Ik heb de game, eerste playthrough, op Titan gespeeld en heb, los van Zeus, echt nergens problemen gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef koei het volgende:
[..]
De derde. Ik moet er wel bij zeggen dat het minder is dan bij de vorige games, maar nog steeds komt het voor. Gisteren was de derde keer ofzo dat ik er in deze game tegenaan liep. Ben in totaal al zo'n 60 keer doodgegaan, waarvan 1 keer door vijanden en ongeveer tien keer omdat ik niet snel genoeg was in de race tegen Apollo. En ik speel op easy
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
Shar, doen Fruit zijn vogels dit ook als er visite is?
[ afbeelding ]
Lol, nee, normaal mikken ze alleen de kak in je glas...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Supergevaarlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel, alleen jammer at die ene bal aan de buitenste rand zit. Moet je goed je best doen om het te kunnen zien.quote:
Als je oogaids hebt dan kan je die balletjes voelen. (wat leest dit fout...)quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Best wel, alleen jammer at die ene bal aan de buitenste rand zit. Moet je goed je best doen om het te kunnen zien.
Dan zou ik een braille horloge toch echt toffer vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je oogaids hebt dan kan je die balletjes voelen. (wat leest dit fout...)
Ja maar ik snap geen braille...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan zou ik een braille horloge toch echt toffer vinden
Bestaat blijkbaar gewoon
[ afbeelding ]
Nou, da's gek, hoorde laatst dat braille jou ook niet snaptquote:
Haha ja die is echt 1000 baas!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rnetklassiekers.html
Beste internetfilmpje ooit?
Vooral die in dat rode shirt zit op een hoog level1quote:
Jammer ja, want de MP was best lachen! Een beetje met zo'n rhino-pack hele huizen slopen en daarmee kills halen, was leuk!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
Spank heb Red Faction G uit was tof maar ook niet super tof!
En er is geen MP meer .
kan nog wel even die wrecking crew mode proberen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer ja, want de MP was best lachen! Een beetje met zo'n rhino-pack hele huizen slopen en daarmee kills halen, was leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |