wutquote:
Ola Flashquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem. Mag weer omrijden wegens stukkigheid van iets op de Veluwe. Sufheid. Terugweg kan wel nog creatiever worden, maar laten we hopen dat het meevalt.
Tevens hoi allemaal
flesquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem. Mag weer omrijden wegens stukkigheid van iets op de Veluwe. Sufheid. Terugweg kan wel nog creatiever worden, maar laten we hopen dat het meevalt.
Tevens hoi allemaal
Haiquote:
quote:
GFquote:
Tmi ik wil helemaal niets over zand op dat soort plekken wetenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat, is toch zo, als ze daar zand heeft
Goedquote:
Ben kennelijk niet lief meerquote:
Hallo mevrouw die ik niet ken.quote:
True, maar toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat, is toch zo, als ze daar zand heeft
mental imagequote:
Nee, ik dacht er gewoon aan omdat een homo-vriend van mij altijd hele leuke benamingen heeft voor het vrouwelijk geslachtquote:
Ik bedoelde meer dat ze ze best groot heeft als ze ze uit kan kloppen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ik dacht er gewoon aan omdat een homo-vriend van mij altijd hele leuke benamingen heeft voor het vrouwelijk geslachtVandaar.
hahahah 2 van die biefstukkenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze ze best groot heeft als ze ze uit kan kloppen.![]()
gewoon over de stang en met de mattenklopper er tegenaanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze ze best groot heeft als ze ze uit kan kloppen.![]()
Wapperend in de wind.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahah 2 van die biefstukkenomg hou op
Tijdelijk even enorm boos op mijn rijinstructeur.quote:
Wokquote:
Prima.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tijdelijk even enorm boos op mijn rijinstructeur.verder goed. Met u?
hahaha oh godquote:
ik krijg hongerquote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je laat wel een prima eerste indruk achter.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha oh godheeft ze zo d'r bikinibroekje aan, 2 van die lappen vlees aan de zijkant
oh wat erg ik hou al op
Nah dan speklappenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben om niet raar gevonden te worden hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat wel een prima eerste indruk achter.
En ik zal eens even vlees voor vanavond uit de vriezer halen.
Dat ben ik dus vergenten vanochten ...quote:Op maandag 15 juli 2013 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Je laat wel een prima eerste indruk achter.
En ik zal eens even vlees voor vanavond uit de vriezer halen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben om niet raar gevonden te worden hoor
Haha, anders vraag je of ldg even op visite komt
Die woont aan de andere kant van het land.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga me niet anders voordoen dan ik ben om niet raar gevonden te worden hoor
Haha, anders vraag je of ldg even op visite komt
Dat schaft de pot vanavond.quote:
Nee dat doe jijquote:
Nu ben ik wel benieuwd waar iedereen woont trouwensquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die woont aan de andere kant van het land.
[..]
Dat schaft de pot vanavond.
ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar iedereen woont trouwensNiet dat ik wil meeten, maar gewoon.
Ik in Overijssel.
Nu ga je mij eng vinden. Ik ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar iedereen woont trouwensNiet dat ik wil meeten, maar gewoon.
Ik in Overijssel.
Ik ging een leerling ophalen en ik moest daar op het pad parkeren. Huis in de bolling van zo`n woonwijk met veel bomen en teveel geparkeerde auto`s. Ik wilde er relatief ruim insturen zodat ik in het midde van het pad uitkwam. Dus ik ging naar 1 en ik wilde insturen binnen een paar seconde. Hij riep al STUREN STUREN STUREN. Nouja, wat doe je dan als leerling? Sturen dus.. Maar er stond een hek, wat ik overigens niet geraakt had, maar er groeide een clematis door, dus er door kijken kon niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.Lekker rustig samen thuis vandaag.
Wat heeft ie je geflikt?
Jawel geef maar toe, je wilt ons meeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik in Overijssel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |