Sommige 'serieuze' topics kun je meestal maar beter niet openen op fok. Al helemaal niet als het ook nog eens niet helemaal logisch is.quote:
Gij kan gewoon niet gamen gij!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef koei het volgende:
Wat een kut spel is god of war toch. Erg tof om te spelen, maar zooo frustrerend als je voor de letterlijk 20e keer op dezelfde plek dood gaat, niet vanwege de moeilijkheid maar vanwege slecht level design. Ik begrijp nu waarom mensen soms hun controller kapot gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
welke gow? Ik had dat alleen bij de eerste.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef koei het volgende:
Wat een kut spel is god of war toch. Erg tof om te spelen, maar zooo frustrerend als je voor de letterlijk 20e keer op dezelfde plek dood gaat, niet vanwege de moeilijkheid maar vanwege slecht level design. Ik begrijp nu waarom mensen soms hun controller kapot gooien.
Ik moet er in blijven.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay! Moeten er nog mensen weg/bij/omschrijvingen/UI's veranderd?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:33 schreef Nebo het volgende:
Pas op, mag niet!Mooi nostalgisch OP plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Echt he!quote:
Opgezogen door Blackzillaquote:
Wtf Poity... Waar heb je op gezocht toen je deze plaatjes vond...quote:
3e symfonie van beethovenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Wtf Poity... Waar heb je op gezocht toen je deze plaatjes vond...
quote:
De derde. Ik moet er wel bij zeggen dat het minder is dan bij de vorige games, maar nog steeds komt het voor. Gisteren was de derde keer ofzo dat ik er in deze game tegenaan liep. Ben in totaal al zo'n 60 keer doodgegaan, waarvan 1 keer door vijanden en ongeveer tien keer omdat ik niet snel genoeg was in de race tegen Apollo. En ik speel op easyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:52 schreef Poit het volgende:
[..]
welke gow? Ik had dat alleen bij de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |