Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef computergirl het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)tijdens-zwangerschap
ik zie der geen KUT inquote:
belangrijke TT want ik wil de discussie: wel of niet opereren zo vroeg al?quote:
moet je dat niet hier doen? LIF / Hartpatiënten op FOK! #2quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
belangrijke TT want ik wil de discussie: wel of niet opereren zo vroeg al?
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je dat niet hier doen? LIF / Hartpatiënten op FOK! #2
mee eens hahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik vindt dat de patient dat zelf moet beslissenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:
goh mijn eigen topicquote:Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het achterliggend verhaal van jouw ondertitelquote:
Iddquote:
LOLquote:Op maandag 15 juli 2013 12:14 schreef AlfredMehran het volgende:
Dankzij de TT dacht ik echt even dat ik per ongeluk buiten GC kwam. Schrok me kapot.
beroof een bankquote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
Ik wil echt een slot op m'n deur ofzo, privacy hier is ver te zoeken
kijk maar eens naar mijn UIquote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het achterliggend verhaal van jouw ondertitel
liefst die waar jij werkt zekerquote:
Waar is hier ?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:19 schreef Dearest het volgende:
Ik wil echt een slot op m'n deur ofzo, privacy hier is ver te zoeken
maakt mij dat nou uit, zij wil een slot.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
liefst die waar jij werkt zeker
thuis met mijn ouders en mijn broertje die op ieder gewenst en ongewenst moment binnen komen stormenquote:
Gezelligquote:Op maandag 15 juli 2013 12:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
thuis met mijn ouders en mijn broertje die op ieder gewenst en ongewenst moment binnen komen stormen
fijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
thuis met mijn ouders en mijn broertje die op ieder gewenst en ongewenst moment binnen komen stormen
Ja, vooral als ik net onder de douche vandaan kom en mijn broertje denkt dat ik nog weg ben en hij met een vriend van hem mijn kamer binnen komt banjeren om mijn bureaustoel te pakkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, vooral als ik net onder de douche vandaan kom en mijn broertje denkt dat ik nog weg ben en hij met een vriend van hem mijn kamer binnen komt banjeren om mijn bureaustoel te pakkenIk ben nog nooit zo snel in bed gevlogen
[..]
Ja, vooral als ik net onder de douche vandaan kom en mijn broertje denkt dat ik nog weg ben en hij met een vriend van hem mijn kamer binnen komt banjeren om mijn bureaustoel te pakkenIk ben nog nooit zo snel in bed gevlogen
Roosquote:
Die heeft morgen voor 't eerst in lange tijd weer een nat bed.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]![]()
zal zn vriendje de dag van zn leven gehad hebben
lol tja wie weet denk niet dat ze het hem gaat vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:29 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Die heeft morgen voor 't eerst in lange tijd weer een nat bed.
Denk het ook niet neequote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol tja wie weet denk niet dat ze het hem gaat vragen
Zou ze juist wel moeten doen!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol tja wie weet denk niet dat ze het hem gaat vragen
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga ff fap pauze houden tot straks !
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga ff pauze houden tot straks !
quote:
Jij denkt nu aan een dame die net uit de douche komt?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga ff pauze houden tot straks !
kom maarquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Dearest het volgende:
Jezus, ben ik nu de tiener hier of zijn jullie datVolgensmij is iedereen hier toe aan een stevige beurt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |