mag ik je morgen vanaf Tomorrowland de groetjes doen?quote:
Rutte is een goeie kerel!quote:
DEN HAAG DE GEKSTÛÛÛÛÛHHH!!!!quote:
Ik gun het je van harte vent, have fun!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
mag ik je morgen vanaf Tomorrowland de groetjes doen?
Dit vind ik dan helemaal stom. MS doet iets stoms, iedereen zeiken, ze realiseren hun fout en passen het nog voor de console uit is aan, en gaat iedereen alsnog zeiken. Stomme mensenquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:29 schreef Poit het volgende:
Dit dan![]()
[Upd] Microsoft verandert Xbox One-policy
Vind het wel terecht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit vind ik dan helemaal stom. MS doet iets stoms, iedereen zeiken, ze realiseren hun fout en passen het nog voor de console uit is aan, en gaat iedereen alsnog zeiken. Stomme mensen
Dat ze inzien dat ze niet goed bezig zijn is natuurlijk goed. Maar communiceer het anders.. Organiseer een nieuwe launch event. Trap die chick naar voren en laat haar zeggen dat ze de boel goed hard verneukt hebben. Noem de Xbox One, Xbox One point One. Erase and rewind.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit vind ik dan helemaal stom. MS doet iets stoms, iedereen zeiken, ze realiseren hun fout en passen het nog voor de console uit is aan, en gaat iedereen alsnog zeiken. Stomme mensen
ONEINSSSS het is in deze wel terecht namelijk.quote:
Tuurlijk trappen mensen erin.. Zeker in 'Muricaa. OMGWTFBBQSAUSE SPUUUURTZ!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ONEINSSSS het is in deze wel terecht namelijk.
Ze haten indies dus willen er nix mee te doen hebben, dat levert een hoop shit op dus nu ineens doen ze het op deze manier. Dat is nep en denk niet dat er veel in zullen trappen.
bedoel meer de indies! Die zitten liever bij PS lijkt me en terecht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk trappen mensen erin.. Zeker in 'Muricaa. OMGWTFBBQSAUSE SPUUUURTZ!
Ze willen het toch ook comminiceren? Alleen er is een bron hun voor geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ze inzien dat ze niet goed bezig zijn is natuurlijk goed. Maar communiceer het anders.. Organiseer een nieuwe launch event. Trap die chick naar voren en laat haar zeggen dat ze de boel goed hard verneukt hebben. Noem de Xbox One, Xbox One point One. Erase and rewind.
Ookal bouwen ze de controller zo dat je gepijpt wordt terwijl je een game speelt, er zit gewoon smet aan deze naam nu.
Alles komt te laat, geloofwaardigheid is weg. Men voelt zich genaaid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze willen het toch ook comminiceren? Alleen er is een bron hun voor geweest.
Ik vind het ook huilen om het huilen hoor, mensen willen wat, microsoft past het aan dus ze krijgen het, en dan gaat iedereen weer lopen zeiken. Gelukkig is het ook echt nooit goed.
Magoed, ik ga nog steeds geen xbox halen, game te weinig de laatste tijd om 2 nieuwe consoles te kopen, de nieuwe playstation is voor mij genoeg.
Nodig is het niet, maar het gaat er wel komen. Op Steam mag ik ook maar 2 weken offline zijn voordat ze beginnen te zeuren dat ik weer online moet komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:09 schreef Poit het volgende:
Overigens, dat DRM verhaal, mensen die reageren dat de markt er nog niet aan toe is..
Het is toch gewoon niet nodig? Games die ik digitaal via xbox arcade of psn koop kan ik toch gewoon spelen zonder online te zijn?
Al vind ik het daar ook onnodig kan ik mij bij Steam, wat op verschillende open platformen draait een dergelijke check enigszins begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Nodig is het niet, maar het gaat er wel komen. Op Steam mag ik ook maar 2 weken offline zijn voordat ze beginnen te zeuren dat ik weer online moet komen.
Een collega van me misbruikt het systeem van Steam een klein beetje. 2 PC's met daarop hetzelfde Steam account en dan met zijn 2en offline multiplayen uit dezelfde library. Kan me goed voorstellen dat ze dat soort dingen bij een spelcomputer niet willen hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Al vind ik het daar ook onnodig kan ik mij bij Steam, wat op verschillende open platformen draait een dergelijke check enigszins begrijpelijk.
Achter, bij een gesloten systeem als de xbone zou het toch niet nodig moeten zijn? Zeker wanneer alle content per definitie geïnstalleerd moet worden..
[ afbeelding ]
Dan heb je het over Offline multiplayer.. Ik vind dat niet eens misbruik maken. Lijkt me overigens een uitzondering op de regel. Hoe vaak wordt er nog lokaal gebruik gemaakt van LAN gaming. Te weinig wat mij betreftquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Een collega van me misbruikt het systeem van Steam een klein beetje. 2 PC's met daarop hetzelfde Steam account en dan met zijn 2en offline multiplayen uit dezelfde library. Kan me goed voorstellen dat ze dat soort dingen bij een spelcomputer niet willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |