neem hem achterop dan zakt de motor ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Anne het volgende:
Ik pas trouwens uiteraard niet op SD's motor. Kan met mijn grote teen de grond aanraken en that's it.
Dus maar geen proefritje gemaakt, helaasj.
Okay; onder het rijden gaat er eigenlijk niet zoveel in. Mijn handtas (quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Het enige merkbare verschil vind ik pas als je er iets in hebt liggen. Ook wel logisch natuurlijk.
Je merkt eigenlijk pas hoeveel invloed het heb als je m er weer af hebt. Ik rij altijd met een dik kettingslot erin rond, dus dat voel je wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de ketting van je slot erin doet ga je hem denk ik wel een beetje voelen. Persoonlijk merkte ik er niet veel van, komt ook door gewenning denk ik. Als je een dikke zijwind hebt misschien als je hem er ineens vanaf zou halen, maar anders ook niet.
Dan rijdt er een smurfje met 400+ kg wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:23 schreef klawie het volgende:
[..]
neem hem achterop dan zakt de motor ook
Die neem ik denk ik alleen bij hoge uitzonderingen mee. Security maakt tegenwoordig ook rondjes buiten het hek, dus ik vind het wel veilig genoeg daarzo voor alleen een remschijfslot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
Als je de ketting van je slot erin doet ga je hem denk ik wel een beetje voelen. Persoonlijk merkte ik er niet veel van, komt ook door gewenning denk ik. Als je een dikke zijwind hebt misschien als je hem er ineens vanaf zou halen, maar anders ook niet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt me ook heel sterk dat hij daar weggehaald zou worden, maar dat dacht ik hier voor de deur ook![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan rijdt er een smurfje met 400+ kg weg
troost hem nog maar een keer extraquote:
Hij gaat toch in je remschijf?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is het trouwens schijfremslot eh![]()
?
Ja.. Maar schijfremslot geeft 126.000 hits met Google. Remschijfslot maar 17.300.quote:
Schijfslotrem?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Anne het volgende:
Twijfeldetwijfel. Allebei maar goedkeuren gewoon?
Ik wil een klinker kopen.quote:
Yes. Wat kleine dingetjes nog, maar kisten en alles staan al klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
wel vaak je blog updaten hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yes. Wat kleine dingetjes nog, maar kisten en alles staan al klaar.
De Grieken horende zal het niet blijven bij bierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Anne het volgende:
Als je Griekenland in bent gereden drink je wel even een biertje op mijn verjaardag eh?
Onderweg zal ik als het kan een kleine (foto-)update online zetten via Facebook - plan is om na de reis het verslag te tikken en dan op de site te zetten incl uitgebreide fotorepoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |