quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Een meisje wat net iets ouder is dan je dochter.
ehm... kwart voor 9 ongeveer?quote:
Pics van zijn dochterquote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Een meisje wat net iets ouder is dan je dochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Pics van zijn dochterzie mijn foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Keuj. Kom ik wel gelijk door na het droppen van de kleine.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]bijna legaal
[..]
ehm... kwart voor 9 ongeveer?
ach, jij scheelt minder met hun dan ik met jouquote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ze zijn nog klein, nu voel ik me vies
douchenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ze zijn nog klein, nu voel ik me vies
als we erg vroeg zijn doen we gewoon nog een bakkiequote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Keuj. Kom ik wel gelijk door na het droppen van de kleine.
en daarna d'r bureaustoel zeker gaan halenquote:
dan heb je zo'n stok bij met van die strepenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan nog welals hij me thuis brengt niet meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
Ik voel me hier een beetje ongemakkelijk nu
doe je deur dan op slotquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
kan ook dr bed even testenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna d'r bureaustoel zeker gaan halen
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef Dearest het volgende:
True thatquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
vrouwelijk en 17 jaar en loopt naakt door huis als het vriendje van dr broer er is.
oh ja dat ken ik ook wel maar dat openbaar ik niet op fok enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms is het testosteronniveau een beetje hoog ja.
hij wil er dus in gaan slapenquote:
ik weet niet waar jij woont maar ik zit netjes op mijn bank, thuisquote:
k moet daar rond de klok van 9 zijn, dan ff teruglopen, auto pakken en dan richting jouw hut.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als we erg vroeg zijn doen we gewoon nog een bakkie
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Pics van zijn dochterHebben ze hier ook geen moeite mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Wacht, wat. Jij hebt een testosteronniveau wat te hoog is?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik ook wel maar dat openbaar ik niet op fok enzo
tenminste, niet in een topic
oh, dan zijn we mooi op tijd.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
k moet daar rond de klok van 9 zijn, dan ff teruglopen, auto pakken en dan richting jouw hut.
hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daarna d'r bureaustoel zeker gaan halen
GMTAquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wacht, wat. Jij hebt een testosteronniveau wat te hoog is?
Oh nee wacht dat hebben alleen mannen hèquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wacht, wat. Jij hebt een testosteronniveau wat te hoog is?
dat hebben mannen ookquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh nee wacht dat hebben alleen mannen hèIk bedoelde libido hahaha
Zoveel foute opmerkingen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh nee wacht dat hebben alleen mannen hèIk bedoelde libido hahaha
Hai.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Jongens, laat dat arme onschuldige ding eens met rust
Dingquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe weet jij dat ze onschuldig isquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja, ik lette nooit zo goed op bij biologie dus ik heb mezelf alles maar moeten bijbrengenquote:
Ga ik jou toch lastig vallenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
en dan pas de kleine weg brengenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Tussen half en kwart voor bij jou dus.
Ik ga niet rennen.
brabantsquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, ik lette nooit zo goed op bij biologie dus ik heb mezelf alles maar moeten bijbrengen
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brabants"jong ding" jong meisje
ik zal ff kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ga ik jou toch lastig vallen
Kom je sjoelen de 19de augustus en 23 september, dank komen de Limbolanders ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |