Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door Jumparound op 15-07-2013 12:51:44 ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende: Aangezien iedereen dit weekend een HM liep heb ik dat ook maar gedaan! Voor het eerst!
HM in 2:08:29 In totaal 21,21Km in 2:09:41
Het ging niet heel gemakkelijk en ik zat niet echt in een flow (gister flink zat van het bier) maar het is gelukt! Ik heb ook een aandenken aan de HM ondanks dat het een training is... Poep onder mijn schoen Gleed godsakker bijna uit.
Bedankt voor uw inschrijving voor de molenhoeks makkie!
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld. Laat aan uw vrienden weten dat u meedoet met molenhoeks makkie via:
Twitter en Facebook
Voor de optimale voorbereiding op het Makkie, bekijk onze trailer.
kan iemand mij in de OP zetten.
Molenhoeks makkie 10 kilometer 20-10-2013
Bredase singelloop 21km HM 06-10-2013
home is where doghair sticks to anything but the dog!
U ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als u uw e-mailadres correct heeft ingevuld. Laat aan uw vrienden weten dat u meedoet met molenhoeks makkie via:
Twitter en Facebook
Voor de optimale voorbereiding op het Makkie, bekijk onze trailer.
kan iemand mij in de OP zetten.
Molenhoeks makkie 10 kilometer 20-10-2013
Bredase singelloop 21km HM 06-10-2013
vooruit
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef winterstorm666 het volgende: vandaag voor het eerst onder de 150kv hoogspanningslijn doorgerend. ook wel te zien in mijn hartslaglijn hahaha!
en om mijn angst een beetje te dempen,ben ik op een hoogspanningsnet forum aan het browsen.
helpt het
eerste stap is gezet, dat is is toch goed? Hoe denk je dat ik langs honden kom?
niet door op een hondenforum te gaan kijken
Op maandag 15 juli 2013 00:52 schreef winterstorm666 het volgende: vandaag voor het eerst onder de 150kv hoogspanningslijn doorgerend. ook wel te zien in mijn hartslaglijn hahaha!
en om mijn angst een beetje te dempen,ben ik op een hoogspanningsnet forum aan het browsen.
helpt het
ik wilde hier nog op reageren, helemaal vergeten! maar Google maar eens op cognitieve gedragstherapie. Ik denk dat je jezelf met wat gedachten-oefeningen wel er vanaf kunt helpen (en inderdaad gewoon aangaan ) Dapper hoor!! anders wil ik je wel helpen want is gewoon irritant zoiets!
Jullie met je HMs. Nou moet ik deze week ook weer een momentje prikken voor een LDL van 21k. Morgen ofzo.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Maar je bent wel weer op de goede weg! Ook vandaag geen pijn?
Beetje wel beide knieën zeuren.. even kijken hoe snel het weg trekt.. Maar komt natuurlijk ook door het klussen in de tuin zaterdag. Toen voelde ik het ook een beetje. En dan gister gelopen.. Nou ja, toch iets te veel gedaan ook al leek het niet veel..
Beetje wel beide knieën zeuren.. even kijken hoe snel het weg trekt.. Maar komt natuurlijk ook door het klussen in de tuin zaterdag. Toen voelde ik het ook een beetje. En dan gister gelopen.. Nou ja, toch iets te veel gedaan ook al leek het niet veel..
helpt het
moest gisteren nog aan je denken tijdens mijn wandeling, liep op een gegeven moment 1km lang parallel onder de hoogspanningslijnen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Wifi is weer wat minder overbelast. Hier heb ik gisteravond gelopen. Doel was de "Himmelbjerget", maar toen ik het bos indraaide realiseerde ik me dat ik geen kaart had meegenomen. Op de gok een afslag genomen en bedacht hoe laat ik om moest keren om niet zonder kaart in het donker in een vreemd bos te dwalen. Dat punt kwam voor ik de Himmelbjerget had bereikt, maar waarschijnlijk had ik toch de verkeerde afslag gekozen toen ik uit drie paden kon kiezen. Enfin, het was een mooie bosloop, qua moeilijkheid een eenvoudige trail. Weinig hoogte gemaakt maar wel continu op en neer golvende paden. 18.1 km, 5:38/km.
Moh.. ff een weekendje druk gehad (en een deel half gaar op de bank gehangen na mijn zaterdagochtendloopje) en nu even bij kunnen lezen. Gefeliciteerd met al die HM's, wat een prestaties dit weekend! Heb wat spierpijn in de kuiten van mijn loopje en mijn linkervoet heeft een pijntje aan de bovenkant. als ik loop. Vanavond maar eens kijken of het een beetje weg is en ik een rustige en vooral korte les met Evy kan gaan doen.
Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef Levitas het volgende: Buiten dat het vanavond gewoon kut ging, door verschillende omstandigheden, merk ik echt geen signalen dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Ik merkte dat het vanavond niet lekker ging, dat het warm was, en ben qua snelheid een tandje lager gaan lopen dan wat ik van plan was. Dit was ook echt de eerste keer dat ik tijdens het lopen zoiets had van "Pfoe, laat me thuis zijn".
Bedankt voor de tip in ieder geval, en dat doe ik ook zeker. Zodra ik merk dat m`n lichaam het niet aan kan, gaat de rem erop. Maar dat is mijns inziens op dit moment echt niet het geval. Gewoon een slechte dag, en die hebben we allemaal wel een toch?
Jij loopt toch met een hartslag meter? Die zal ongetwijfeld hoger zijn dan normaal omdat je lichaam hersteld is van je gezellige avond. En de warmte helpt ook niet mee. Ik heb een boek gelezen en daar stond in dat je eigenlijk je hartslag van te voren moet meten en daarop je training baseren. Maar ik zal er over op houden.
Maar nu kan ik het echt zeggen.... VAKANTIE!!! Ik had afgelopen week storingsdienst en ook al hebben ze mij niet gebeld in het weekend. Je hebt nog steeds niet echt een vakantie gevoel. Je mag sowieso niet drinken want STEL je moet naar de klant. VAKANTIE
EN vandaag naar de sauna (met dit weer ja) en mijzelf heerlijk laten masseren
De parel, die wil ik volgend jaar wel doen, is een soort van thuiswedstrijd, ben regelmatig daar rond Oisterwijk te vinden. Dit jaar kan niet door de Vredesloop
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Zag je man inderdaad ineens staan tussen de Fok!-groep leden. Leuk! Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om samen te lopen met mijn man, maar die heeft lichte O-benen en krijgt daardoor snel last van zijn knieën.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Soms helpt het als iemand anders iets zegt, wat je eigenlijk al weet En ik zou het erg jammer vinden als je niet mee zou doen.
Ja ik ook ! Gelukkig hoef ik weinig meer te doen aan duurvermogen, zou ergens in de komende 2 a 3 weken nog 1 maal een LDL moeten lopen en verder een beetje onderhoudskilometers.
Dus... Zoals het er nu uitziet rust tot vrijdag, dan 2 of 3 keer maximaal 5KM. Als dat pijnvrij gaat dan volgende week vrijdag een LDL en verder taperen tot de vooroeverloop.
Zag je man inderdaad ineens staan tussen de Fok!-groep leden. Leuk! Ik zou het ook ontzettend leuk vinden om samen te lopen met mijn man, maar die heeft lichte O-benen en krijgt daardoor snel last van zijn knieën.
Ja, hij ging ineens mee naar een park run zaterdag
Elke man heeft van nature toch O benen ? i.v.m. hangende lichaamsdelen.
Woeptiedoe. Na 1 buisje stopte m'n ader ermee en de rest van m'n lijf ook meteen maar. Even wachten tot ik weer wat meer kleur had en toen kwam er een ander prikvrouwtje en die deed zo van "denk maar aan het strand en cocktails, maar niet aan mooie mannen want daar word je te opgevonden van en dat mag nu even niet" en prik zoef zoef "mooi decor hebben we hier he" klaar! Arm 1 doet pijn en arm 2 niet.
Vanmiddag misschien maar een rondje fietsen onder het motto crosstraining.
Op maandag 15 juli 2013 10:16 schreef hatsaflats het volgende: Woeptiedoe. Na 1 buisje stopte m'n ader ermee en de rest van m'n lijf ook meteen maar. Even wachten tot ik weer wat meer kleur had en toen kwam er een ander prikvrouwtje en die deed zo van "denk maar aan het strand en cocktails, maar niet aan mooie mannen want daar word je te opgevonden van en dat mag nu even niet" en prik zoef zoef "mooi decor hebben we hier he" klaar! Arm 1 doet pijn en arm 2 niet.
Vanmiddag misschien maar een rondje fietsen onder het motto crosstraining.
Ik vind dit zo apart om te lezen. Je zou niet zeggen dat jij "bang" bent voor naalden.