SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Jumparound op 15-07-2013 12:51:44 ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nog even patsen natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Aangezien iedereen dit weekend een HM liep heb ik dat ook maar gedaan!![]()
Voor het eerst!
HM in 2:08:29
In totaal 21,21Km in 2:09:41
Het ging niet heel gemakkelijk en ik zat niet echt in een flow (gister flink zat van het bier) maar het is gelukt!
Ik heb ook een aandenken aan de HM ondanks dat het een training is...
Poep onder mijn schoenGleed godsakker bijna uit.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/216252643/7102294
Gewoon een HM![]()
![]()
Had ik algedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor uw inschrijving voor de molenhoeks makkie!
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld. Laat aan uw vrienden weten dat u meedoet met molenhoeks makkie via:
Twitter en Facebook
Voor de optimale voorbereiding op het Makkie, bekijk onze trailer.
kan iemand mij in de OP zetten.
Molenhoeks makkie 10 kilometer 20-10-2013
Bredase singelloop 21km HM 06-10-2013home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
vooruitquote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef winterstorm666 het volgende:
Bedankt voor uw inschrijving voor de molenhoeks makkie!
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld. Laat aan uw vrienden weten dat u meedoet met molenhoeks makkie via:
Twitter en Facebook
Voor de optimale voorbereiding op het Makkie, bekijk onze trailer.
kan iemand mij in de OP zetten.
Molenhoeks makkie 10 kilometer 20-10-2013
Bredase singelloop 21km HM 06-10-2013Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
vandaag voor het eerst onder de 150kv hoogspanningslijn doorgerend. ook wel te zien in mijn hartslaglijn hahaha!
en om mijn angst een beetje te dempen,ben ik op een hoogspanningsnet forum aan het browsen.
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt het
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
eerste stap is gezet, dat is is toch goed?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef winterstorm666 het volgende:
vandaag voor het eerst onder de 150kv hoogspanningslijn doorgerend. ook wel te zien in mijn hartslaglijn hahaha!
en om mijn angst een beetje te dempen,ben ik op een hoogspanningsnet forum aan het browsen.
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt het
Hoe denk je dat ik langs honden kom?
niet door op een hondenforum te gaan kijken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
mooi, dan ga ik nu naar bedquote:
Ecosia
weltrusten Jump!
ja de eerste stap is inderdaad gesprint ahum!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik wilde hier nog op reageren, helemaal vergeten! maar Google maar eens op cognitieve gedragstherapie. Ik denk dat je jezelf met wat gedachten-oefeningen wel er vanaf kunt helpen (en inderdaad gewoon aangaanquote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt het)
Dapper hoor!!
anders wil ik je wel helpen want is gewoon irritant zoiets!![]()
Joehoe, wat goedquote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt hetOok al zo goedquote:
Ik ga vanavond ook weer, maar dan voor een gewone doorsnee training uit m'n 10km schema
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jullie met je HMs. Nou moet ik deze week ook weer een momentje prikken voor een LDL van 21k. Morgen ofzo.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Wat een leuke verslagen zijn er dit weekend voorbij gekomen! Goed bezig iedereen!
Zag ook erg mooie trail-foto's voorbij komen, die zie ik altijd graag.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Daywalker![]()
![]()
![]()
Wel een beetje frustie dat we ongeveer gelijk begonnen zijn met harlopen en dat ik momenteel niet verder kom dan 3km![]()
![]()
![]()
Maar je bent wel weer op de goede weg!quote:Op maandag 15 juli 2013 08:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Daywalker![]()
![]()
![]()
Wel een beetje frustie dat we ongeveer gelijk begonnen zijn met harlopen en dat ik momenteel niet verder kom dan 3km![]()
Ook vandaag geen pijn?![]()
Beetje welquote:Op maandag 15 juli 2013 08:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer op de goede weg!
Ook vandaag geen pijn?beide knieën zeuren.. even kijken hoe snel het weg trekt..
Maar komt natuurlijk ook door het klussen in de tuin zaterdag. Toen voelde ik het ook een beetje. En dan gister gelopen.. Nou ja, toch iets te veel gedaan ook al leek het niet veel..![]()
![]()
Rustig aan met de blubberknieënquote:Op maandag 15 juli 2013 08:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beetje welbeide knieën zeuren.. even kijken hoe snel het weg trekt..
Maar komt natuurlijk ook door het klussen in de tuin zaterdag. Toen voelde ik het ook een beetje. En dan gister gelopen.. Nou ja, toch iets te veel gedaan ook al leek het niet veel..![]()
![]()
moest gisteren nog aan je denken tijdens mijn wandeling, liep op een gegeven moment 1km lang parallel onder de hoogspanningslijnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
helpt hetMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik loop lekker nog geen HM![]()
Maar serieus: wat een prestaties zeg met die HM's
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met al die HM's hier wordt het misschien tijd voor een topicreeks voor beginners.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wifi is weer wat minder overbelast. Hier heb ik gisteravond gelopen. Doel was de "Himmelbjerget", maar toen ik het bos indraaide realiseerde ik me dat ik geen kaart had meegenomen. Op de gok een afslag genomen en bedacht hoe laat ik om moest keren om niet zonder kaart in het donker in een vreemd bos te dwalen. Dat punt kwam voor ik de Himmelbjerget had bereikt, maar waarschijnlijk had ik toch de verkeerde afslag gekozen toen ik uit drie paden kon kiezen. Enfin, het was een mooie bosloop, qua moeilijkheid een eenvoudige trail. Weinig hoogte gemaakt maar wel continu op en neer golvende paden. 18.1 km, 5:38/km.![]()
![]()
Ja, je zat/zit met een blessure. Dat kan gebeuren. Maar 3km kan net zo fijn zijn als 21. En je komt er welquote:Op maandag 15 juli 2013 08:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Daywalker![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarom? We hebben toch allemaal dezelfde passie en motiveren elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 08:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met al die HM's hier wordt het misschien tijd voor een topicreeks voor beginners.
Ik zit hebberig te zijn. Ik gebruik helemaal geen free running schoenen, maar oh deze
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met al die HM's hier wordt het misschien tijd voor een topicreeks voor beginners.
Ja doei.![]()
Ik heb die in het zwart met roze als gewone choenenquote:Op maandag 15 juli 2013 08:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom? We hebben toch allemaal dezelfde passie en motiveren elkaar
Ik zit hebberig te zijn. Ik gebruik helemaal geen free running schoenen, maar oh deze
[ afbeelding ]Die hebben evengoed nog iets van 10mm drop. De 3.0 en 5.0 zijn alweer wat minimalistischer.
![]()
vind je ze fijn lopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb die in het zwart met roze als gewone choenenDie hebben evengoed nog iets van 10mm drop. De 3.0 en 5.0 zijn alweer wat minimalistischer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Moh.. ff een weekendje druk gehad (en een deel half gaar op de bank gehangen na mijn zaterdagochtendloopje) en nu even bij kunnen lezen. Gefeliciteerd met al die HM's, wat een prestaties dit weekend!
Heb wat spierpijn in de kuiten van mijn loopje en mijn linkervoet heeft een pijntje aan de bovenkant. als ik loop. Vanavond maar eens kijken of het een beetje weg is en ik een rustige en vooral korte les met Evy kan gaan doen.![]()
Succes. En als je plat gaat is er altijd nog de ik-was-aan-het-planken smoes.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:59 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, ik zal maar eens kijken of ik een beetje overeind kan blijven met bloedprikken![]()
Heb zelf een paar huarache free (niet voor hardlopen) en dat zijn net pantoffels, zitten erg lekkerquote:![]()
![]()
Jij loopt toch met een hartslag meter? Die zal ongetwijfeld hoger zijn dan normaal omdat je lichaam hersteld is van je gezellige avond. En de warmte helpt ook niet mee. Ik heb een boek gelezen en daar stond in dat je eigenlijk je hartslag van te voren moet meten en daarop je training baseren. Maar ik zal er over op houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Levitas het volgende:
Buiten dat het vanavond gewoon kut ging, door verschillende omstandigheden, merk ik echt geen signalen dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Ik merkte dat het vanavond niet lekker ging, dat het warm was, en ben qua snelheid een tandje lager gaan lopen dan wat ik van plan was.
Dit was ook echt de eerste keer dat ik tijdens het lopen zoiets had van "Pfoe, laat me thuis zijn".
Bedankt voor de tip in ieder geval, en dat doe ik ook zeker. Zodra ik merk dat m`n lichaam het niet aan kan, gaat de rem erop. Maar dat is mijns inziens op dit moment echt niet het geval. Gewoon een slechte dag, en die hebben we allemaal wel een toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
toch maar even quoten zonder spoiler.... je weet maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Beter, dat kan erg leerzaam zijn. Hij heeft de smaak te pakken, niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve gaat mee naar de loopclub vandaag
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die 5KM had ik toch niet moeten doen gisteren![]()
![]()
![]()
Maar nu kan ik het echt zeggen....
VAKANTIE!!!![]()
![]()
Ik had afgelopen week storingsdienst en ook al hebben ze mij niet gebeld in het weekend. Je hebt nog steeds niet echt een vakantie gevoel. Je mag sowieso niet drinken want STEL je moet naar de klant.
VAKANTIE![]()
![]()
EN vandaag naar de sauna (met dit weer ja) en mijzelf heerlijk laten masseren
Die vooroeverloop is al over 27 nachten. Toch maar even opletten de komende dagen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die 5KM had ik toch niet moeten doen gisteren![]()
quote:Werken
![]()
maar goed, ik heb lekker in het najaar vakantie![]()
![]()
Geniet ervan Stream
Morgen rustdag en misschien donderdag weer lopen.
Vorige week donderdag na interval WEER last van mijn knie.. En dat heb ik gisteren verergerd.
Iemand een idee hoe dat kan? Dat ik dus last krijg van mijn knie na het intervallen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De parel, die wil ik volgend jaar wel doen, is een soort van thuiswedstrijd, ben regelmatig daar rond Oisterwijk te vinden.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:16 schreef streamnl het volgende:
Van Facebook
Geheimen van de halve marathon #1
Dit jaar kan niet door de VredesloopMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die 5KM had ik toch niet moeten doen gisteren
Ecosia
quote:Nee hoor, veels te gezellig hier!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jaquote:Ja wrijf het ff inquote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef streamnl het volgende:
Die vooroeverloop is al over 27 nachten. Toch maar even opletten de komende dagen.
Maar ik weet het. Nu echt niet lopen tot ik pijnvrij ben.![]()
Soms helpt het als iemand anders iets zegt, wat je eigenlijk al weetquote:Op maandag 15 juli 2013 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja
Ja wrijf het ff in
Maar ik weet het. Nu echt niet lopen tot ik pijnvrij ben.![]()
En ik zou het erg jammer vinden als je niet mee zou doen.
@Guard, thanks![]()
Zag je man inderdaad ineens staan tussen de Fok!-groep leden. Leuk! Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om samen te lopen met mijn man, maar die heeft lichte O-benen en krijgt daardoor snel last van zijn knieën.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve gaat mee naar de loopclub vandaag
Ja ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 09:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Soms helpt het als iemand anders iets zegt, wat je eigenlijk al weet![]()
En ik zou het erg jammer vinden als je niet mee zou doen.!
Gelukkig hoef ik weinig meer te doen aan duurvermogen, zou ergens in de komende 2 a 3 weken nog 1 maal een LDL moeten lopen en verder een beetje onderhoudskilometers.
Dus... Zoals het er nu uitziet rust tot vrijdag, dan 2 of 3 keer maximaal 5KM. Als dat pijnvrij gaat dan volgende week vrijdag een LDL en verder taperen tot de vooroeverloop.![]()
Hardlopen voor beginners op de 42?quote:Op maandag 15 juli 2013 08:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Met al die HM's hier wordt het misschien tijd voor een topicreeks voor beginners.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker productief weekend zo te zienVanavond ga ik lopen, en dan donderdag een LDL van 14,4. Langste afstand in training ooit geloof ik
![]()
![]()
ZOMG, ik heb een smoothie met yogurt gedronken en het was lekker (owkee, na een extra lepel pindakaas). Related met hardlopen, ja! Kwam uit dit boek: http://www.bol.com/nl/p/hardloperskookboek/9200000005554486/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, hij ging ineens mee naar een park run zaterdagquote:Op maandag 15 juli 2013 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zag je man inderdaad ineens staan tussen de Fok!-groep leden. Leuk! Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om samen te lopen met mijn man, maar die heeft lichte O-benen en krijgt daardoor snel last van zijn knieën.
Ja doei.![]()
Mijn knie begint vandaag ineens meer zeer te doenHoop dat het bij het genezingsproces hoort of zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh my god.. leuke lunareclipse2's gezien bij Zalando... wit met roze... must resist
Elke man heeft van nature toch O benen ? i.v.m. hangende lichaamsdelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zag je man inderdaad ineens staan tussen de Fok!-groep leden. Leuk! Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om samen te lopen met mijn man, maar die heeft lichte O-benen en krijgt daardoor snel last van zijn knieën.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Elke man heeft van nature toch O benen ? i.v.m. hangende lichaamsdelen.
Iedere Fokker zeker!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Elke man heeft van nature toch O benen ? i.v.m. hangende lichaamsdelen.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Elke man heeft van nature toch O benen ? i.v.m. hangende lichaamsdelen.![]()
![]()
Woeptiedoe. Na 1 buisje stopte m'n ader ermee en de rest van m'n lijf ook meteen maar. Even wachten tot ik weer wat meer kleur had en toen kwam er een ander prikvrouwtje en die deed zo van "denk maar aan het strand en cocktails, maar niet aan mooie mannen want daar word je te opgevonden van en dat mag nu even niet" en prik zoef zoef "mooi decor hebben we hier he" klaar! Arm 1 doet pijn en arm 2 niet.
Vanmiddag misschien maar een rondje fietsen onder het motto crosstraining.![]()
Bij mij hangt ie niet, ik draai hem om mijn middel. Daarom denken mensen ook dat ik een buikje heb.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Elke man heeft van nature toch O benen ? i.v.m. hangende lichaamsdelen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie niet, ik draai hem om mijn middel. Daarom denken mensen ook dat ik een buikje heb.tmi
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie niet, ik draai hem om mijn middel. Daarom denken mensen ook dat ik een buikje heb.![]()
"Met mijn derde been loop ik extra hard"
![]()
Dat boek heb ik sinds het afgelopen weekend ook, nu nog een mixer aanschaffen want ik kreeg helemaal zin in die smoothiesquote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
ZOMG, ik heb een smoothie met yogurt gedronken en het was lekker (owkee, na een extra lepel pindakaas). Related met hardlopen, ja! Kwam uit dit boek: http://www.bol.com/nl/p/hardloperskookboek/9200000005554486/
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik vind dit zo apart om te lezen. Je zou niet zeggen dat jij "bang" bent voor naalden.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:16 schreef hatsaflats het volgende:
Woeptiedoe. Na 1 buisje stopte m'n ader ermee en de rest van m'n lijf ook meteen maar. Even wachten tot ik weer wat meer kleur had en toen kwam er een ander prikvrouwtje en die deed zo van "denk maar aan het strand en cocktails, maar niet aan mooie mannen want daar word je te opgevonden van en dat mag nu even niet" en prik zoef zoef "mooi decor hebben we hier he" klaar! Arm 1 doet pijn en arm 2 niet.
Vanmiddag misschien maar een rondje fietsen onder het motto crosstraining.![]()
Zuivel is omnom. Is dat boek een beetje een aanrader ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
ZOMG, ik heb een smoothie met yogurt gedronken en het was lekker (owkee, na een extra lepel pindakaas). Related met hardlopen, ja! Kwam uit dit boek: http://www.bol.com/nl/p/hardloperskookboek/9200000005554486/![]()
Ik ben vooral bang om flauw te vallenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind dit zo apart om te lezen. Je zou niet zeggen dat jij "bang" bent voor naalden.Maar piercings en tattoo's zijn ook niet zonder slag of stoot gegaan hoor
![]()
![]()
Ik ken een vent van 2 meter die doodsbang is voor naaldenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind dit zo apart om te lezen. Je zou niet zeggen dat jij "bang" bent voor naalden.
En toch elke keer weer terug komen voor een volgendequote:Op maandag 15 juli 2013 10:31 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben vooral bang om flauw te vallenMaar piercings en tattoo's zijn ook niet zonder slag of stoot gegaan hoor
Maar heeft die man ook tattoo's en piercingen?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ken een vent van 2 meter die doodsbang is voor naalden
Maar nu ga ik er weer vandoor.
Thermen Geldrop, here we come!![]()
![]()
Ik ben nu al jaaaaren niet meer geweest.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:35 schreef streamnl het volgende:
[..]
En toch elke keer weer terug komen voor een volgende![]()
[..]
Maar heeft die man ook tattoo's en piercingen?
Maar nu ga ik er weer vandoor.
Thermen Geldrop, here we come! [ afbeelding ]![]()
Met die HM van gister ook over de helft van mijn 2013 doel![]()
Dus ik moet 15 dagen goed maken in de tweede helft van dit jaar. Moet goed komen mits ik geen blessures krijg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik dacht, handig!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
ZOMG, ik heb een smoothie met yogurt gedronken en het was lekker (owkee, na een extra lepel pindakaas). Related met hardlopen, ja! Kwam uit dit boek: http://www.bol.com/nl/p/hardloperskookboek/9200000005554486/
maar zie 2 vrouwelijke auteurs... bummer..
Ecosia
Ik loop inderdaad vaak met een hartslagmeter. M'n hartslag was, tijdens de eerste 5-6km ook gewoon tussen de 140 en 150. Dat is eigenlijk altijd wel tijdens m'n LDL. Pas toen ik een stukje moest klimmen, ging m'n HR naar 160.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij loopt toch met een hartslag meter? Die zal ongetwijfeld hoger zijn dan normaal omdat je lichaam hersteld is van je gezellige avond. En de warmte helpt ook niet mee. Ik heb een boek gelezen en daar stond in dat je eigenlijk je hartslag van te voren moet meten en daarop je training baseren. Maar ik zal er over op houden.
Ja, op het einde was m'n HR 160, maar volgens mij ook vooral door de iets hogere temperatuur/zon.
M'n HR voor het lopen was iets van 80-90, na het aantrekken van m'n schoenen enzo, dus niks noemenswaardig volgens mij?
En, de gemiddelde HR tijdens het lopen is uiteindelijk 152. Dat is toch vrij laag?
[ Bericht 3% gewijzigd door Levitas op 15-07-2013 11:31:56 ]![]()
ik kom nog niet eens in zichtquote:Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Beetje veel pech gehad aan het begin van het jaar, vorig jaar zat ik netjes op schema. tevens ook veel meer andere sporten gedaan dit jaar. Overall kom ik misschien wel aan de 750km.
[ Bericht 5% gewijzigd door SEMTEX op 15-07-2013 11:04:57 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh, ja, challenge. Ik moet volgend jaar echt een hoger doel instellen, want ik zit nu al op 80%
Gisteren trouwens de 600km dit jaar aangetikt!![]()
Geen idee, ik ben nu pas voor het eerst dingen aan het uitproberen. Maar op zich.. ja, denk het wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
Zuivel is omnom. Is dat boek een beetje een aanrader ja?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ken jij mijn vaderquote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ken een vent van 2 meter die doodsbang is voor naalden? En ja, die zit aardig vol met tattoo's en piercings, maar valt wel flauw bij het bloedprikken
.
On topic: ik ben gister ein-de-lijk weer eens wezen lopen. Was wel lekker!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou heb ik Born to Run gelezen. Leuk boek, maar toch... Nou heb ik dus achillepijn, dus ik vraag me af of we met al die blessures wel echt geboren zijn om te rennen![]()
![]()
Lol nee, had gekund, want Eindhovenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ken jij mijn vader? En ja, die zit aardig vol met tattoo's en piercings, maar valt wel flauw bij het bloedprikken
.
On topic: ik ben gister ein-de-lijk weer eens wezen lopen. Was wel lekker!
Staan er ook recepten in voor ontbijt? Iets wat je een dag vantevoren kunt maken, en het liefst de ochtend zo op kunt eten, zonder op te warmen of te moeten koelen?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nu pas voor het eerst dingen aan het uitproberen. Maar op zich.. ja, denk het wel.![]()
![]()
Klinkt als pannenkoeken!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Staan er ook recepten in voor ontbijt? Iets wat je een dag vantevoren kunt maken, en het liefst de ochtend zo op kunt eten, zonder op te warmen of te moeten koelen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er staan pannekoeken in, maar hoeveel tijd kost een smoothie maken nou? Ik moest nog even moeilijk doen met de bevroren banaan die ik incl. schil in de vriezer had gedaan, maar je bent binnen 10 minuten verder. Maar je kan inderdaad dingen vooraf maken.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Staan er ook recepten in voor ontbijt? Iets wat je een dag vantevoren kunt maken, en het liefst de ochtend zo op kunt eten, zonder op te warmen of te moeten koelen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat was ook één van de dingen die in me opkwam. Of zelfgemaakte muffinsquote:
Zonder blender o.i.d, is dat vrij lastig? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er staan pannekoeken in, maar hoeveel tijd kost een smoothie maken nou? Ik moest nog even moeilijk doen met de bevroren banaan die ik incl. schil in de vriezer had gedaan, maar je bent binnen 10 minuten verder. Maar je kan inderdaad dingen vooraf maken.
Ik heb dus echt helemaal niks tot mijn beschikking, althans daar ga ik vanuit. Misschien een magnetron![]()
Toen ik nog roeier was maakte ik ook wel eens gekke dingen als pasta met rozijnen en stukjes banaan en kaneel, om dat dan 's ochtends vroeg weg te gaan werken. Best lekker als je even aan het idee wentquote:Op maandag 15 juli 2013 11:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat was ook één van de dingen die in me opkwam. Of zelfgemaakte muffins
[..]
Zonder blender o.i.d, is dat vrij lastig? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb dus echt helemaal niks tot mijn beschikking, althans daar ga ik vanuit. Misschien een magnetron
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Scorchio out here, nu al...Maar de boodschapjes zijn binnen. Nu wachten op de post, hopelijk zit m'n camelbak er al bij
Ja doei.![]()
Blenders hoeven niet zo duur te zijn. Of anders een staafmixer, kun je ook smoothies mee maken. Ook daarmee kun je de prijs zo gek maken als je het zelf wilt.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus echt helemaal niks tot mijn beschikking, althans daar ga ik vanuit. Misschien een magnetron![]()
Dan heb je m.i. niks aan een kookboek.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus echt helemaal niks tot mijn beschikking, althans daar ga ik vanuit. Misschien een magnetronIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel als je het de avond van tevoren klaar kunt maken? Dat bedoelt hij toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan heb je m.i. niks aan een kookboek.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel als je het de avond van tevoren klaar kunt maken? Dat bedoelt hij toch?Als je het de avond van tevoren klaar kunt maken met - misschien - een magnetronquote:Op maandag 15 juli 2013 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel als je het de avond van tevoren klaar kunt maken? Dat bedoelt hij toch?
Maar als er niks is is keukenspul kopen bijna net zo leuk als hardloopspul![]()
![]()
Dan kan je toch een smoothie maken en meenemen in een thermosfles?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel als je het de avond van tevoren klaar kunt maken? Dat bedoelt hij toch?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zeg Slacker, is deze Coursera weer anders dan die jij laatst had gepost?
https://www.coursera.org/course/nutritionforhealth
Deze is misschien iets toegankelijker, want hier staat bij de voorkenniseisen:Anyway, ik heb me net ingeschreven, ik zal straks in de tuin eens filmpjes gaan kijkenquote:There are no prerequisites for this course. However, a general background in basic nutrition and physical activity may be helpful to the student prior to taking this course.![]()
![]()
Geen idee, iemand anders had die gepost. Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg Slacker, is deze Coursera weer anders dan die jij laatst had gepost?
https://www.coursera.org/course/nutritionforhealth
Deze is misschien iets toegankelijker, want hier staat bij de voorkenniseisen:
[..]
Anyway, ik heb me net ingeschreven, ik zal straks in de tuin eens filmpjes gaan kijkenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, ja het was LadyOracle (LIF / [Hardlopen] #543 - Knalle als een malle!) ik dacht dat jij het was. Dat was idd een andere cursus. Deze lijkt iig een stuk toegankelijker. Lijkt me wel leuk!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen idee, iemand anders had die gepost. Goed dat je het zegt!![]()
Oké, ik zal het even uitleggen wat en waarom ik het zo vraag
Ik woon dalijk ruim 2 uur (met de trein) van Sydney. Aangezien de wedstrijd waar ik me voor ingeschreven heb al om 8:10 begint (de HM zelfs om 6:20) heb ik een hostel geboekt, voor de nacht vóór de wedstrijd(en).
Ik moet om 6:00 op, voor de City 2 Surf in ieder geval, en dan is er nog niets open. Daarnaast heeft het hostel geen uitgebreide keuken. Waarschijnlijk is er wel een magnetron, waterkoker enzo. Heel misschien zelfs een openbare koelkast.
Ik moet dus om 6:00 iets te ontbijten hebben wat ik óf de dag ervoor klaar heb gemaakt en zo op kan eten, of iets wat ik in een magnetron kan opwarmen.
Panne(n)koeken, muffins zijn dan een mogelijkheid. Een smoothie waarschijnlijk ook wel, hoewel ik niet echt fan ben om yoghurt te bewaren (gaat dat niet klonteren als dat wat warmer wordt?). Het is dan dus ook niet echt rendabel om, speciaal voor die 2 keer, een blender te kopen ofzo.
Edit - Pasta zou eventueel ook nog kunnen. Pasta is koud imo ook prima te eten (maaltijdsalades), alleen of ik dat goed ga verteren op de vroege ochtend is de vraag
![]()
![]()
En gewoon boterhammetjes smeren en wat fruit? Als je de avond van tevoren goed gegeten hebt maakt het echt niet veel uit hoeveel je 's ochtends eet..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En gewoon boterhammetjes met pindakaas?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:58 schreef Levitas het volgende:
Ik woon dalijk ruim 2 uur (met de trein) van Sydney. Aangezien de wedstrijd waar ik me voor ingeschreven heb al om 8:10 begint (de HM zelfs om 6:20) heb ik een hostel geboekt, voor de nacht vóór de wedstrijd(en).
Ik moet om 6:00 op, voor de City 2 Surf in ieder geval, en dan is er nog niets open. Daarnaast heeft het hostel geen uitgebreide keuken. Waarschijnlijk is er wel een magnetron, waterkoker enzo. Heel misschien zelfs een openbare koelkast.
Ik moet dus om 6:00 iets te ontbijten hebben wat ik óf de dag ervoor klaar heb gemaakt en zo op kan eten, of iets wat ik in een magnetron kan opwarmen.
Panne(n)koeken, muffins zijn dan een mogelijkheid. Een smoothie waarschijnlijk ook wel, hoewel ik niet echt fan ben om yoghurt te bewaren (gaat dat niet klonteren als dat wat warmer wordt?). Het is dan dus ook niet echt rendabel om, speciaal voor die 2 keer, een blender te kopen ofzo.
Edit - Pasta zou eventueel ook nog kunnen. Pasta is koud imo ook prima te eten (maaltijdsalades), alleen of ik dat goed ga verteren op de vroege ochtend is de vraag
![]()
Yup, genoeg mogelijkheden dus. Ik maak me weer zorgen om niksquote:Op maandag 15 juli 2013 12:01 schreef La_Tramposa het volgende:
En gewoon boterhammetjes smeren en wat fruit? Als je de avond van tevoren goed gegeten hebt maakt het echt niet veel uit hoeveel je 's ochtends eet..![]()
![]()
Haha, ik herken het wel hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yup, genoeg mogelijkheden dus. Ik maak me weer zorgen om niks
Ik maak me gelukkig noooit ergens zorgen omquote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yup, genoeg mogelijkheden dus. Ik maak me weer zorgen om niks
Zo'n derde dag weekend bevalt me wel, moet ik zeggen![]()
![]()
Ik wil ook weekendEn nieuwe schoenen...
Ik viel trouwens laatst ook flauw bij mijn vaccinaties. Dus als je piercings hebt kan je nog steeds naaldenangst hebben![]()
![]()
Best breakfast everrrrr!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En gewoon boterhammetjes met pindakaas?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kluts wat eieren, of kook ze, wat brood, stukje fruit, water, koffie en je bent good to go. Of praat even met de hostel en zeg wat de bedoeling is. Het lijkt me dat ze je echt wel willen helpen. Zou ik wel doen als hostel zijnde. Of misschien zijn er tentjes al zo vroeg open (ik had nachtwerk en dan ging in ontbijten op de markt).quote:Op maandag 15 juli 2013 11:58 schreef Levitas het volgende:
@Hats - ik ga eens kijken, maar nu eerst LUNCH! Want over eten praten, daar krijg je honger van
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mag ik in de OP ook bij de Vooroeverloop![]()
![]()
1 [b]11 augustus - [url=vooroeverloop.nl]Vooroeverloop (Enkhuizen-Medemblik)[/url][/b][*] Frsh - HM Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ben aan het wachten op m'n tosti en verkas als ik die op heb naar buiten en ga filmpjes kijken. Ik laat wel weten wat ik ervan vondquote:Op maandag 15 juli 2013 12:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kluts wat eieren, of kook ze, wat brood, stukje fruit, water, koffie en je bent good to go. Of praat even met de hostel en zeg wat de bedoeling is. Het lijkt me dat ze je echt wel willen helpen. Zou ik wel doen als hostel zijnde. Of misschien zijn er tentjes al zo vroeg open (ik had nachtwerk en dan ging in ontbijten op de markt).
@Hats - ik ga eens kijken, maar nu eerst LUNCH! Want over eten praten, daar krijg je honger van![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Frsh het volgende:
![]()
[ code verwijderd ]![]()
Nog 1!![]()
Leuk!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Frsh het volgende:
![]()
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Dit weekend 15 km gelopen in het Noordhollands Duinreservaat. Ook wel een aanrader en weer eens wat anders dan de Veluwe. Ongeveer driekwart onverhard en vooral door het losse zand af en toe best lastig.![]()
Ja, ik dacht, zoveel Fok!-vriendjes, dan moet ik ook maarquote:![]()
En nou hopen op zuidoostenwind.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
donequote:Op maandag 15 juli 2013 12:12 schreef Frsh het volgende:
![]()
[ code verwijderd ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mogen officiele trainingslopen ook in de OP?
Dan deze:
18-08-2013 - TCS Amsterdam Marathon Trainingsloop 18 augustus 2013 (Amsterdam)
• La_Tramposa - 25km
Ik vind het nog wel een beetje gek hoe het allemaal werkt, er zitten pauzes in en de bedoeling is volgens mij dat je achter de 'pacers' aanloopt die jouw streeftempo lopen. Enfin, ik loop om een vriendinnetje te steunen die in oktober de marathon gaat lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het zal onderhand wel rendabel zijn om ook daar een surrogaat-zolder neer te zetten en in te richten![]()
![]()
Of om kwantumkorting te bedingen. Of exclusieve drinkposten.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:30 schreef Arquero het volgende:
Het zal onderhand wel rendabel zijn om ook daar een surrogaat-zolder neer te zetten en in te richten![]()
donequote:Op maandag 15 juli 2013 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Mogen officiele trainingslopen ook in de OP?
Dan deze:
18-08-2013 - TCS Amsterdam Marathon Trainingsloop 18 augustus 2013 (Amsterdam)
• La_Tramposa - 25km
Ik vind het nog wel een beetje gek hoe het allemaal werkt, er zitten pauzes in en de bedoeling is volgens mij dat je achter de 'pacers' aanloopt die jouw streeftempo lopen. Enfin, ik loop om een vriendinnetje te steunen die in oktober de marathon gaat lopen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Neh, saai.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kluts wat eieren, of kook ze, wat brood, stukje fruit, water, koffie en je bent good to go. Of praat even met de hostel en zeg wat de bedoeling is. Het lijkt me dat ze je echt wel willen helpen. Zou ik wel doen als hostel zijnde. Of misschien zijn er tentjes al zo vroeg open (ik had nachtwerk en dan ging in ontbijten op de markt).
@Hats - ik ga eens kijken, maar nu eerst LUNCH! Want over eten praten, daar krijg je honger van![]()
Zo'n ding heb je toch alleen nodig als je een echt megalange trailrun doet?
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 15-07-2013 13:41:31 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Camelbak is de nieuwe Spibeltquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Zo'n ding heb je toch alleen nodig als je een echt megalange trailrun doet?![]()
![]()
Op zeker niet. Zit naar mijn idee een stuk prettiger dan flesjes rond je heup.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Zo'n ding heb je toch alleen nodig als je een echt megalange trailrun doet?![]()
Heb dan ook een trailHM op 't programma staan. Sorry.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
Zo'n ding heb je toch alleen nodig als je een echt megalange trailrun doet?Ja doei.![]()
flesjes om je heup lijkt mij ook kut. Alles wat om je heup zit is eigenlijk irritantquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Op zeker niet. Zit naar mijn idee een stuk prettiger dan flesjes rond je heup.
Ik maak die riem dan ook meestal wat strakker zodat hij om mijn taille zit.. als ik hem op mijn heup hang schuift hij toch omhoog naar de taille..quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
flesjes om je heup lijkt mij ook kut. Alles wat om je heup zit is eigenlijk irritantIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah okquote:Op maandag 15 juli 2013 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb dan ook een trailHM op 't programma staan. Sorry.Hoeveel kan er precies in? En giet je hem nokvol als je hem meeneemt?
Er kan 2 liter in, en neequote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah okHoeveel kan er precies in? En giet je hem nokvol als je hem meeneemt?
Ja doei.![]()
Ik stop mijn flesjes gewoon hierachterquote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij hangt ie niet, ik draai hem om mijn middel. Daarom denken mensen ook dat ik een buikje heb.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik wil straks fiets-renavontuurtjes gaan maken. Dan is een rugzak wel prettig denk ik. Die van mij komt morgen![]()
![]()
bihatslon?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil straks fiets-renavontuurtjes gaan maken. Dan is een rugzak wel prettig denk ik. Die van mij komt morgenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Extra knoopjes leggen voor lusjes. Handig voor gels enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik stop mijn flesjes gewoon hierachter![]()
![]()
Welnee. Gewoon lekker een stukje fietsen, dan lekker een stukje door het bos/duinen hobbelen en dan weer lekker een stukje terugfietsen. Maar dan is het wel lekker als je iets te eten mee kunt nemen, en bij minder weer een jasje.quote:![]()
Aaargh ja, dan ben je net lekker in je ritme en dan schuift die stomme buidel weer omhoogquote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik maak die riem dan ook meestal wat strakker zodat hij om mijn taille zit.. als ik hem op mijn heup hang schuift hij toch omhoog naar de taille...
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Vandaag geprobeerd te lopen met een heupgordel met flesjes. Wat een ellende!Blijft niet op z'n plaats zitten, beweegt alle kanten op, alles gaat op en neer en het klotst. Geen succes wat mij betreft. Maar ja om nou tot 15 km met een camelbag te lopen is misschien ook wat overdreven, of niet?
Vind tot nu toe ook alles om de heup irritant en heb ook liever m'n handen vrij.![]()
Ik zie mensen soms al bij een 10km wedstrijd met zo'n heupbelt. Vind ik ook wat overdrevenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef Tazzy24 het volgende:
Vandaag geprobeerd te lopen met een heupgordel met flesjes. Wat een ellende!Blijft niet op z'n plaats zitten, beweegt alle kanten op, alles gaat op en neer en het klotst. Geen succes wat mij betreft. Maar ja om nou tot 15 km met een camelbag te lopen is misschien ook wat overdreven, of niet?
Vind tot nu toe ook alles om de heup irritant en heb ook liever m'n handen vrij.
Dat had ik dus ook, en bij mij is de oplossing om hem strakker en hoger vast te maken..quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef Tazzy24 het volgende:
te lopen met een heupgordel met flesjes. Wat een ellende!Blijft niet op z'n plaats zitten, beweegt alle kanten op, alles gaat op en neer en het klotst. Geen succes wat mij betreft. Maar ja om nou tot 15 km met een camelbag te lopen is misschien ook wat overdreven, of niet?
Vind tot nu toe ook alles om de heup irritant en heb ook liever m'n handen vrij.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik probeer zulke dingen altijd lekker uit als ik met de loopgroep trainHeb nog niet ontdekt hoe de belt met flesjes het lekkerst zit; als ik de flesjes op m'n rug doe kruipt ie omhoog (en ik ben te ijdel voor aansnoeren in m'n taille
)
SpiBelt zit het lekkerst als ik het 'tasje' in m'n lies doe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik zag er laatst een met een drinkbelt waarbij er een flesje uitlazerde, midden op een drukke weg
zo'n belt lijk me helemaal niets. Ik houd wel gewoon een bidon of een flesje in mijn handen vast.
Camelbak lijkt me pas interessant als ik langer als 2 uur op pad ben...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach, ik was 2 weken geleden érg blij met mijn watervoorraad om m'n heupen/taille bij een 10K wedstrijd, al was het maar om af en toe een paar druppels water over m'n kop te gooien om wat af te koelen. Zelfs bij loopje van 5km laatst met Wolve gewoon lekker water mee, was superwarm en dan in de ruststukjes even een slokje waterquote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie mensen soms al bij een 10km wedstrijd met zo'n heupbelt. Vind ik ook wat overdreven.
Ja doei.![]()
Heb tot nu toe 1 keer met een drinkbelt gelopen, vond het toen het beste zitten met de flesjes voorop. Maar ik had maar 2 van de 4 flesjes mee, dus misschien is het weer anders als je alle flesjes meeneemt.![]()
Hoezo, mensen die dat doen hebben denk ik geen boodschap aan de drankposten, snap het wel. Lekker je eigen brouwsel drinken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie mensen soms al bij een 10km wedstrijd met zo'n heupbelt. Vind ik ook wat overdrevenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
maar dan drinkt hij er ook van, neem ik aan?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik was 2 weken geleden érg blij met mijn watervoorraad om m'n heupen/taille bij een 10K wedstrijd, al was het maar om af en toe een paar druppels water over m'n kop te gooien om wat af te koelen. Zelfs bij loopje van 5km laatst met Wolve gewoon lekker water mee, was superwarm en dan in de ruststukjes even een slokje water.
Die van mij ook ja..quote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn heupgordel heeft 2 flesjes met 170ml. Das wel een tikkie weinig eigenlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sterker nog, je ziet ze bij een 5k-wedstrijd.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie mensen soms al bij een 10km wedstrijd met zo'n heupbelt. Vind ik ook wat overdreven![]()
Ja? En ik ook? Als ik nu 5km ga met dit weer neem ik ook m'n gordel mee. Ik snap de hele heisa er tegen niet zo. Ik loop niet graag met iets in m'n handen, dus is zo'n belt/bag een uitkomst.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
maar dan drinkt hij er ook van, neem ik aan?Ja doei.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo, mensen die dat doen hebben denk ik geen boodschap aan de drankposten, snap het wel. Lekker je eigen brouwsel drinken.
Ja, en?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterker nog, je ziet ze bij een 5k-wedstrijd.Ja doei.![]()
ik zie geen heisa, ik gaf alleen mijn mening.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de hele heisa er tegen niet zo.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Met dit weer neem ik bij 10k ook wel drinken mee. Bij een wedstrijd met een aantal posten denk ik dan weer niet, ondanks dat ik totaal geen last heb van de gordel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Trainen in de zomer voor een marathon is toch wel 150% zwaarder dan in de winter. Wat een verschil.![]()
De 15 KM van vandaag weer doorgekomen.
Ik draag geen gordels. Erg irritant en vervelend.Neem bij de lange en warme afstanden flesje in de hand mee.
Wat een afstanden zijn er gelopen zeg
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik drink vrijwel nooit bij 10k wedstrijden/trainingen. Enkel eventueel een slokje tegen een droge mond, en dan gaat de rest over 't hoofd als het warm is/ik heb warm heb (bijna altijd). Als het heel erg dringen is bij een drankpost, loop ik er overigens liever met een grote boog omheen.
Met de geplande HM in 't achterhoofd zit ik er wel aan te denken om iets te kopen om wat vocht etc. mee te kunnen nemen. Dan gaat eigenlijk de voorkeur meer naar een rugzak/Camelbak-idee dan zo'n gordel. Wordt sparen, dus.
Get stoned![]()
Mijn camelbak was maar 30gbp inclusief verzendkostenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef Hinder het volgende:
Ik drink vrijwel nooit bij 10k wedstrijden/trainingen. Enkel eventueel een slokje tegen een droge mond, en dan gaat de rest over 't hoofd als het warm is/ik heb warm heb (bijna altijd). Als het heel erg dringen is bij een drankpost, loop ik er overigens liever met een grote boog omheen.
Met de geplande HM in 't achterhoofd zit ik er wel aan te denken om iets te kopen om wat vocht etc. mee te kunnen nemen. Dan gaat eigenlijk de voorkeur meer naar een rugzak/Camelbak-idee dan zo'n gordel. Wordt sparen, dus.
gewoon tweedehands spieken!
Ja doei.![]()
Ik heb zelf altijd meer last van de kou in de winter, ook veel meer moeite om warm te worden en dus vatbaarder voor blessures. Als je rustig aan doet, gaat 't primaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef _MvN_ het volgende:
Trainen in de zomer voor een marathon is toch wel 150% zwaarder dan in de winter.En bij extreem hete dagen gewoon heel vroeg in de ochtend gaan lopen.
Ja, dat is een goede koop! Keek gisteren voor de grap ook even vlug op Marktplaats, maar zag zo gauw niet iets interessants. Misschien binnenkort wat beter zoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn camelbak was maar 30gbp inclusief verzendkostengewoon tweedehands spieken!
.
Get stoned![]()
Door al dat gepraat over Camelbak wil ik er nu ook 1
*Hebberig
Maar ik doe het niet, loop nog niet eens anderhalfuur![]()
![]()
Mijn heupgordel (maat S) kan niet strakker. Tis misschien gewoon een onding. Heeft ook alleen een klittebandsluiting waar ik weinig vertrouwen in hebAch ik kijk rustig verder naar iets wat mogelijk wel een succes is. Met dit weer is een flesje water mee wel lekker!
![]()
Dat heb ik ook een keer gehad, weliswaar op een rustige weg, maar je moet toch stoppen, terug om het flesje op te rapen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag er laatst een met een drinkbelt waarbij er een flesje uitlazerde, midden op een drukke weg
Ik merk dat als ik de flesjes op m`n buik doe, i.p.v op m`n rug, het al een stuk fijner zit. Het enige probleempje is dat de gordel momenteel al op z`n strakst zit, en nog te los zitHet gedeelte waar gels/telefoon in kan, sluit simpelweg niet op m`n lichaam zoals het hoort; er zit nog wat ruimte tussen en dat maakt het dragen minder comfortabel.
Met een loopje als gisteren was ik toch blij dat ik in ieder geval één flesje (170 ml) bij me had, en had gisteren écht even niet zonder m`n telefoon gekund..![]()
Moet alleen nog even vogelen hoe ik dat ding 't makkelijkste kan vullen en weer terug in de tas kan proppen. Wel fijn dat er echt genoeg ruimte in zit voor jas/wat repen etc. voor als ik eens wat verder de Peaks in ga
Ja doei.![]()
Zou bijna verliefd worden op die lachquote:![]()
Benieuwd hoe je hem gaat vinden!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Vanaf zo'n 5 kwartier neem ik een gordel mee met flesjes. Klotsen heb ik geen last van: gewoon de flesjes helemaal vol doen, zodat er geen lucht in zit. Zodra ik aan een flesje begin, hou ik die in de hand tot hij leeg is.
Ik voel mijn gordel na 2 minuten ook helemaal niet meer zitten.
Wat ik me afvraag: is zo'n Camelback niet heel zweterig op je rug bij warm weer?![]()
Mja, ik heb gisteren op 12,5km misschien 200ml gedronken, waarvan het meeste toen ik weer naar huis aan het wandelen was. Maar ik vind het ook eigenlijk gedoe tijdens het lopen, bidon uit m'n gordel pakken, drinken, bidon weer terug. Ipv slangetje in je mond, even sabbelen en slangetje weer uit je mond. Maar belangrijker dan drinken mee is dat je van tevoren genoeg hebt gedronken. Ik kan heel duidelijk merken of ik de vorige dag goed veel water heb gedronken of niet.![]()
Dat is wel de prijs die je betaalt voor het op de rug meenemen van drinken ja. Maar aan de andere kant: meer zweet = meer koeling als 't ook maar éven waaitquote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef GlenHighland het volgende:
Vanaf zo'n 5 kwartier neem ik een gordel mee met flesjes. Klotsen heb ik geen last van: gewoon de flesjes helemaal vol doen, zodat er geen lucht in zit. Zodra ik aan een flesje begin, hou ik die in de hand tot hij leeg is.
Ik voel mijn gordel na 2 minuten ook helemaal niet meer zitten.
Wat ik me afvraag: is zo'n Camelback niet heel zweterig op je rug bij warm weer?ik zweet normaal vooral op m'n hoofd, dus misschien dat dit 't wat afleidt
?
In de wintermaanden of gewoon koele herfst of lente neem ik overigens niet per se water mee, dan verlies ik niet zoveel vocht tijdens 't rennen en ren ik makkelijk 15km zonder (mits genoeg gedronken voor de run), 't is vooral met temperaturen boven de 18 graden dat ik 't moeilijk krijg, en merk dan ook echt dat ik minder presteer als ik met een droge bek en dorst rondloop.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Zou bijna verliefd worden op die lach![]()
Benieuwd hoe je hem gaat vinden!Ik ook!
Ja doei.![]()
RD had geloof ik ergens een keer gezegd hoe je 'm handig kan vullen zonder dat het water gaat klotsen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Moet alleen nog even vogelen hoe ik dat ding 't makkelijkste kan vullen en weer terug in de tas kan proppen. Wel fijn dat er echt genoeg ruimte in zit voor jas/wat repen etc. voor als ik eens wat verder de Peaks in gaNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
vergeet niet de lucht er uit te zuigen door de zak op zn kop te houden en ... tja... de lucht er uit te zuigenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
Moet alleen nog even vogelen hoe ik dat ding 't makkelijkste kan vullen en weer terug in de tas kan proppen. Wel fijn dat er echt genoeg ruimte in zit voor jas/wat repen etc. voor als ik eens wat verder de Peaks in gaInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik begin zo aan m'n zesde (grote) mok thee. Met die preventieve vochtinname zit het vandaag wel goed.
Ben benieuwd hoe de training is vanavond. Andere groep dan waar Mo normaal meeloopt, ze loopt toch net "iets" sneller/verder/langer door dan ik. Vraag me vooral af of ik na een half uur nog coherente zinnen kan formuleren. M'n Engels wordt er meestal niet beter van als ik sta te puffen en hijgen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik liep gister met een volle zak (:')) was gelijk oefenen voor de marathon... was wel ff vreem, best wel een gewicht zo op je rug!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Thee, ik moet er niet aan denken met dit weerquote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef Wolve000 het volgende:
Ik begin zo aan m'n zesde (grote) mok thee. Met die preventieve vochtinname zit het vandaag wel goed.
Ben benieuwd hoe de training is vanavond. Andere groep dan waar Mo normaal meeloopt, ze loopt toch net "iets" sneller/verder/langer door dan ik. Vraag me vooral af of ik na een half uur nog coherente zinnen kan formuleren. M'n Engels wordt er meestal niet beter van als ik sta te puffen en hijgen...Hele dag ben ik al flesjes water in de koelkast aan het wisselen: Ik haal een koude eruit, vul een nieuwe met water om te koelen. Zodra m`n flesje leeg is gaat die gevuld de koelkast in en is het tijd voor het koude flesje.
En dat zo 6 - 7 keer op een dag (3 - 3,5 liter dus)![]()
Ik zit in de tuin aan een biertje
Lang weekend FTW!
Ik zal zo wel weer braaf water gaan drinken, maar van in het zonnetje chillen krijg ik altijd zoveel zin in een biertje.![]()
Welke ga je lopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:27 schreef Jumparound het volgende:
ik liep gister met een volle zak (:')) was gelijk oefenen voor de marathon... was wel ff vreem, best wel een gewicht zo op je rug!![]()
Dat doe ik altijd, al is het buiten -10, er staat bij mij altijd een liter of 5 kraanwater koud in de koelkastquote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Thee, ik moet er niet aan denken met dit weerHele dag ben ik al flesjes water in de koelkast aan het wisselen: Ik haal een koude eruit, vul een nieuwe met water om te koelen. Zodra m`n flesje leeg is gaat die gevuld de koelkast in en is het tijd voor het koude flesje.
En dat zo 6 - 7 keer op een dag (3 - 3,5 liter dus)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
* Daywalk3r jaloers isquote:Op maandag 15 juli 2013 15:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit in de tuin aan een biertje
Lang weekend FTW!
Ik zal zo wel weer braaf water gaan drinken, maar van in het zonnetje chillen krijg ik altijd zoveel zin in een biertje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Van koude drank gaat je lichaam wel extra stoken, dus krijg je het eigenlijk warmer...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Thee, ik moet er niet aan denken met dit weerHele dag ben ik al flesjes water in de koelkast aan het wisselen: Ik haal een koude eruit, vul een nieuwe met water om te koelen. Zodra m`n flesje leeg is gaat die gevuld de koelkast in en is het tijd voor het koude flesje.
En dat zo 6 - 7 keer op een dag (3 - 3,5 liter dus)
Nu moet ik zeggen dat een limonade met ijsblokjes danwel een ijskoud biertje met zulk weer wel erg lekker is.
Maar ik zit de hele dag in een kantoor met airco, dus dan kan warme thee sowieso wel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Misschien dat ik daarom meer ben gaan drinkenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Wolve000 het volgende:
Van koude drank gaat je lichaam wel extra stoken, dus krijg je het eigenlijk warmer...Vicieuze cirkel
![]()
![]()
Maar gaat het lichaam niet ook iets doen bij warme dranken als thee, aangezien de temperatuur daarvan veel verder verwijderd is van de lichaamstemperatuur dan in het geval van koude dranken?
Thee = 80 C
Koud water uit koelkast = 4-7 C.
Lichaam = 37 C.
Gevoelsmatig zou thee dus een grotere schok voor het lichaam moeten opleveren.
Niet dat ik er verstand van heb.![]()
De temperatuur waar op Wolve z'n thee drinkt is voor de meesten 'ijsthee'quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar gaat het lichaam niet ook iets doen bij warme dranken als thee, aangezien de temperatuur daarvan veel verder verwijderd is van de lichaamstemperatuur dan in het geval van koude dranken?
Thee = 80 C
Lichaam = 37 C.
Niet dat ik er verstand van heb.
Ja doei.![]()
Het is niet zozeer hoe ver het er van verwijderd zit, maar aan welke kant het zit (dus warmer dan het lichaam en niet kouder). Dan is het overigens wel beter om lauwwarme thee te drinken, en niet gloeiend heet.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Thee = 80 C
Lichaam = 37 C.
Niet dat ik er verstand van heb.
Zelf drink ik m'n thee toch nooit heel heet, want dan brand ik m'n bek.(Eh, wat Mo zegt...)
Best handig, al die stelletjes in dit topicquote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De temperatuur waar op Wolve z'n thee drinkt is voor de meesten 'ijsthee'![]()
![]()
Pint 3 aan water gaat nu zo naar binnen overigens, na al een halve liter thee en een smooooothie
Ja doei.![]()
Eerste rondje hier gemaakt. Wat een prachtige omgeving. Zit met een kilometer in het park en was echt prachtig zo vroeg in de ochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef Onama het volgende:
Eerste rondje hier gemaakt. Wat een prachtige omgeving. Zit met een kilometer in het park en was echt prachtig zo vroeg in de ochtend.
Wauw! Mooie omgeving en mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, ziet er tof uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteravond ook op pad met mijn drinkbelt. Loop natuurlijk liever zonder, maar voor een lange duurloop is water onderweg wel nodig. Bij mij heb ik vaak eerder dat de belt te strak zit dan te los en dat ik er op moet letten niet met de handen tegen de voorste flesjes te komen. Had nu 3 flesjes meegenomen ipv 5 maar het is toch even wennen om te lopen met extra gewicht.![]()
Gut, hittegolf dit-dat-alles, zeker nog tot en met volgende week volgens de BBClekker, behalve tijdens het hardlopen
Ja doei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
hmm, kak.. zou vanavond mogen lopen weer, maar stiekem toch beetje last van de linkervoet na die 13,5 km van afgelopen zaterdag.. begin serieus te overwegen niet te gaan vanavond en de voet nog een paar dagen extra rust te geven. Maar baal er wel van![]()
![]()
Balen mag. Maar beter nu een dag extra balen dan straks een week lang balen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:15 schreef CRX_master het volgende:
hmm, kak.. zou vanavond mogen lopen weer, maar stiekem toch beetje last van de linkervoet na die 13,5 km van afgelopen zaterdag.. begin serieus te overwegen niet te gaan vanavond en de voet nog een paar dagen extra rust te geven. Maar baal er wel van
Nou, ik was net de enige gek op hardloopschoenen hier in de buurt. Het was ook wel erg warm, maar wel te doen. Op zeer langzaam tempo over de fietspaden heen hier in de buurt. Had een nieuwe route gemaakt waarbij ik elk pad slechts één keer zou passeren, anders wordt het zo saai. De route was eigenlijk zo'n 13k.
Op zo'n 8k was de verkeerssituatie dermate lastig dat ik het rondje wat moest inkorten door wat eerder om te keren (er kwam een vrachtwagen tegemoet op het smalle weggetje; de vrachtwagen alleen al paste maar net op het wegdek, en om daar nou je benen/leven voor te wagen..). Gaf me ook even de gelegenheid een veter opnieuw te strikken op een schaduwplekje (heb m'n schoenen nu volgens 'heel lock' gestrikt, dit lijkt goed te gaan, dus die houden we erin; echter was ik vergeten dubbel te strikken).
Richting huis had ik nog een uitloop van zo'n 2k uitgestippeld, maar deze heb ik meer dan gehalveerd, doordat ik zag dat m'n hartslag al richting de 180 ging, en het verstand het won van de benen. Het was ook wel weer mooi geweest met deze omstandigheden. Uiteindelijk 10.8k in 1:10:46 a 27 °C, aldus Garmin.
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/209289275
Zonder pijntjes.
Get stoned![]()
Lijkt me toch wel een hele nette afstand/tijd voor de temperatuur!
@ guard. hahaha grappig dat je er aan moest denken.
@ moblo gave rugzak. zou ook iets voor mij kunnen zijn op de lange duur.
@ onama wauw gaaf! waar is dat?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik vanmorgen braaf al m'n eten klaargelegd voor de hele dag. Ontbijtje, lunch, appeltjes, drinken. Kat in het bakkie! Kom ik op m'n werk, appeltjes vergeten. Gevolg? HONGERRR!!en ik wil nog lopen zo...
Dus bij de AH to go maar even en banaan en een eierkoek gescoord. Snel naar binnen gepropt in de trein en nu maar hopen dat het genoeg gezakt is zo! Rennen in de warmte oefening komt er weer aan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat heb ik dus nog werkelijk nooit gedaan. Als je gewoon een goeie enkele strik doet, zittie ook vast. Nog nooit los gegaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef Hinder het volgende:
Op zo'n 8k was de verkeerssituatie dermate lastig dat ik het rondje wat moest inkorten door wat eerder om te keren (er kwam een vrachtwagen tegemoet op het smalle weggetje; de vrachtwagen alleen al paste maar net op het wegdek, en om daar nou je benen/leven voor te wagen..). Gaf me ook even de gelegenheid een veter opnieuw te strikken op een schaduwplekje (heb m'n schoenen nu volgens 'heel lock' gestrikt, dit lijkt goed te gaan, dus die houden we erin; echter was ik vergeten dubbel te strikken).
Zonder pijntjes.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor het strikken van schoenen, zie deze: http://www.ted.com/talks/terry_moore_how_to_tie_your_shoes.html
(Overigens, de basisknoop omdraaien werkt ook als de lus omdraaien te lastig is.)
Klein verschil, sommige mensen doen het al goed, sommige doen het onbewust verkeerd. Velen hebben geen idee in welke categorie ze vallen. Ik heb het dus 30 jaar lang verkeerd gedaan...Maar sinds kort strik ik m'n veters op de goede manier. En heb het idee dat ze ook echt beter vast zitten. Zeker met van die lullige nette-schoenen-veters merk ik het verschil tussen een goede strik en een foute strik.
Ik doe het normaal altijd wel. Heb al vaker gehad (ook tijdens wedstrijden) dat er eentje los raakte. Niet echt handig dus. De enkele strik van vandaag zat blijkbaar niet strak genoeg, dusquote:Op maandag 15 juli 2013 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog werkelijk nooit gedaan. Als je gewoon een goeie enkele strik doet, zittie ook vast. Nog nooit los gegaan..
te strak geveterd lopen vind ik ook niets, vandaar dat ik altijd dubbel strik, denk ikGet stoned![]()
M'n moeder heeft t een keer bij me gedaan, voor een wedstrijd. Maar ik had t nooit gemerkt. Dus toen ik over de finish kwam en m'n chip moest inleveren, kreeg ik m'n vesters niet meer losquote:Op maandag 15 juli 2013 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog werkelijk nooit gedaan. Als je gewoon een goeie enkele strik doet, zittie ook vast. Nog nooit los gegaan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Iemand anders laten strikken is zoooooo vervelend. Vroeger toen ik klein was deden schoenenverkopers dat altijd voor me, steevast veel te strak.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n moeder heeft t een keer bij me gedaan, voor een wedstrijd. Maar ik had t nooit gemerkt. Dus toen ik over de finish kwam en m'n chip moest inleveren, kreeg ik m'n vesters niet meer losMaar te los is ook niet fijn, zeker niet bij hardlopen.
Heb zelf ook geen idee hoe strak het moet als ik het bij iemand anders doe.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hoe hard je aan je veters trekt heeft niks te maken met hoe je je strik vormgeeft. Strik hem zoals in dat linkje van Wolve. Ik doe dat al sinds ik vier ben. Nooit losse veters.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ik doe het normaal altijd wel. Heb al vaker gehad (ook tijdens wedstrijden) dat er eentje los raakte. Niet echt handig dus. De enkele strik van vandaag zat blijkbaar niet strak genoeg, dus.
te strak geveterd lopen vind ik ook niets, vandaar dat ik altijd dubbel strik, denk ikZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou ja, ik had het dus zelf gedaan, zoals ik het altijd doe. Maar moeders vond dat blijkbaar niet goed genoeg en heeft er op wen onbewaakt moment een dubbele knoop opgelegdquote:Op maandag 15 juli 2013 18:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Iemand anders laten strikken is zoooooo vervelend. Vroeger toen ik klein was deden schoenenverkopers dat altijd voor me, steevast veel te strak.Maar te los is ook niet fijn, zeker niet bij hardlopen.
Heb zelf ook geen idee hoe strak het moet als ik het bij iemand anders doe.
Ik kan me wel voorstellen dat jouw mams in al haar enthousiasme je veters veel te strak strikt "want straks gaat ie nog los!"quote:Op maandag 15 juli 2013 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het dus zelf gedaan, zoals ik het altijd doe. Maar moeders vond dat blijkbaar niet goed genoeg en heeft er op wen onbewaakt moment een dubbele knoop opgelegd![]()
![]()
Dat ziet er inderdaad heeeeel mooi uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moet heerlijk zijn, om daar in alle vroegte te gaan lopen!
![]()
![]()
Hmm grappig, ik doe het normaal ook andersomquote:Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe hard je aan je veters trekt heeft niks te maken met hoe je je strik vormgeeft. Strik hem zoals in dat linkje van Wolve. Ik doe dat al sinds ik vier ben. Nooit losse veters.. Dank voor de tip
![]()
.
Get stoned![]()
Dat was inderdaad wel de reden die ik achteraf te horen kreeg ja: "straks was ie los gegaan!"quote:Op maandag 15 juli 2013 18:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat jouw mams in al haar enthousiasme je veters veel te strak strikt "want straks gaat ie nog los!"![]()
@onama, wauw, blijf gerust dit soort foto's maken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
amsterdamquote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik strik ook altijd dubbel voor de zekerheid. Door de dubbele strik zijn de veterlussen ook iets korter waardoor je minder kans hebt om achter bijvoorbeeld losse boomwortels te haken.![]()
Ik doe het omdat het dan absoluut zeker is dat ie niet losschiet. Hoef geen graad in vetersstrikken. Er is altijd nog ductape.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:55 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik strik ook altijd dubbel voor de zekerheid. Door de dubbele strik zijn de veterlussen ook iets korter waardoor je minder kans hebt om achter bijvoorbeeld losse boomwortels te haken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik had van de week dat mijn veter los was. Ik boog voorover om te strikken en ging toen bijna van mijn stokkie!
En zomaar los! Terwijl ik als kleuterjuf al wel HONDERD veters heb gestrikt![]()
![]()
Bij mij is het ook absoluut zeker dat ie niet los schiet....quote:Op maandag 15 juli 2013 18:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik doe het omdat het dan absoluut zeker is dat ie niet losschiet. Hoef geen graad in vetersstrikken. Er is altijd nog ductape.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik blijk ook altijd "goed" te strikken. Ik begreep al nooit het geklaag over losse veters. Die van mij gaan zelden of nooit los.![]()
Hophop! Naar de club![]()
puf ende zweet, nu al
maargoed, heb dan ook wel Jillian 6/30 er net opzitten
![]()
Ja doei.![]()
Fail... Again...wel balen dat ik nu helemaal naar huis moet wandelen...
Grappig, dat strikken. Morgen eens proberen of dat iets uitmaaktMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Fail... Again...wel balen dat ik nu helemaal naar huis moet wandelen...
Lekker even wandelen in het mooie weer!![]()
![]()
Ik probeer ervan te genieten, maar ik vind het zo moeilijk... Echt diep diep diep respect voor iedereen die (toch redelijk) normaal kan lopen met dit weer. Hoe hard ik ook probeer en oefen, ik faal keer op keer...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
Lekker even wandelen in het mooie weer!
Ik vind mezelf nu even heel zielig en stom en alles![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:39 schreef slacker_nl het volgende:
Poef: http://theoatmeal.com/comics/runningdie wilde ik net komen plaatsen
![]()
![]()
Je faalt niet!!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik probeer ervan te genieten, maar ik vind het zo moeilijk... Echt diep diep diep respect voor iedereen die (toch redelijk) normaal kan lopen met dit weer. Hoe hard ik ook probeer en oefen, ik faal keer op keer...
Ik vind mezelf nu even heel zielig en stom en alles![]()
Je bent toch maar mooi gegaan!
Zeg, stomme vraag: kan ik op mijn Garmin een pace instellen, zodat hij een waarschuwing geeft als ik erboven of eronder kom?Ik kan alleen die optie vinden met stappen per minuut, en dat zou ik dus niet weten.
![]()
![]()
Via Garmin connect een workout er inzetten met als goal een bepaalde pace.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Je faalt niet!!Je bent toch maar mooi gegaan!
Zeg, stomme vraag: kan ik op mijn Garmin een pace instellen, zodat hij een waarschuwing geeft als ik erboven of eronder kom?Ik kan alleen die optie vinden met stappen per minuut, en dat zou ik dus niet weten.
Blijven trainen. Eens komt de dag dat je denkt: ha! Gelukt!quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik probeer ervan te genieten, maar ik vind het zo moeilijk... Echt diep diep diep respect voor iedereen die (toch redelijk) normaal kan lopen met dit weer. Hoe hard ik ook probeer en oefen, ik faal keer op keer...
Ik vind mezelf nu even heel zielig en stom en alles
Ik dacht dat ik alles wel gelezen had van The Oatmeal.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:59 schreef Twinky het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/running
dit is ECHT leuk om te lezen en ook wel herkenbaar.
-edit- ah, zie 'm nu ook op FB langs komen.![]()
Een flink potje janken (I knowquote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Blijven trainen. Eens komt de dag dat je denkt: ha! Gelukt!) heeft niet echt geholpen... Maar ik ga het woensdag gewoon weer proberen. Misschien tegen beter weten in, maar ik moet en zal blijven proberen
zweterig..? ja...maar ik heb daar tijdens het lopen niet echt last van,er zit een goede voering aan de binnenkant die goed absobeert.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef GlenHighland het volgende:
Wat ik me afvraag: is zo'n Camelback niet heel zweterig op je rug bij warm weer?
Het smerigste vind ik als je hem af doe en daarna dat plakkerige ding weer om moet doen...brrrr'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Aan je vastberadenheid ligt het iig niet!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een flink potje janken (I know) heeft niet echt geholpen... Maar ik ga het woensdag gewoon weer proberen. Misschien tegen beter weten in, maar ik moet en zal blijven proberen
Probeer gewoon rustig te lopen, dat het moeilijker gaat met dit weer moet je leren accepteren, de grote op aarde hebben er ook moeite mee. Hier gaat het nu ook niet van harte, en ik denk dat het door het weer komt, ik zak naar 7:30 af om geen pijntjes in m'n milt te voelen, of in m'n schouders. Doe het lekker rustig aan, neem drinken mee, eet een banaantje en loop rustig je rondje, rustig, niet te hard, het lijf heeft even nodig om te wennen aan de warmte en met het wisselvallige weer is dat moeilijker dan als het continue mooi weer is. You can do it Gup!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een flink potje janken (I know) heeft niet echt geholpen... Maar ik ga het woensdag gewoon weer proberen. Misschien tegen beter weten in, maar ik moet en zal blijven proberen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
guppie ik heb er ook enorm moeite mee.
loop er liever niet in. ik word er duizelig en knalrood van.
inderdaad je tempo naar beneden en lopen om te lopen. geen tijd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
het maakt zeker uit., sinds een jaar strik ik ze ook zoals in het filmpje van Wolve en nooit geen losse veters meer, alleen de knoop in het begin doe ik ook zelfs nog andersom..succes verzekertquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Guard het volgende:
Grappig, dat strikken. Morgen eens proberen of dat iets uitmaakt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het enige wat ik dus heel mijn leven al anders doe is de knoop. Dan kan de lus gewoon "onderlangs". Ook dan blijft de lus horizontaal tov de schoen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het maakt zeker uit., sinds een jaar strik ik ze ook zoals in het filmpje van Wolve en nooit geen losse veters meer, alleen de knoop in het begin doe ik ook zelfs nog andersom..succes verzekert![]()
Veterstrikken gaat bij mij het beste als ik er niet over nadenk, en dan gaat het altijd goed. Nooit losse veters ook!![]()
Jamaar jij zit op het zuidelijke halfrond, dan doe je juist alles andersomquote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het maakt zeker uit., sinds een jaar strik ik ze ook zoals in het filmpje van Wolve en nooit geen losse veters meer, alleen de knoop in het begin doe ik ook zelfs nog andersom..succes verzekert
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Jamaar jij zit op het zuidelijke halfrond, dan doe je juist alles andersomAls je de WC doortrekt draait het water ook de andere kant op
![]()
![]()
En daar krijgt degene die het minst gedronken heeft bier van de ander.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Als je de WC doortrekt draait het water ook de andere kant op
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Als je de WC doortrekt draait het water ook de andere kant op
sterker nog, zelfs de zon draait bij ons de andere kant langs
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, dan kan ik maar beter niet die kant op. Sorry RD, ik wilde eigenlijk volgend jaar komen trailen, maar als ik dan bier moet weggevenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En daar krijgt degene die het minst gedronken heeft bier van de ander.![]()
![]()
Ik ga het gewoon proberen! Ik ga al niet hard, en het gaat me ook niet om snelheid. Maar ik was gewoon even enorm gefrustreerd over dat ik niet eens 10min kon lopen...quote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Probeer gewoon rustig te lopen, dat het moeilijker gaat met dit weer moet je leren accepteren, de grote op aarde hebben er ook moeite mee. Hier gaat het nu ook niet van harte, en ik denk dat het door het weer komt, ik zak naar 7:30 af om geen pijntjes in m'n milt te voelen, of in m'n schouders. Doe het lekker rustig aan, neem drinken mee, eet een banaantje en loop rustig je rondje, rustig, niet te hard, het lijf heeft even nodig om te wennen aan de warmte en met het wisselvallige weer is dat moeilijker dan als het continue mooi weer is. You can do it Gup!
Magoed, niks meer aan te doen. Ik neem de tips mee, van iedereen, en ga woensdag gewoon weer
En de kerstman komt in de zomer, is dat allemaal niet verwarrend?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sterker nog, zelfs de zon draait bij ons de andere kant langs
gelukkig nooit veel last van de warmtehoogstens meer zweten, maar dat boeit me niet zo.
Vandaag rustdag![]()
![]()
Ik hoop dat UPS morgen een beetje op tijd is, zodat ik m'n kamelenzak kan uitproberen. Niet echt nodig, ik wil ik een km of 8 op 6:00min/km gaan lopen, maar uitproberen is wel leuk![]()
En 's avonds biertjes op het stadsstrand drinken![]()
![]()
Ik heb vandaag ook niet gelopen, maar een "rustdag:" wil ik het niet noemen...
Ik word er onrustig van
morgen nog steeds weekend dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hoop dat UPS morgen een beetje op tijd is, zodat ik m'n kamelenzak kan uitproberen. Niet echt nodig, ik wil ik een km of 8 op 6:00min/km gaan lopen, maar uitproberen is wel leuk![]()
En 's avonds biertjes op het stadsstrand drinkenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nope, ik mag weer de hele dag aan m'n studiequote:Maar ik ben ook aan het trainen voor Popweekend over 2,5 week, dan moet ik weer genoeg biertjes kunnen drinken
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
En de kerstman komt in de zomer, is dat allemaal niet verwarrend?![]()
en de paashaas in de herfst.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom niet combineren? Gooi dat ding vol met bierquote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef hatsaflats het volgende:
En 's avonds biertjes op het stadsstrand drinken![]()
![]()
Over omgedraaid gesproken; ga jij niet gigantisch last krijgen van een weather-shock RD? Jij komt straks van de winter opeens in de zomer terecht. Of ben je dat wel gewend?![]()
Oef, nu je dat zegt.. Ik kom dalijk dus midden in de winter terecht. Dat is nog geen grote overgang (het is in Sydney nu 15 - 20 graden ofzo), maar als ik terug kom (januari) dan ga ik van hartje zomer in Australië naar midden in de winter in Nederland.. Dat is wel een héél groot verschilquote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Arquero het volgende:
Over omgedraaid gesproken; ga jij niet gigantisch last krijgen van een weather-shock RD? Jij komt straks van de winter opeens in de zomer terecht. Of ben je dat wel gewend?![]()
![]()
die kans zit er wel in ja,ik vond het twee jaar geleden naar NL al geen succes en dan nog maar te zwijgen over verleden jaar van 5 graden in NZ naar het snikhete Amerika...en daar komt dan ook nog een jetlag bij waar ik altijd behoorlijk last van heb.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Arquero het volgende:
Over omgedraaid gesproken; ga jij niet gigantisch last krijgen van een weather-shock RD? Jij komt straks van de winter opeens in de zomer terecht. Of ben je dat wel gewend?
Van koud naar warm vind ik het vreselijk...ik ben al geen "warmweerloper", graadje of 10 is voor mij warm zat om te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is prima te doen hoor, daar wendt je lichaam heel snel aanquote:Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
maar als ik terug kom (januari) dan ga ik van hartje zomer in Australië naar midden in de winter in Nederland.. Dat is wel een héél groot verschil'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan ik me voorstellen, jaquote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zweterig..? ja...maar ik heb daar tijdens het lopen niet echt last van,er zit een goede voering aan de binnenkant die goed absobeert.
Het smerigste vind ik als je hem af doe en daarna dat plakkerige ding weer om moet doen...brrrr![]()
Maar als ik zag hoe nat mijn (dry-fit) shirt gisteren was na afloop van mijn loop, dan zou ik me naar mijn gevoel gaan ergeren aan het feit dat ik die warmte aan de achterkant niet kwijt kan. Maar ik kan er weinig over zeggen, zolang ik het niet geprobeerd heb![]()
![]()
Dat is denk ik wel zo ja, veeeel beter te verteren dan van koud naar warm inderdaad. Nu zijn jouw winters daar in het zuiden ook wel een stuk kouder dan de winter die ik nu in ga. Ik heb het met je te doenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is prima te doen hoor, daar wendt je lichaam heel snel aan![]()
![]()
Iquote:Op maandag 15 juli 2013 21:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel zo ja, veeeel beter te verteren dan van koud naar warm inderdaad. Nu zijn jouw winters daar in het zuiden ook wel een stuk kouder dan de winter die ik nu in ga. Ik heb het met je te doenwinter..!!
alles boven de 15 graden vind ik al snel te warm om te lopen., zon is hier veel feller en op mijn routes is er nrgens schaduw dus als het zonnetje schijnt is het zomers al snel te warm om lekker te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schaatsen ijsbloemen koek zopie kerst allesquote:
En oké, dit weer is ook lekkerik kan alleen niet lopen dan, en ik zit steeds op kantoor, dus ik heb er geen drol aan
Ik heb trouwens wel een stukje over het 4daagse parcours van morgen gerendhet lag er mooi bij
Ik ook! Maar muv van september/oktober, anders heb ik voor niks een vakantie naar de tropen geboekt. Sorry!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
Dit weer tot en met november. Ik teken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oooh nee, herfst, met mooie kleurtjes en allemachtig kloteweeren dan opeens weer een paar dagen mooi en dan met die kleurtjes
en winter dat het zo lekker koud en wit is, je lekker dikke kleren aan kan trekken en lekker stampotten enzo kunt eten
en (normale) lente, dat alles weer gaat bloeien en er overal weer babydiertjes zijn
Alleen de zomer is eigenlijk geen knal aan. Misschien moet ik leren surfen, dan wordt het vast leuker.
![]()
Op niveau blijven presteren vergt ook op dat gebied trainingquote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nope, ik mag weer de hele dag aan m'n studieMaar ik ben ook aan het trainen voor Popweekend over 2,5 week, dan moet ik weer genoeg biertjes kunnen drinken
Een negatieve split!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus ik moet 15 dagen goed maken in de tweede helft van dit jaar. Moet goed komen mits ik geen blessures krijg.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:07 schreef hatsaflats het volgende:
Oooh nee, herfst, met mooie kleurtjes en allemachtig kloteweeren dan opeens weer een paar dagen mooi en dan met die kleurtjes
en winter dat het zo lekker koud en wit is, je lekker dikke kleren aan kan trekken en lekker stampotten enzo kunt eten
en (normale) lente, dat alles weer gaat bloeien en er overal weer babydiertjes zijn
Alleen de zomer is eigenlijk geen knal aan. Misschien moet ik leren surfen, dan wordt het vast leuker.
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:
N.a.v die comic van The Oatmeal heb ik me even op de mailinglist laten zetten voor dit shirt
Dat gaat dan een technical shirt worden
Een technical of een functional? Al zijn beide termen net zo kut, want elk t-shirt is functioneel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo'n glad ding voor 't lopen enzulks.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En bij sommige drankposten staat er niemand, en is er niks meer te drinken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoezo, mensen die dat doen hebben denk ik geen boodschap aan de drankposten, snap het wel. Lekker je eigen brouwsel drinken.
Is helaas een paar keer voorgevallen.![]()
Nou Jero, maak je moobies maar nat.
100 km gelopen dit jaar, en we zitten pas in juli!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfoe, ik zit op 405 kmquote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
100 km gelopen dit jaar, en we zitten pas in juli!Dat is wel echt een berg meer dan ik had verwacht eigenlijk
![]()
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 't eerst in tijden weer 's meegeweest op 'n club runWas super gezellig en de temperatuur werd echt aangenaam, naarmate de run vorderde. Wel weer 'datzelfde' vervelende stuk door de brandnetels heen en nog wat gekut met de camelbak van een clubgenoot
een lading trappen en al met al wat rustigaan gedaan omdat het (ondanks dat het koelER was) nog steeds wel warm was, een 9km gerend.
http://www.endomondo.com/workouts/216702337/881511
Goeie grote ronde ook echt zoMaar 't was vooral erg gezellig. Dat vonden m'n spieren gelukkig ook
na het tuinieren van gisteren en na 6 dagen Jillian, de achterkant van m'n bovenbenen protesteert nogal. Maar
En Mr.Mo was met de 'improvers group' meegeweest! Maar die zal zo nog wel 'n verslagje posten van zijn eerste club run. Ben supertrots op 'm in ieder geval![]()
Ja doei.![]()
![]()
![]()
Een kleine 700km tot nu toe dit jaar. Een pijntje in april en vakantie in juni hebben de kilometers wat gedrukt.
Vanaf volgende week beginnen met m'n marathon trainingsschema, dan tikken de kilometers weer lekker aan. Als ik blessurevrij blijf dan...![]()
564km dit jaar. Zit nog op koers, maar wil er nog wel veel meer gaan maken met de HM op komst. Heb april een grote dip gehad door blessure en daarna rustig weer doorgegaanhoop alsnog op 1200km uit te komen, al staat m'n challenge op 1000
![]()
Ja doei.![]()
Zo, wat heb ik lekker gelopen vanavond, rondje van 5,2 km. Moet nu echt eens verder gaan met dat schema van 5 naar 10.
Wat is het mooi in het bos rond de schemering en wat zijn er dan veel diertjes. Hele konijnen- en hazenfamilies op de paden en twee keer een ree gezien.![]()
![]()
Zoiets heb ik ook in gedachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
564km dit jaar. Zit nog op koers, maar wil er nog wel veel meer gaan maken met de HM op komst. Heb april een grote dip gehad door blessure en daarna rustig weer doorgegaanhoop alsnog op 1200km uit te komen, al staat m'n challenge op 1000
![]()
Taperen voor Bridge 2 Bridge. Ik heb het al uitgezocht. Ik zit in de week ervoor aan de Cote d'Azur.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Da's helemaal niet verkeerd "taperen"quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef mosselmossel het volgende:
Taperen voor Bridge 2 Bridge. Ik heb het al uitgezocht. Ik zit in de week ervoor aan de Cote d'Azur.![]()
![]()
![]()
Al die mensen hier die niet van dit weer houden! Ik ben er gek op, leef helemaal op. Lekker alle ramen en deuren open als je binnen moet werken en verder lekker naar buiten. Buiten eten, buiten drinken, alles buiten, heerlijk!
Ik was er zo aan toe na die winter/herfts van negen maanden die we gehad hebben.....
Gelukkig ook geen moeite met lopen nu, maar dat komt misschien omdat ik in juni al 3 weken in Italie geweest ben en gelopen heb, waar het nog wat warmer was dan hier nu. Dan wen je er toch wel aan.![]()
Ik vind alles mooi
Zomer vanwege alle gezelligheid buiten, herfst vanwege het mooie kleurenpalet, de winter vanwege de knusheid binnen en de sneeuw buiten en de lente omdat dan alles weer bloeit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het weer vind ik heerlijk hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Al die mensen hier die niet van dit weer houden! Ik ben er gek op, leef helemaal op. Lekker alle ramen en deuren open als je binnen moet werken en verder lekker naar buiten. Buiten eten, buiten drinken, alles buiten, heerlijk!
Ik was er zo aan toe na die winter/herfts van negen maanden die we gehad hebben.....
Gelukkig ook geen moeite met lopen nu, maar dat komt misschien omdat ik in juni al 3 weken in Italie geweest ben en gelopen heb, waar het nog wat warmer was dan hier nu. Dan wen je er toch wel aan.![]()
alleen ben ik qua rennen meer een herfst/lente en zelfs winterloper
al was het vanavond prima toeven
Ja doei.![]()
Hoera, eerst keer mee met de club overleefd!
De opkomst ("oh, zijn dat er weinig?") was redelijk, er werden vier groepen gemaakt. Ik sloot bij de langzaamste groep aan die er was. Ons groepje waren er maar 3. We hadden een lekker rustig tempo, zo tegen de 7 minuten per kilometer. En zeker aan het begin was dat geen overbodige luxe; de eerste ruim 3 kilometer waren grotendeels heuvelop!
Waar ik vroeger niet zo van de bulten was, merk ik dat ik er nu toch wel aan begin te wennen. Vooral dat je op de stukken heuvelaf weer een beetje bij kan komen is fijn. Zo ging de tweede helft eigenlijk steeds soepeler omdat we stukje bij beetje ook weer aan het afdalen waren.
Maar bij het laatste stukje gingen we nog weer even omhoog terug richting de club, en aan het eind daarvan was het ook wel mooi geweest, toen was het laatste stukje energie wel verbruikt.
Het was ook erg fijn dat het begon af te koelen tijdens de loop. De zon kwam lager te staan, en na een tijdje zelfs achter wolken en gebouwen, dus dat was een verademing na de afgelopen weken.
Uiteindelijk een nieuwe verste afstand gelopen. Zowel tijd als afstand kan ik me niet herinneren ooit zo ver te zijn gekomen: 7,08km in 50:52. Net boven de 7 minuten per kilometer inclusief een paar korte stukjes wandelen. Maar met zo'n langere afstand, was de net iets lagere snelheid precies goed eigenlijk.
Ja, ik ga wel vaker me de club mee rennen!
http://www.endomondo.com/workouts/216681726/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
vandaag lekker ruim een uur rustig gehobbeld... in een rustig tempo rondjes van ruim een kilometer lopen.
nog wel wat last van mijn blessure maar meer een "irritante last" ipv een "pijnlijke last"... maar op dit moment wordt het toch tijd "to push the envelope a little bit" en kan ik me niet veroorloven om nog veel langer helemaal stil te blijven zitten... dus een beetje "a balancing act" maar nu, na afloopt geen last of een ge-irriteert gevoel.
Geen garmin mee, geen horloge om ,gewoon lekker lopen puur om weer wat vorm te krijgen.
Ik zit er sowieso over te denken om in de aanloop naar de Kepler de Garmin thuis te laten., ik heb toch altijd de neiging om "op mijn Garmin te gaan lopen en me te laten leiden door de splits"
Nu is het echter puur een kwestie van "time on you feet" en maakt het me niet zoveel uit of ik 20km in 1.40 loop of 2 uur...
kortom, het lijkt er op dat het motto voor de komende 20 weken het volgende wordt:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat wordt dus gewoon lekker op gevoel lopen de komende weken. Ook wel eens lekker! Als je je kleren maar wel aan doet tijdens de vooroeverloop! Anders moet ik alsnog besluiten om harder van start te gaan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag lekker ruim een uur rustig gehobbeld... in een rustig tempo rondjes van ruim een kilometer lopen.
nog wel wat last van mijn blessure maar meer een "irritante last" ipv een "pijnlijke last"... maar op dit moment wordt het toch tijd "to push the envelope a little bit" en kan ik me niet veroorloven om nog veel langer helemaal stil te blijven zitten... dus een beetje "a balancing act" maar nu, na afloopt geen last of een ge-irriteert gevoel.
Geen garmin mee, geen horloge om ,gewoon lekker lopen puur om weer wat vorm te krijgen.
Ik zit er sowieso over te denken om in de aanloop naar de Kepler de Garmin thuis te laten., ik heb toch altijd de neiging om "op mijn Garmin te gaan lopen en me te laten leiden door de splits"
Nu is het echter puur een kwestie van "time on you feet" en maakt het me niet zoveel uit of ik 20km in 1.40 loop of 2 uur...
kortom, het lijkt er op dat het motto voor de komende 20 weken het volgende wordt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
het wordt echt een speurtocht naar datgene wat wel en niet gaat werken en weinig mensen die je onderweg advies kunnen geven omdat het toch iets is wat iedereen op zijn eigen manier naar toe werktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon lekker op gevoel lopen de komende weken. Ook wel eens lekker!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Halve nacht achter een mug aan lopen jagenecht beest, prik me gewoon, maar ga niet steeds om m'n hoofd zitten zoemen dan!
Om hem thuis te laten vind ik weer het andere uiterste, dan heb je ook geen data om achteraf nog even te bekijken. Gewoon garmin op het tijdvenster zetten en lopen. Zo doe ik het weleens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je hebt je beweging in iedergeval dan al gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Halve nacht achter een mug aan lopen jagenecht beest, prik me gewoon, maar ga niet steeds om m'n hoofd zitten zoemen dan!
En nog even doortrainen hij was dus nog steeds sneller dan jou.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: