Daarom is dat hem ook geworden, beetje bijklussen om hem klaar te maken in de toekomst. Valbeugels en goede bandjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef Dekatria het volgende:
Voordeel is wel weer dat je met haar kan gaan crossen
een gewone of een dakar?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En de ander zegt jaaaaaaa.
Probleem is lengte, dus kwamen we hier uit. Lees er van alles over, maar vriendin was helemaal enthousiast na een proefrit.
gewone, we blijven studentenquote:
minder zelfs 8-7 heb ik mailtje ontvangen dat ie het had het had ontvangen. Netjes gemarkeerd als gift motorcycle parts met een waarde van 35 paus dollarquote:
Deze foto, jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Naaktcrossen![]()
http://espn.go.com/espnw/(...)-issue-espn-magazine
Tikkeltje gespierd is ze welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze foto, ja
De foto's in het filmpje echter
Da's een ernstig rappe postduif geweestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
minder zelfs 8-7 heb ik mailtje ontvangen dat ie het had het had ontvangen. Netjes gemarkeerd als gift motorcycle parts met een waarde van 35 paus dollar
Die deden er wel héél lang over inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Dekatria het volgende:
Sneller dan Twisted Throttle. Then again, da's ook niet zo lastig
Ik vinnut een lelijke bouwvakstert.quote:
Welk model is het dan? Guzzi of Triumph?quote:
Ziet er niet uit manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Naaktcrossen![]()
http://espn.go.com/espnw/(...)-issue-espn-magazine
Kijk, dit is stukken beterquote:
De Yvonne Strahovskiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Welk model is het dan? Guzzi of Triumph?
ziet er netjes uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Topkoffurt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu al blij mee.
de eerstequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Yvonne Strahovski
Motor lijkt me een Triumph trouwens, aan de zijkant van de tank te zien.
Nog een paar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm! Ik heb er nog maar 3 km mee gereden net; Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |