quote:
quote:
heb geen stem, dus is geen opzet.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef Dearest het volgende:
juist die ene persoon waar ik mee wil praten negeert meverdorie
sorryquote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef Dearest het volgende:
quote:
Welke 1e persoon ?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:24 schreef Dearest het volgende:
dat ik mijn stem kwijt ben vinden Cat en Takke anders bijzonder grappig. En rustigquote:
Ken er me iets bij voorstellenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat ik mijn stem kwijt ben vinden Cat en Takke anders bijzonder grappig. En rustig
Gaat je centen kosten ...quote:Op maandag 15 juli 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij is mijn sleutel in de put overleden, straks maar richting garage..
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Plower Fucking Fairyquote:
lol geef die link esquote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Plower Fucking Fairy
Als je thuis net zoveel als hier lultquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Plower Fucking Fairy
wahaha dat d8 ik ook jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
thuis ben ik alleen dus zeg ik niks. Dan kom ik hierquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Als je thuis net zoveel als hier lult
Arme jijquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Dus ik moet zo op t terras n monoloog houden?
ik probeer te pratenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Your Native American Name Is: Talutha Sheshebensquote:
de vaginamonologenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |