Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef computergirl het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)tijdens-zwangerschap
ik zie der geen KUT inquote:
belangrijke TT want ik wil de discussie: wel of niet opereren zo vroeg al?quote:
moet je dat niet hier doen? LIF / Hartpatiënten op FOK! #2quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
belangrijke TT want ik wil de discussie: wel of niet opereren zo vroeg al?
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je dat niet hier doen? LIF / Hartpatiënten op FOK! #2
mee eens hahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik vindt dat de patient dat zelf moet beslissenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:
goh mijn eigen topicquote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het achterliggend verhaal van jouw ondertitelquote:
Iddquote:
LOLquote:Op maandag 15 juli 2013 12:14 schreef AlfredMehran het volgende:
Dankzij de TT dacht ik echt even dat ik per ongeluk buiten GC kwam. Schrok me kapot.
beroof een bankquote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
Ik wil echt een slot op m'n deur ofzo, privacy hier is ver te zoeken
kijk maar eens naar mijn UIquote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het achterliggend verhaal van jouw ondertitel
liefst die waar jij werkt zekerquote:
Waar is hier ?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
Ik wil echt een slot op m'n deur ofzo, privacy hier is ver te zoeken
maakt mij dat nou uit, zij wil een slot.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liefst die waar jij werkt zeker
thuis met mijn ouders en mijn broertje die op ieder gewenst en ongewenst moment binnen komen stormenquote:
Gezelligquote:Op maandag 15 juli 2013 12:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
thuis met mijn ouders en mijn broertje die op ieder gewenst en ongewenst moment binnen komen stormen
fijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
thuis met mijn ouders en mijn broertje die op ieder gewenst en ongewenst moment binnen komen stormen
Ja, vooral als ik net onder de douche vandaan kom en mijn broertje denkt dat ik nog weg ben en hij met een vriend van hem mijn kamer binnen komt banjeren om mijn bureaustoel te pakkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, vooral als ik net onder de douche vandaan kom en mijn broertje denkt dat ik nog weg ben en hij met een vriend van hem mijn kamer binnen komt banjeren om mijn bureaustoel te pakkenIk ben nog nooit zo snel in bed gevlogen
[..]
Ja, vooral als ik net onder de douche vandaan kom en mijn broertje denkt dat ik nog weg ben en hij met een vriend van hem mijn kamer binnen komt banjeren om mijn bureaustoel te pakkenIk ben nog nooit zo snel in bed gevlogen
Roosquote:
Die heeft morgen voor 't eerst in lange tijd weer een nat bed.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
zal zn vriendje de dag van zn leven gehad hebben
lol tja wie weet denk niet dat ze het hem gaat vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:29 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Die heeft morgen voor 't eerst in lange tijd weer een nat bed.
Denk het ook niet neequote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol tja wie weet denk niet dat ze het hem gaat vragen
Zou ze juist wel moeten doen!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol tja wie weet denk niet dat ze het hem gaat vragen
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga ff fap pauze houden tot straks !
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga ff pauze houden tot straks !
quote:
Jij denkt nu aan een dame die net uit de douche komt?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga ff pauze houden tot straks !
kom maarquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
Jezus, ben ik nu de tiener hier of zijn jullie datVolgensmij is iedereen hier toe aan een stevige beurt ofzo
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
Jezus, ben ik nu de tiener hier of zijn jullie datVolgensmij is iedereen hier toe aan een stevige beurt met mij ofzo
quote:
quote:
dat ik zelf 22 was doet niet ter zaken. Ben nog steeds 22. Heb alleen meer ervaring dan toen.quote:
Dan had ik bij jou moeten werken denk ik.quote:
Waar gaat het heen met de jeugd ...quote:
Dus je hebt ervaringquote:
Hij gaat super xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en dan al zulke dingen zeggen/vragen
Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de jeugd ...
taxiquote:
mind the PIquote:
nikkiequote:
waar was jouw PI danquote:Op maandag 15 juli 2013 12:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
haha zag ik wel, ik maakte ook maar een grapje
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de jeugd ...
dat komt omdat wij verlegen zijnquote:
haha ik ben ook heel verlegen hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat wij verlegen zijn![]()
quote:
quote:
Nee maar echt, ik ben best wel verlegenquote:
wijze vrouwquote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee maar echt, ik ben best wel verlegenMaar ik weet gewoon dat iedereen op FOK! net zo gek is als ik (als ze niet erger zijn) dus hier ben ik niet bang om gewoon alles te zeggen
Oké, ik duidelijk nietquote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
wijze vrouw
ik ben de normaalste hier in KSC
Op basis van 8 posts die ik van je gezien hebt heb ik geen idee.quote:
vrouwelijk en 17 jaar en loopt naakt door huis als het vriendje van dr broer er is.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
wijze vrouw
ik ben de minst normaalste hier in KSC
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
vrouwelijk en 17 jaar en loopt naakt door huis als het vriendje van dr broer er is.
[..]
vrouwelijk en 17 jaar en loopt naakt door huis als het vriendje van dr broer er is.
Dat komt nog wel, geloof mequote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Op basis van 8 posts die ik van je gezien hebt heb ik geen idee.
Ookquote:
Mag ik, in m'n eigen slaapkamerquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
picsquote:Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, geloof me
[..]
Ook
Ik ben Monique en ik ben 17 en ik ben heeeeel raar
Van mij wel, alleen als je broer daar ook is heb je pechquote:Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mag ik, in m'n eigen slaapkamerPrivacy heet zoiets
met 1 oog kan je ze ook nog zienquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Een meisje wat net iets ouder is dan je dochter.
dat ziet ie nietquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
ehm... kwart voor 9 ongeveer?quote:
Pics van zijn dochterquote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Pics van zijn dochterzie mijn foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Keuj. Kom ik wel gelijk door na het droppen van de kleine.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]bijna legaal
[..]
ehm... kwart voor 9 ongeveer?
ach, jij scheelt minder met hun dan ik met jouquote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ze zijn nog klein, nu voel ik me vies
douchenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ze zijn nog klein, nu voel ik me vies
als we erg vroeg zijn doen we gewoon nog een bakkiequote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Keuj. Kom ik wel gelijk door na het droppen van de kleine.
en daarna d'r bureaustoel zeker gaan halenquote:
dan heb je zo'n stok bij met van die strepenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan nog welals hij me thuis brengt niet meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
Ik voel me hier een beetje ongemakkelijk nu
doe je deur dan op slotquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
kan ook dr bed even testenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna d'r bureaustoel zeker gaan halen
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
True thatquote:
[..]
oh ja dat ken ik ook wel maar dat openbaar ik niet op fok enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms is het testosteronniveau een beetje hoog ja.
hij wil er dus in gaan slapenquote:
ik weet niet waar jij woont maar ik zit netjes op mijn bank, thuisquote:
k moet daar rond de klok van 9 zijn, dan ff teruglopen, auto pakken en dan richting jouw hut.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als we erg vroeg zijn doen we gewoon nog een bakkie
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Pics van zijn dochterHebben ze hier ook geen moeite mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Wacht, wat. Jij hebt een testosteronniveau wat te hoog is?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik ook wel maar dat openbaar ik niet op fok enzo
tenminste, niet in een topic
oh, dan zijn we mooi op tijd.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
k moet daar rond de klok van 9 zijn, dan ff teruglopen, auto pakken en dan richting jouw hut.
hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna d'r bureaustoel zeker gaan halen
GMTAquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wacht, wat. Jij hebt een testosteronniveau wat te hoog is?
Oh nee wacht dat hebben alleen mannen hèquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wacht, wat. Jij hebt een testosteronniveau wat te hoog is?
dat hebben mannen ookquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh nee wacht dat hebben alleen mannen hèIk bedoelde libido hahaha
Zoveel foute opmerkingen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh nee wacht dat hebben alleen mannen hèIk bedoelde libido hahaha
Hai.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Jongens, laat dat arme onschuldige ding eens met rust
Dingquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe weet jij dat ze onschuldig isquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, ik lette nooit zo goed op bij biologie dus ik heb mezelf alles maar moeten bijbrengenquote:
Ga ik jou toch lastig vallenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
en dan pas de kleine weg brengenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Tussen half en kwart voor bij jou dus.
Ik ga niet rennen.
brabantsquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, ik lette nooit zo goed op bij biologie dus ik heb mezelf alles maar moeten bijbrengen
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brabants"jong ding" jong meisje
ik zal ff kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ga ik jou toch lastig vallen
Kom je sjoelen de 19de augustus en 23 september, dank komen de Limbolanders ook weer.
aahhh juistquote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brabants"jong ding" jong meisje
Zolang het geen kopkaas isquote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha, leuk toch. Beter dan gesprekken over kaas ofzo.
kopkaasquote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hahaha, leuk toch. Beter dan gesprekken over kaas ofzo.
GMTAquote:
colaatje ook goed? Moet vanavond wel naar bios met collega maar dat is pas vanaf 18:00quote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zal ff kijken![]()
Zin om n biertje te pakken zo?
dat moet ze zichzelf nog aanlerenquote:
Whehehehequote:
Nee hoorquote:
voor deze keer danquote:Op maandag 15 juli 2013 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
colaatje ook goed? Moet vanavond wel naar bios met collega maar dat is pas vanaf 18:00
ik ben net uit bed dus haast je nietquote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor deze keer danduurt nog ff voor ik er ben hoor, vertrek net uit scheveningen
Doe maar ff google ofzoquote:
eerst je tanden poetsenquote:
oh dattequote:
O.o stille hint dat er gezoend gaat worden !quote:
brie is kaas toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh dattedat staat bij ons bekend onder de naam piemelbrie
hubba hubbaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
O.o stille hint dat er gezoend gaat worden !
Standaard toch hier.quote:
quote:
quote:
heb geen stem, dus is geen opzet.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef Dearest het volgende:
juist die ene persoon waar ik mee wil praten negeert meverdorie
sorryquote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef Dearest het volgende:
quote:
Welke 1e persoon ?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef Dearest het volgende:
dat ik mijn stem kwijt ben vinden Cat en Takke anders bijzonder grappig. En rustigquote:
Ken er me iets bij voorstellenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik mijn stem kwijt ben vinden Cat en Takke anders bijzonder grappig. En rustig
Gaat je centen kosten ...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is mijn sleutel in de put overleden, straks maar richting garage..
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Plower Fucking Fairyquote:
lol geef die link esquote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Plower Fucking Fairy
Als je thuis net zoveel als hier lultquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Plower Fucking Fairy
wahaha dat d8 ik ook jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
thuis ben ik alleen dus zeg ik niks. Dan kom ik hierquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Als je thuis net zoveel als hier lult
Arme jijquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Dus ik moet zo op t terras n monoloog houden?
ik probeer te pratenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Your Native American Name Is: Talutha Sheshebensquote:
de vaginamonologenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
daar kan jk wel een praatje over houdenquote:
Left handed ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
Your Native American Name Is: Nawat Kosumi
Your name means: Left Handed One who Fishes for Salmon with Spear
ik kan datmet links vissen aan een speer spietsen
Mij valt niet zoveel meer te leren wat dat betreft hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar kan jk wel een praatje over houdenmiss leert de nieuwe puber er ook nog wat van
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Your Native American Name Is:Ohanko Etchemin
Your name means:Canoe Man ...
Met 17 ermquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mij valt niet zoveel meer te leren wat dat betreft hoorWeet niet of dat goed of slecht is
dat denk je maarquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mij valt niet zoveel meer te leren wat dat betreft hoorWeet niet of dat goed of slecht is
Oh nee hoor geloof mequote:
dat hoort erbijquote:
Bin there done that... doen we ook niet meerquote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh nee hoor geloof meMijn ex was 20 toen ik 15 was en ik moest hem sommige dingen uitleggen
wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Bin there done that... doen we ook niet meer
ja omdat je hem twee keer doetquote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Omg ..
Your Native American Name Is:Chunta Kachada
Your name means: Cheating White Man
![]()
al doe je hem 10x is echt wel @ random enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja omdat je hem twee keer doet
Hum neh ... beetje te jongquote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
wat?nu klinkt het net of jij die ex bent
2x jou leeftijdquote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
jij te oudookal heb ik geen idee hoe oud je bent
iddquote:
en op plekken waar je het niet wil hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Het grote nadeel van het strandzand overal...
zou het haast denkenquote:
had ze wel eens mogen zeggen dat dr zus ook zo is.quote:
dat vooralquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en op plekken waar je het niet wil hebben
Nee, want:quote:
*Ook alquote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
jij te oudookal heb ik geen idee hoe oud je bent
niet erinquote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat vooralzo in de kroeg maar ff alles uitkloppen in de toilet
Je moet ook wel ondergoed aantrekken enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat vooralzo in de kroeg maar ff alles uitkloppen in de toilet
dat helpt nietquote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je moet ook wel ondergoed aantrekken enzo
Hmmz ...quote:
Met 3 o's, ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
En geen hoofdletters, punten, enzovooorts
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hmmz ...weet nu ff niet meer wat ik moet zeggen
Ok, dank je.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dit keer wel.
Geniet ervan.
D'r vleesflapjes denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet je uitkloppen als je die niet aan hebt?
wutquote:
Ola Flashquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem. Mag weer omrijden wegens stukkigheid van iets op de Veluwe. Sufheid. Terugweg kan wel nog creatiever worden, maar laten we hopen dat het meevalt.
Tevens hoi allemaal
flesquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem. Mag weer omrijden wegens stukkigheid van iets op de Veluwe. Sufheid. Terugweg kan wel nog creatiever worden, maar laten we hopen dat het meevalt.
Tevens hoi allemaal
Haiquote:
quote:
GFquote:
Tmi ik wil helemaal niets over zand op dat soort plekken wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat, is toch zo, als ze daar zand heeft
Goedquote:
Ben kennelijk niet lief meerquote:
Hallo mevrouw die ik niet ken.quote:
True, maar toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat, is toch zo, als ze daar zand heeft
mental imagequote:
Nee, ik dacht er gewoon aan omdat een homo-vriend van mij altijd hele leuke benamingen heeft voor het vrouwelijk geslachtquote:
Ik bedoelde meer dat ze ze best groot heeft als ze ze uit kan kloppen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ik dacht er gewoon aan omdat een homo-vriend van mij altijd hele leuke benamingen heeft voor het vrouwelijk geslachtVandaar.
hahahah 2 van die biefstukkenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze ze best groot heeft als ze ze uit kan kloppen.![]()
gewoon over de stang en met de mattenklopper er tegenaanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze ze best groot heeft als ze ze uit kan kloppen.![]()
Wapperend in de wind.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahah 2 van die biefstukkenomg hou op
Tijdelijk even enorm boos op mijn rijinstructeur.quote:
Wokquote:
Prima.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tijdelijk even enorm boos op mijn rijinstructeur.verder goed. Met u?
hahaha oh godquote:
ik krijg hongerquote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je laat wel een prima eerste indruk achter.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha oh godheeft ze zo d'r bikinibroekje aan, 2 van die lappen vlees aan de zijkant
oh wat erg ik hou al op
Nah dan speklappenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben om niet raar gevonden te worden hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat wel een prima eerste indruk achter.
En ik zal eens even vlees voor vanavond uit de vriezer halen.
Dat ben ik dus vergenten vanochten ...quote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat wel een prima eerste indruk achter.
En ik zal eens even vlees voor vanavond uit de vriezer halen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben om niet raar gevonden te worden hoor
Haha, anders vraag je of ldg even op visite komt
Die woont aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben om niet raar gevonden te worden hoor
Haha, anders vraag je of ldg even op visite komt
Dat schaft de pot vanavond.quote:
Nee dat doe jijquote:
Nu ben ik wel benieuwd waar iedereen woont trouwensquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die woont aan de andere kant van het land.
[..]
Dat schaft de pot vanavond.
ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar iedereen woont trouwensNiet dat ik wil meeten, maar gewoon.
Ik in Overijssel.
Nu ga je mij eng vinden. Ik ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar iedereen woont trouwensNiet dat ik wil meeten, maar gewoon.
Ik in Overijssel.
Ik ging een leerling ophalen en ik moest daar op het pad parkeren. Huis in de bolling van zo`n woonwijk met veel bomen en teveel geparkeerde auto`s. Ik wilde er relatief ruim insturen zodat ik in het midde van het pad uitkwam. Dus ik ging naar 1 en ik wilde insturen binnen een paar seconde. Hij riep al STUREN STUREN STUREN. Nouja, wat doe je dan als leerling? Sturen dus.. Maar er stond een hek, wat ik overigens niet geraakt had, maar er groeide een clematis door, dus er door kijken kon niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.Lekker rustig samen thuis vandaag.
Wat heeft ie je geflikt?
Jawel geef maar toe, je wilt ons meeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik in Overijssel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |