SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 13:21:52 ]
Goeie, UI's aangepastquote:Op maandag 15 juli 2013 12:26 schreef SuperFruitig het volgende:
ow en de OP mag echt een makeover krijgen
GameBabe is druk met werk en de Kokquote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Komt Frankii ooit nog wel eens eens? En waar is Gamebabe!
En Frankii en Gamer_V?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
GameBabe is druk met werk en de Kok![]()
Die binnenkort weer in Gouda komt werken en misschien weer wonen!
Kipgezichtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Kuuks eigenlijk alleen maar in het Breda topic. Frankii vorige week nog gezien toen hij op mijn verjaardag was, maar die komt eigenlijk ook nooit meer in de SC. Kipgezicht is sowieso al jaren spoorloos op FOK! geloof ik
Standalone ding. Ik ben alleen allergisch voor spellen waar je zelf mag richten en dat er toch met een dobbelsteen wordt bepaald of je raakt of mist.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:38 schreef Poit het volgende:
Fallout New Vegas, bevat die nu ook de volledige versie van Fallout 3? Heb je FA3 nodig of is het een standalone dingetje?
Mjah, FO3 GOTY en NV zijn dus nu in de Steam summer sale. Destijds kon FO 3 me niet echt bekoren.. Miste teveel FO2 sfeer...quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Standalone ding. Ik ben alleen allergisch voor spellen waar je zelf mag richten en dat er toch met een dobbelsteen wordt bepaald of je raakt of mist.
NV is ook veel minder leuk dan FO3quote:Op maandag 15 juli 2013 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Mjah, FO3 GOTY en NV zijn dus nu in de Steam summer sale. Destijds kon FO 3 me niet echt bekoren.. Miste teveel FO2 sfeer...
Denk dat ik het daar maar bij moet houden..
Ik heb hetzelfde als jij.. Die fps style trekt me niet..
Ah, dus als ik er alsnog voor zou gaan kan ik beter voor de GOTY uitvoering van FO3 gaan?quote:
Frankii is helemaal studentikoos bij een roeivereniging, bitches all over!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Komt Frankii ooit nog wel eens eens? En waar is Gamebabe!
Zou ik wel doen, heb je meteen een shitload aan DLC erbij (mocht je er tegen de tijd van uitspelen nog zin in hebben). Maar goed, that's just one man's opinionquote:Op maandag 15 juli 2013 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, dus als ik er alsnog voor zou gaan kan ik beter voor de GOTY uitvoering van FO3 gaan?
ThnxMisschien dat ik die nog wel voor de heb ga halen
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Standalone ding. Ik ben alleen allergisch voor spellen waar je zelf mag richten en dat er toch met een dobbelsteen wordt bepaald of je raakt of mist.
Thnx voor de pro tipsquote:Op maandag 15 juli 2013 15:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, heb je meteen een shitload aan DLC erbij (mocht je er tegen de tijd van uitspelen nog zin in hebben). Maar goed, that's just one man's opinion
Zijn daar geen tutorial filmpjes voor?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx voor de pro tips
Een andere vraag trouwens.. Is er toevallig hier iemand die een bedrade xbox 360 controller voor me overheeft en hem voor een zacht prijsje kwijt wilt?
PS3 controller wil niet echt z'n ding doen op windows 8n00b h4ckz0r skillz
* Poit is echt kut lui!quote:
Sommige 'serieuze' topics kun je meestal maar beter niet openen op fok. Al helemaal niet als het ook nog eens niet helemaal logisch is.quote:
Gij kan gewoon niet gamen gij!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef koei het volgende:
Wat een kut spel is god of war toch. Erg tof om te spelen, maar zooo frustrerend als je voor de letterlijk 20e keer op dezelfde plek dood gaat, niet vanwege de moeilijkheid maar vanwege slecht level design. Ik begrijp nu waarom mensen soms hun controller kapot gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
welke gow? Ik had dat alleen bij de eerste.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef koei het volgende:
Wat een kut spel is god of war toch. Erg tof om te spelen, maar zooo frustrerend als je voor de letterlijk 20e keer op dezelfde plek dood gaat, niet vanwege de moeilijkheid maar vanwege slecht level design. Ik begrijp nu waarom mensen soms hun controller kapot gooien.
Ik moet er in blijven.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay! Moeten er nog mensen weg/bij/omschrijvingen/UI's veranderd?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:33 schreef Nebo het volgende:
Pas op, mag niet!Mooi nostalgisch OP plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Echt he!quote:
Opgezogen door Blackzillaquote:
Wtf Poity... Waar heb je op gezocht toen je deze plaatjes vond...quote:
3e symfonie van beethovenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Wtf Poity... Waar heb je op gezocht toen je deze plaatjes vond...
quote:
De derde. Ik moet er wel bij zeggen dat het minder is dan bij de vorige games, maar nog steeds komt het voor. Gisteren was de derde keer ofzo dat ik er in deze game tegenaan liep. Ben in totaal al zo'n 60 keer doodgegaan, waarvan 1 keer door vijanden en ongeveer tien keer omdat ik niet snel genoeg was in de race tegen Apollo. En ik speel op easyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:52 schreef Poit het volgende:
[..]
welke gow? Ik had dat alleen bij de eerste.
Ik heb de game, eerste playthrough, op Titan gespeeld en heb, los van Zeus, echt nergens problemen gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef koei het volgende:
[..]
De derde. Ik moet er wel bij zeggen dat het minder is dan bij de vorige games, maar nog steeds komt het voor. Gisteren was de derde keer ofzo dat ik er in deze game tegenaan liep. Ben in totaal al zo'n 60 keer doodgegaan, waarvan 1 keer door vijanden en ongeveer tien keer omdat ik niet snel genoeg was in de race tegen Apollo. En ik speel op easy
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
Shar, doen Fruit zijn vogels dit ook als er visite is?
[ afbeelding ]
Lol, nee, normaal mikken ze alleen de kak in je glas...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Supergevaarlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, alleen jammer at die ene bal aan de buitenste rand zit. Moet je goed je best doen om het te kunnen zien.quote:
Als je oogaids hebt dan kan je die balletjes voelen. (wat leest dit fout...)quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Best wel, alleen jammer at die ene bal aan de buitenste rand zit. Moet je goed je best doen om het te kunnen zien.
Dan zou ik een braille horloge toch echt toffer vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je oogaids hebt dan kan je die balletjes voelen. (wat leest dit fout...)
Ja maar ik snap geen braille...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan zou ik een braille horloge toch echt toffer vinden
Bestaat blijkbaar gewoon
[ afbeelding ]
Nou, da's gek, hoorde laatst dat braille jou ook niet snaptquote:
Haha ja die is echt 1000 baas!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rnetklassiekers.html
Beste internetfilmpje ooit?
Vooral die in dat rode shirt zit op een hoog level1quote:
Jammer ja, want de MP was best lachen! Een beetje met zo'n rhino-pack hele huizen slopen en daarmee kills halen, was leuk!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
Spank heb Red Faction G uit was tof maar ook niet super tof!
En er is geen MP meer .
kan nog wel even die wrecking crew mode proberen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer ja, want de MP was best lachen! Een beetje met zo'n rhino-pack hele huizen slopen en daarmee kills halen, was leuk!
quote:
Pardon ik begreep het even niet denk ik, dus wel die lame filmpjes als ze naar een retrobeurs gaan maar niet die lame filmpjes als ze koken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zo gaat de liefde toch snel over AQ
Gewoon helemaal geen van die kutfilmpjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik begreep het even niet denk ik, dus wel die lame filmpjes als ze naar een retrobeurs gaan maar niet die lame filmpjes als ze koken?
QQFTquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Sinds Fruit golft is zijn mening over allerhande zaken ten alle tijden in twijfel te nemen.
Geen HDquote:
Pardon Pheno! Dit was miscommunicatie en geen onwil van mijn kant!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:41 schreef Pheno het volgende:
Zie ik weer die kutfilmpjes. De belofte van AQ is ook niets waard
Niet doen alsof je dom bent, je post die troep expres om mensen te irriteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon Pheno! Dit was miscommunicatie en geen onwil van mijn kant!
Want die review post ik niet meer (althans niet meer zo vaak) maar ik dacht dat die andere filmpjes wel mochten.
Nietwaar! Ik dacht dat Fruit die retrobeurs dingen wel tof vond!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet doen alsof je dom bent, je post die troep expres om mensen te irriteren.
Retrobeurzen zijn okay, dit is gewoon een beetje saai. Als ik een onverlaat in de keuken wil zien dan ga ik zelf wel kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nietwaar! Ik dacht dat Fruit die retrobeurs dingen wel tof vond!
Excuses!
Jouw excuses zijn net zoveel waard als een Zimbabwaanse dollarquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nietwaar! Ik dacht dat Fruit die retrobeurs dingen wel tof vond!
Excuses!
0.0021 Euro vind ik nog best veel eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Jouw excuses zijn net zoveel waard als een Zimbabwaanse dollar
Ik dacht dat dit een filmpje over een retrobeurs was! Had de omschrijving niet goed gelezen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Retrobeurzen zijn okay, dit is gewoon een beetje saai. Als ik een onverlaat in de keuken wil zien dan ga ik zelf wel koken
Dat is -even tellen...- twee keer te veel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een filmpje over een retrobeurs was! Had de omschrijving niet goed gelezen.
Het berust op een misverstandje,
Excuses voor de overlast (voortaan alleen retrobeurs shit en dat is maar 2x per jaar)
Vriendelijke groeten,
AQ
Inderdaad!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is -even tellen...- twee keer te veel.
quote:
Fruit is er een liefhebber van!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is -even tellen...- twee keer te veel.
Dat neem ik even in overweging bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan PM je hem die shit maar, hebben wij er geen last van
quote:
Mjaquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it van mij vandaag! Jullie waren een fantastisch publiek! DANK JULLIE WEL!!!
Die van Bill Clintonquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's it van mij vandaag! Jullie waren een fantastisch publiek! DANK JULLIE WEL!!!
Niet eensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan of je grappige plaatjes gaat posten?quote:
Hij ziet er ook echt goed badass uit, die gaat wel kont schoppen ja!quote:
Op het moment heb ik die niet in bezit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ligt eraan of je grappige plaatjes gaat posten?
Wat is dit? Is dat op shirts te verkrijgen.quote:
Bishop is dan ook Mr Badassquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij ziet er ook echt goed badass uit, die gaat wel kont schoppen ja!
Ja ik heb er ook geen idee van, maar met Bishop zit het soberso goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bishop is dan ook Mr Badass
(ik weet alleen dat ie er in meespeelt, nog niet gelezen waar ze met het verhaal naar toe willen).
Ik ben niet zo moeilijk, een van de twee word ik al gelukkig vanquote:
Dat is een plaatje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dit? Is dat op shirts te verkrijgen.
Ik wil dat op een shirt dude!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is een plaatje.
http://www.etsy.com/shop/GeekMyWalL
Wat is je K/D?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Soms heb je van die potjes HaloBijna alles gewonnen met zijn 4en de hele avond. Zij gingen weg, ik ga nog ff door, met winnen
Dat heb ik echt nog nooit mee gemaakt. KILLS KILLS KILLS>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ziet er tof uit!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Even mijn werktak promoten en toch games-gerelateerd posten, wop wop!
Als je een beetje van ruimtevaart houdt is dit een briljant (en gratis) spelletje voor op je telefoon!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
https://play.google.com/s(...)id.spaceagency&hl=en
Het is een simpelere vorm van Kerbal Space Program en echt supertofBehoorlijk pittig ook na een paar levels. Probeer het eens uit zou ik zeggen!
Voor de iPhone is hij ook beschikbaar, maar kost hij een euro:
https://itunes.apple.com/us/app/space-agency/id542397575?mt=8
Geen windows mobile versie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Is het ook, ben er behoorlijk verslaafd aan
nope.quote:
Zijn daar uberhaupt applicaties voor?quote:
Euh, ja?quote:
Jaaa, maar da's niet windows 8 pheunquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Windows_Mobile
Daar hadden jullie het ook niet overquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het ook niet over![]()
[/nerd]
[/pietjeprecies]
Haha, nee helaas nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:36 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Fruit, hebben jullie ook dit soort 'karretjes' op de golfbaan?
mag ik je morgen vanaf Tomorrowland de groetjes doen?quote:
Rutte is een goeie kerel!quote:
DEN HAAG DE GEKSTÛÛÛÛÛHHH!!!!quote:
Ik gun het je van harte vent, have fun!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
mag ik je morgen vanaf Tomorrowland de groetjes doen?
Dit vind ik dan helemaal stom. MS doet iets stoms, iedereen zeiken, ze realiseren hun fout en passen het nog voor de console uit is aan, en gaat iedereen alsnog zeiken. Stomme mensenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:29 schreef Poit het volgende:
Dit dan![]()
[Upd] Microsoft verandert Xbox One-policy
Vind het wel terecht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit vind ik dan helemaal stom. MS doet iets stoms, iedereen zeiken, ze realiseren hun fout en passen het nog voor de console uit is aan, en gaat iedereen alsnog zeiken. Stomme mensen
Dat ze inzien dat ze niet goed bezig zijn is natuurlijk goed. Maar communiceer het anders.. Organiseer een nieuwe launch event. Trap die chick naar voren en laat haar zeggen dat ze de boel goed hard verneukt hebben. Noem de Xbox One, Xbox One point One. Erase and rewind.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit vind ik dan helemaal stom. MS doet iets stoms, iedereen zeiken, ze realiseren hun fout en passen het nog voor de console uit is aan, en gaat iedereen alsnog zeiken. Stomme mensen
ONEINSSSS het is in deze wel terecht namelijk.quote:
Tuurlijk trappen mensen erin.. Zeker in 'Muricaa. OMGWTFBBQSAUSE SPUUUURTZ!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ONEINSSSS het is in deze wel terecht namelijk.
Ze haten indies dus willen er nix mee te doen hebben, dat levert een hoop shit op dus nu ineens doen ze het op deze manier. Dat is nep en denk niet dat er veel in zullen trappen.
bedoel meer de indies! Die zitten liever bij PS lijkt me en terecht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk trappen mensen erin.. Zeker in 'Muricaa. OMGWTFBBQSAUSE SPUUUURTZ!
Ze willen het toch ook comminiceren? Alleen er is een bron hun voor geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ze inzien dat ze niet goed bezig zijn is natuurlijk goed. Maar communiceer het anders.. Organiseer een nieuwe launch event. Trap die chick naar voren en laat haar zeggen dat ze de boel goed hard verneukt hebben. Noem de Xbox One, Xbox One point One. Erase and rewind.
Ookal bouwen ze de controller zo dat je gepijpt wordt terwijl je een game speelt, er zit gewoon smet aan deze naam nu.
Alles komt te laat, geloofwaardigheid is weg. Men voelt zich genaaid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze willen het toch ook comminiceren? Alleen er is een bron hun voor geweest.
Ik vind het ook huilen om het huilen hoor, mensen willen wat, microsoft past het aan dus ze krijgen het, en dan gaat iedereen weer lopen zeiken. Gelukkig is het ook echt nooit goed.
Magoed, ik ga nog steeds geen xbox halen, game te weinig de laatste tijd om 2 nieuwe consoles te kopen, de nieuwe playstation is voor mij genoeg.
Nodig is het niet, maar het gaat er wel komen. Op Steam mag ik ook maar 2 weken offline zijn voordat ze beginnen te zeuren dat ik weer online moet komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:09 schreef Poit het volgende:
Overigens, dat DRM verhaal, mensen die reageren dat de markt er nog niet aan toe is..
Het is toch gewoon niet nodig? Games die ik digitaal via xbox arcade of psn koop kan ik toch gewoon spelen zonder online te zijn?
Al vind ik het daar ook onnodig kan ik mij bij Steam, wat op verschillende open platformen draait een dergelijke check enigszins begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Nodig is het niet, maar het gaat er wel komen. Op Steam mag ik ook maar 2 weken offline zijn voordat ze beginnen te zeuren dat ik weer online moet komen.
Een collega van me misbruikt het systeem van Steam een klein beetje. 2 PC's met daarop hetzelfde Steam account en dan met zijn 2en offline multiplayen uit dezelfde library. Kan me goed voorstellen dat ze dat soort dingen bij een spelcomputer niet willen hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Al vind ik het daar ook onnodig kan ik mij bij Steam, wat op verschillende open platformen draait een dergelijke check enigszins begrijpelijk.
Achter, bij een gesloten systeem als de xbone zou het toch niet nodig moeten zijn? Zeker wanneer alle content per definitie geïnstalleerd moet worden..
[ afbeelding ]
Dan heb je het over Offline multiplayer.. Ik vind dat niet eens misbruik maken. Lijkt me overigens een uitzondering op de regel. Hoe vaak wordt er nog lokaal gebruik gemaakt van LAN gaming. Te weinig wat mij betreftquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Een collega van me misbruikt het systeem van Steam een klein beetje. 2 PC's met daarop hetzelfde Steam account en dan met zijn 2en offline multiplayen uit dezelfde library. Kan me goed voorstellen dat ze dat soort dingen bij een spelcomputer niet willen hebben.
Hoezo is dat geen misbruik dan? Met normaal gebruik van Steam of een andere dienst kan je niet tegelijkertijd op 1 account werken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan heb je het over Offline multiplayer.. Ik vind dat niet eens misbruik maken. Lijkt me overigens een uitzondering op de regel. Hoe vaak wordt er nog lokaal gebruik gemaakt van LAN gaming. Te weinig wat mij betreft
Volgens de voorwaarden van Steam is het misbruik maken, ik vind het geen misbruik maken omdat je er in een besloten omgeving gebruik van maakt. Je maakt immers geen gebruik van het Steam netwerkquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen misbruik dan? Met normaal gebruik van Steam of een andere dienst kan je niet tegelijkertijd op 1 account werken.
Je maakt alleen gebruik van het Steam netwerk voor een verificatie of een download of een online Valve spel. Alle andere spellen hebben eigen servers en gebruik je Steam eigenlijk niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens de voorwaarden van Steam is het misbruik maken, ik vind het geen misbruik maken omdat je er in een besloten omgeving gebruik van maakt. Je maakt immers geen gebruik van het Steam netwerk
Kolerequote:
kleren zie je inderdaad nietquote:
VETTE GAME WE GAAN ALLSMAAL EEN ONE KOPENquote:
Ga je gang, dat scheelt iig al één klapjosti in het PS4 topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
VETTE GAME WE GAAN ALLSMAAL EEN ONE KOPEN
*high five!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga je gang, dat scheelt iig al één klapjosti in het PS4 topic.
QFTquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga je gang, dat scheelt iig al één klapjosti in het PS4 topic.
Welke game heb je erbij besteld ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef Pheno het volgende:
Overigens een PS4 besteld, gewoon omdat ik eerst wil afwachten wat en hoe Microsoft zich nu weer draait. Ze lijken politiek Den haag wel
er zijn altijd wel mensen die hem alsnog niet ophalen of meerdere pre orders hebbene n dan bij een andere winkel ophalenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:08 schreef Poit het volgende:
Hehe, heb mijn pre-order van de ps4 bij Nedgame in Gouda gedaan. Was ik laatst binnen gelopen, was nieuwsgierig of ze al wisten wat er geleverd kon worden etc.
Zoals het er toen voorstond kon het DC van Nedgame de locatie in Gouda voorzien van 20 PS4's op de launchdag.. Ik heb pre-order nummer 21
Klopt, die kerel die in de winkel stond was 1 van de pre-orders, hij gaf aan die van hem eventueel een batch later te nemenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn altijd wel mensen die hem alsnog niet ophalen of meerdere pre orders hebbene n dan bij een andere winkel ophalen
ik ga wel zeker de ps4 halen maar heb nog geen pre order gemaakt, zie tegen die tijd wel waar ik hem haal
Waarschijnlijk wel, t zal echt niet zo lastig worden om er een te krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt, die kerel die in de winkel stond was 1 van de pre-orders, hij gaf aan die van hem eventueel een batch later te nemen
Gaat wel goedkomen. En zo niet? Zal de MM vast wel pallets vol hebben staan
Dat dus. Ik ken mezelf..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga geen pre-order plaatsen hoor. Dat vind ik zo overbodigIk ga proberen de console überhaupt niet bij de launch te halen, want waarschijnlijk komen ze rond de kerstperiode toch wel weer met interessante bundels
Maarja of ik me in kan houden is een tweede natuurlijk
Ik hoop dat die combo tevens geleverd wordt met een set luiersquote:
Gewoon op de wc gaan zitten als je dat spel gaat spelenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop dat die combo tevens geleverd wordt met een set luiers
Loop ik zo'n trauma op dat ik niet meer naar de wc durf!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon op de wc gaan zitten als je dat spel gaat spelen
Tegen die tijd heb ik er genoeg in huisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop dat die combo tevens geleverd wordt met een set luiers
Had je de alpha al geprobeerd?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Loop ik zo'n trauma op dat ik niet meer naar de wc durf!
JA!! Dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik er genoeg in huis
Nee, nog niet, zag net pas dat die beschikbaar was. Heb jij die shit trouwens gebacked?quote:
Uiteraard gebackedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:30 schreef Poit het volgende:
[..]
JA!! Dat is waar natuurlijk![]()
Gaat het allemaal goed met MiniRoss?
[..]
Nee, nog niet, zag net pas dat die beschikbaar was. Heb jij die shit trouwens gebacked?
Ziet er nice uitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Uiteraard gebackedje kan ze trouwens nog steeds sponsoren:
http://www.krillbite.com/ats/preorder.html
Als ik die CE zo zie ga ik die ook nog halen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:42 schreef Poit het volgende:
http://www.buzzfeed.com/l(...)pers-will-find-funny
Ohw, my fucking GAWD!!quote:
99 little bugs in the codequote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:42 schreef Poit het volgende:
Dus je hoopt dat mensen iets zinnigs gaan zeggen op jouw reacties?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
stelletje teringgastjes!
PS4 topic ben ik sowieso aanwezig omdat iemand iets zinnigs moet zeggen daar.
Enige zinnige wat ik me kan bedenken is of iemand z'n account kan whipen..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hoopt dat mensen iets zinnigs gaan zeggen op jouw reacties?
Hij moet een Elmo (of hoe heet die klapjosti)-forum beginnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Enige zinnige wat ik me kan bedenken is of iemand z'n account kan whipen..
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet een Elmo the one who shall not be named (of hoe heet die klapjosti)-forum beginnen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
99 little bugs in the code
99 little bugs in the code
take one down, patch it around
117 little bugs in the code
opgelostquote:
Typisch mac, niet eens goed een plaatje kunnen posenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
MIJN NIEUWE MAC IS VEEL TE SNEL
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Typisch mac, niet eens goed een plaatje kunnen posen
Zo snel dat er bijna geen spel meer op draait?quote:
pc gamingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo snel dat er bijna geen spel meer op draait?
HDMI kabeltje naar de tv, controller erbij en je hebt gewoon je console ervaringquote:
Nee, de video is 'anders'quote:
Ik ben allergisch voor driver issues en andere installatieproblemen. Gewoon alles plug & playquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
HDMI kabeltje naar de tv, controller erbij en je hebt gewoon je console ervaring
Je wilt helpen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Excuses voor het posten maar ik dacht dat Pheno de naam niet meer wist dus daarom om hem te helpen.
Zal niet meer gebeuren.
Mvg,
AQ
PC gaming is gelukkig wel een stuk simpeler gewordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor driver issues en andere installatieproblemen. Gewoon alles plug & playDaarom zal ik ook deze generatie weer een console over een pc verkiezen
Nebo doe dit niet!quote:
Geen idee, ik geef toe dat ik sinds ik een 360 heb vrijwel geen enkele game meer op de PC gespeeld heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]
PC gaming is gelukkig wel een stuk simpeler geworden![]()
Zeker nu ik m'n controller aan de praat heb en big screen play herontdekt heb
Problemen oplossen is leuk! Maar het komt steeds minder voor tenzij je iets koopt wat net uit is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor driver issues en andere installatieproblemen. Gewoon alles plug & playDaarom zal ik ook deze generatie weer een console over een pc verkiezen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo doe dit niet!
Het is weer ff rustig nu
Zeg dat maar tegen Boris en z'n Ouyaquote:
Ik ben door Battlefield 3 weer meer op de pc gaan spelen, sinds een paar maanden een aardig knappe laptop waar ik veel op zit. Merk dat ik m'n ps3 minder snel oppak dan de pc nu.. En dat terwijl Last of Us nog op me ligt te wachtenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, ik geef toe dat ik sinds ik een 360 heb vrijwel geen enkele game meer op de PC gespeeld heb.
Problemen met de Ouya? Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Boris en z'n Ouya
DUUUUUDE!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben door Battlefield 3 weer meer op de pc gaan spelen, sinds een paar maanden een aardig knappe laptop waar ik veel op zit. Merk dat ik m'n ps3 minder snel oppak dan de pc nu.. En dat terwijl Last of Us nog op me ligt te wachten
Denk dat Boris er op is gaan zitten, of dacht dat het een kauwgompje was.quote:
Ja, I know.. Erg he???quote:
Hij zat te klote met een of andere emulator en ging nog al tekeer in dat itempje op GK Extraquote:
Nee Poit, het is prima. Alles is prima, heel je leven is prima. Kom, laten we nog een potje Team Fortress spelenquote:
Lawlquote:It's worth noting that even after all that, demos only lasted a few minutes before the computer's power supply would conk out
Ik ben niet zo'n fan van TFquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee Poit, het is prima. Alles is prima, heel je leven is prima. Kom, laten we nog een potje Team Fortress spelen![]()
HE'S ONE OF US NOW, WE HAS HIM!!!!
CSquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van TF![]()
Vind CS leukerder
Ik hou ook van CS, komt goed lekkertje!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van TF![]()
Vind CS leukerder
Die 'remake' dan..quote:
Arms Run is dat toch? Dat vind ik ook de leukste modus, maar blijf TF2 leuker vinden. Meer variatie in hoe je kan/moet spelen en meer variatie in de levels.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Die 'remake' dan..
Vind die gunrun mode leuk, hoe dat ook mag heten endesauw.
Ik ben sowieso niet zo'n enorme online gamer. Het is weer even geleden maar BF3 blijf ik ook leuk vinden. Al kom ik helemaal niet mee met de mensen..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Arms Run is dat toch? Dat vind ik ook de leukste modus, maar blijf TF2 leuker vinden. Meer variatie in hoe je kan/moet spelen en meer variatie in de levels.
Beetje een late reactie maar over het algemeen sta ik altijd een beetje gelijk wat kill-death ratio betreft. De ene avond bak ik er totaal niets van en de andere avond schiet ik iedere kogel raak. Dat heb ik vrij vaak met shooters, niet echt constant.quote:
In Halo was je toch wel een baas?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Beetje een late reactie maar over het algemeen sta ik altijd een beetje gelijk wat kill-death ratio betreft. De ene avond bak ik er totaal niets van en de andere avond schiet ik iedere kogel raak. Dat heb ik vrij vaak met shooters, niet echt constant.
Soms dus. Ligt er maar net aan hoe de avond loopt. Er zitten ook avonden bij dat ik er echt niets van bak. Zelfs met mijn level 128 tegen level 30 of 40's zo nu en danquote:
Hier bakt niemand er wat van dus wat dat betreft zit je goed!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Soms dus. Ligt er maar net aan hoe de avond loopt. Er zitten ook avonden bij dat ik er echt niets van bak. Zelfs met mijn level 128 tegen level 30 of 40's zo nu en dan
Maar ik ga straks wel weer een poging wagen. Alleen jammer dat er maar 3 online komen. Met Halo moet je gewoon een volle lobby hebben met vrienden anders heb je vaak een kut verbinding. Met 5 man pak je constant de verbinding maar ja, vakantie tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier bakt niemand er wat van dus wat dat betreft zit je goed!
Ach die levels moet je ook niet te veel naar kijken, dat zegt alleen hoeveel iemand speelt, niet hoe goed iemand is. Hoewel je natuurlijk wel beter wordt. Ik ben zelf halverwege de 80, en speel tegenwoordig ook op een K/D van 2, maar omdat dat niet altijd zo geweest is, sta ik gemiddeld op 1.60 (laaaaangzaam kruip ik omhoog).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Soms dus. Ligt er maar net aan hoe de avond loopt. Er zitten ook avonden bij dat ik er echt niets van bak. Zelfs met mijn level 128 tegen level 30 of 40's zo nu en dan
Wut een blonde dame die TF2 speelt? Trouw met haar!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:01 schreef Nebo het volgende:
Ik ga Team Fortress binnenkort ook een keer een kans geven, omdat blonde dame. Don't ask
quote:
Waarom denk je dat ik TF2 ga spelen terwijl ik een enorme backlog hebquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Wut een blonde dame die TF2 speelt? Trouw met haar!
Dat is een kort potje geweest. Wat is je XBL?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:52 schreef Wiebeldak het volgende:
En nu speel ik weer Halo en bak er totaal niets van. Al was 1 potje met een 9-1 wel erg lekker.
Niet dus. Ik kamp nooit maar het liep niet lekker. Dan werkt kampen soms goed in het voordeel. Ik had sowieso een zwaardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is een kort potje geweest. Wat is je XBL?
Ow jakkes, een camper met een zwaard, zeker onzichtbaar ook? Ik speel de laatste tijd bijna alleen maar doubles met een vriend, ik ben echt een modderfokker met de railgunquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Niet dus. Ik kamp nooit maar het liep niet lekker. Dan werkt kampen soms goed in het voordeel. Ik had sowieso een zwaard
TDU DrugzBunny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |