel even een biertje op mijn verjaardag eh?
Onderweg zal ik als het kan een kleine (foto-)update online zetten via Facebook - plan is om na de reis het verslag te tikken en dan op de site te zetten incl uitgebreide fotorepoquote:
dat etuitje met gereedschap zou ik maar weg flikkeren als ik jou was geloof me daar wil je niet mee werken als je langs de weg staatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Grieken horende zal het niet blijven bij bier
[..]
Onderweg zal ik als het kan een kleine (foto-)update online zetten via Facebook - plan is om na de reis het verslag te tikken en dan op de site te zetten incl uitgebreide fotorepo
Ik heb dat etuitje geofferd, en samen met m'n normale kit een gereedschapslaken in elkaar gezet. Oprollen, tooltube in, en hoppeta. Kan heel de motor met die dinges uitelkaar trekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
dat etuitje met gereedschap zou ik maar weg flikkeren als ik jou was geloof me daar wil je niet mee werken als je langs de weg staat
verder wens ik je heel veel succes!!!!!!!
de tangen zien er niet echt goed uit ik heb anders nog wel een kniptang en combinatie tang liggen die mag je ook wel hebben andersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb dat etuitje geofferd, en samen met m'n normale kit een gereedschapslaken in elkaar gezet. Oprollen, tooltube in, en hoppeta. Kan heel de motor met die dinges uitelkaar trekken.
en een inbus voor de voorasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vinnum best handig, zit een hoop in, maar idd, er kan wat meer bij, en ik miste sleutel 17 en 24 om de achteras los te kunnen maken
Precies dat, ja. Ik heb dop 7-8-9, schroefdraaierbitjes, de 2 grootste inbussleutels en de twee tangetjes van dat setje, en voor de rest dingen van m'n eigen kit. Dop 10, 11,14,17 en 24 dus, grote en kleine ratel (verloopstuk paste nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vinnum best handig, zit een hoop in, maar idd, er kan wat meer bij, en ik miste sleutel 17 en 24 om de achteras los te kunnen maken
Bij de AT 4 keer doppie 10 voor de borging en ik dacht 17 voor de as zelf. Inbus had ik dan weer nodig voor de remklauwen en voor diverse afdekkapjes die ik overal op had. En voor de DB killert.quote:
dat is bij mij wel anders steek dat ding nog een keer in de fikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij de AT 4 keer doppie 10 voor de borging en ik dacht 17 voor de as zelf. Inbus had ik dan weer nodig voor de remklauwen en voor diverse afdekkapjes die ik overal op had. En voor de DB killert.
Aan de Kawa is nog geen sleutel geweest..
hoe start je hem dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Aan de Kawa is nog geen sleutel geweest..
als je door Frankrijk gaat ook effe een blaastestje kopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Denk trouwens dat ik er nog een ringsleutel 10 bij doe, gezien je met een doppenset niet bij de aftapplug van de KVS kan komen.
Die wet hebben ze opgeschortquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef klawie het volgende:
[..]
als je door Frankrijk gaat ook effe een blaastestje kopen
onderhoudsvrije kopen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:05 schreef klawie het volgende:
[..]
dat is bij mij wel anders steek dat ding nog een keer in de fik
Met een knoppie ergens rechts op het stuur.quote:
Zelfde bij de Alp inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Bij de AT 4 keer doppie 10 voor de borging en ik dacht 17 voor de as zelf.
Klusjes waar je dat vooraf van zegt duren altijd veel langerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
terwijl het volgens mij een klusje van een half uur is
daarom wacht ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klusjes waar je dat vooraf van zegt duren altijd veel langer
Dat dus, zelfde plek als waar je zit als je in de auto zit. Hoewel ik zelf meestal meer naar het midden rij, tussen halverwege en driekwart van de baan (links). Eea afhankelijk van de positie van mijn voorgangerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
In lijn met de bestuurders stoel, net naast het linkerwiel.
Op de snelweg: gewoon je lijn blijven rijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
En dan met een bocht naar links op de lijn van de bijrijder of in de bestuurderslijn blijven zitten?
Ziet eruit alsof er wat onderdelen vanaf getrild zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7531462617955&type=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |