Petrovic heeft hele andere ervaringen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen heeft de eerste veer al in Eddy zijn reet gestoken, want als er iemand bij Derksen aan tafel zit is hij altijd super positief over hem.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je noemt daar Peter, waarom is Peter R. nog niet uitgenodigd.
Scheveningen idd.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef groenen het volgende:
Boogerd heeft nog wat extra in de zon gezeten.
Dan wel als Derksen er is.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je noemt daar Peter, waarom is Peter R. nog niet uitgenodigd.
Uitzondering op de regel. Er zijn een drietal waarbij hij wel kritisch was, maar bij de rest niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Petrovic heeft hele andere ervaringen.
Lijkt me heerlijke ergernistvquote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wel als Derksen er is.![]()
Overigens wel vreemd dat Peter R. nergens zit, want hij geilt zo ontzettend op zichzelf en heeft overal een mening over... Uiteraard ben ik wel blij dat hij nergens zit.
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef muzas het volgende:
Ik schreeuwde net even. hoorden jullie het?
Ik deed et nog een keer... nu wel?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef muzas het volgende:
Ik schreeuwde net even. hoorden jullie het?
Jij bent straks ook degene die aan Utrecht promotie doet?quote:
Als een lamlul die altijd overal omheen lult.quote:
Echt hequote:Op maandag 15 juli 2013 20:39 schreef Heufd het volgende:
Vandermeersch probeert zich er krampachtig onderuit te lullen.
Hij had waarschijnlijk niet verwacht aangepakt te worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:39 schreef Heufd het volgende:
Vandermeersch probeert zich er krampachtig onderuit te lullen.
Wie doet dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
gaan we nu boogerd als held eren omdat hij bekent heeft?
En terecht dat Boogerd er nu wat van zegt. Hij is ook wel ernstig de lul, ook metquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Klopt weler is massaal jacht gemaakt op Boogerd, en vooral Boogerd
Die heeft al vroeg de baard in de keel dan....quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de achtergrond toch? VOlgens mij was dat een huilende baby.
Oh krijg je kriebeltjes
met goede coaching is dat te herstellenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
Redelijke dame aan de bar. Iets te forse wenkbrauwen.
Ja! Ik vroeg me af, hoe is het met Erik Dekker? Waarom hoor ik niemand over hem praten? Zelfde generatie?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Klopt weler is massaal jacht gemaakt op Boogerd, en vooral Boogerd
*bekend.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
Nou zeg dat. Dat ratelt maar door zonder ook maar iets te zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een reporter zeg![]()
Kan hij niet zijn mond houden
Zou dan netjes zijn als die dat ook zegt.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Heufd het volgende:
Maar Peter heeft zelf volgens mij ook zelf wel door dat-ie verkeerd zit.
Hij heeft iig wel goed door dat het erg selectief is wat zijn krant doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Heufd het volgende:
Maar Peter heeft zelf volgens mij ook zelf wel door dat-ie verkeerd zit.
Waarom worden alle andere dopeurs niet aangepakt dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe normaal, hij heeft ook 15 jaar lang gelogen
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef snellejelle het volgende:
Wij ontkennen dat het niet gebeurd is
Echt he. Dit is geen journalistiek.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
twee anonieme bronnen die het van een betrokkene hebben gehoord..... wow, heel sterk
Maar dan mag hij nog steeds beledigd zijn als er dingen geschreven worden die niet waar zijn. Zeker zoiets met zijn broer, kan ik mij van voorstellen dat je dat hoog zit.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe normaal, hij heeft ook 15 jaar lang gelogen
twee bronnen die het weer van één betrokkene hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, als je twee bronnen hebt dan is het waar, volgens de journalistieke wetten.
Één bron is geen bron, dat dan weer welquote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
twee anonieme bronnen die het van een betrokkene hebben gehoord..... wow, heel sterk
Voor mij is het een jeugdheld. Nog steeds hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
omdat Michael graag in de belangstelling staat, in Belgie is gaan wonen omdat hij daar als held met voorrang werd behandeldquote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom worden alle andere dopeurs niet aangepakt dan?
Hij heeft groot gelijk. Als iets niet waar is is het toch niet te hébben als men zulke verhalen over je schrijft?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan mag hij nog steeds beledigd zijn als er dingen geschreven worden die niet waar zijn. Zeker zoiets met zijn broer, kan ik mij van voorstellen dat je dat hoog zit.
idd, hij is lekker genaaidquote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Vandermeersch dacht een leuk avondje over wielrennen te babbelen.
Pech. Prima dat hij het vuur aan de schenen krijgt.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Vandermeersch dacht een leuk avondje over wielrennen te babbelen.
En vooral dat het niet alleen over hemzelf is maar over zijn broer die er natuurlijk buiten hoort te staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Als iets niet waar is is het toch niet te hébben als men zulke verhalen over je schrijft?
Ook dat nog eens.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vooral dat het niet alleen over hemzelf is maar over zijn broer die er natuurlijk buiten hoort te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |