die van haar is gemonteerd door een monteur mét verstand. Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hoe is het met je rechter knipper achter?
Mijn richtaanwijzer is half gesmolten nadat ik die laser heb gemonteerd
die ktm meneer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die van haar is gemonteerd door een monteur mét verstand. Niks aan de hand dus.
nee, dat ging over rijhoogtequote:
Wil je die van voor ook nog even, ooit, vervangen, beste vriendelijke knappe monteurquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die van haar is gemonteerd door een monteur mét verstand. Niks aan de hand dus.
motoport rockanje zei je hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Dekatria het volgende:
De Alp terug, maar bij terugkomst thuis blijkt er een scheur in een zijpaneel te zitten. Zucht.
Mee eens, als je eenmaal stilstaat is het er lastig tussen komen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Ik wil hier wel even een addendum bij doen - als het druk is qua verkeer rij ik juist ter hoogte van het rechterachterwiel, omdat je dan bij evt. filevorming sneller er tussendoor kunt en meer ruimte hebt. Heeft mij al een paar keer gered.
Even langsgeweest, het bewuste paneel hebben ze er niet af gehad. Waarschijnlijk is een klein scheurtje groot gewordenquote:
Straks hebben we een klushol, dan ben je aan de beurt, voor nu hou je maar lekker effe je gemak, en niet op de spiegel spetteren met die witte troepquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Wil je die van voor ook nog even, ooit, vervangen, beste vriendelijke knappe monteur?
* Anne zet een tandpasta-smile op.
Flip-up ruit, lelijk bagagerek, kleur van de onderste is een stuk betah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef picodealion het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste heb ik zo een afspraak voor om te kijken.
I willquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef picodealion het volgende:
Als je ooit nog licht beschadigde kuipdelen nodig hebt moet je het maar laten weten, dat zijn de enige onderdelen van mijn oude die ik toch niet over kan gaan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |