Petrovic heeft hele andere ervaringen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Derksen heeft de eerste veer al in Eddy zijn reet gestoken, want als er iemand bij Derksen aan tafel zit is hij altijd super positief over hem.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je noemt daar Peter, waarom is Peter R. nog niet uitgenodigd.
Scheveningen idd.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef groenen het volgende:
Boogerd heeft nog wat extra in de zon gezeten.
Dan wel als Derksen er is.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je noemt daar Peter, waarom is Peter R. nog niet uitgenodigd.
Uitzondering op de regel. Er zijn een drietal waarbij hij wel kritisch was, maar bij de rest niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Petrovic heeft hele andere ervaringen.
Lijkt me heerlijke ergernistvquote:Op maandag 15 juli 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wel als Derksen er is.![]()
Overigens wel vreemd dat Peter R. nergens zit, want hij geilt zo ontzettend op zichzelf en heeft overal een mening over... Uiteraard ben ik wel blij dat hij nergens zit.
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef muzas het volgende:
Ik schreeuwde net even. hoorden jullie het?
Ik deed et nog een keer... nu wel?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef muzas het volgende:
Ik schreeuwde net even. hoorden jullie het?
Jij bent straks ook degene die aan Utrecht promotie doet?quote:
Als een lamlul die altijd overal omheen lult.quote:
Echt hequote:Op maandag 15 juli 2013 20:39 schreef Heufd het volgende:
Vandermeersch probeert zich er krampachtig onderuit te lullen.
Hij had waarschijnlijk niet verwacht aangepakt te worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:39 schreef Heufd het volgende:
Vandermeersch probeert zich er krampachtig onderuit te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |