Wie doet dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
gaan we nu boogerd als held eren omdat hij bekent heeft?
En terecht dat Boogerd er nu wat van zegt. Hij is ook wel ernstig de lul, ook metquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Klopt weler is massaal jacht gemaakt op Boogerd, en vooral Boogerd
Die heeft al vroeg de baard in de keel dan....quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de achtergrond toch? VOlgens mij was dat een huilende baby.
Oh krijg je kriebeltjes
met goede coaching is dat te herstellenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
Redelijke dame aan de bar. Iets te forse wenkbrauwen.
Ja! Ik vroeg me af, hoe is het met Erik Dekker? Waarom hoor ik niemand over hem praten? Zelfde generatie?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Klopt weler is massaal jacht gemaakt op Boogerd, en vooral Boogerd
*bekend.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
gaan we nu boogerd als held eren omdat hij bekent heeft?
Nou zeg dat. Dat ratelt maar door zonder ook maar iets te zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een reporter zeg![]()
Kan hij niet zijn mond houden
Zou dan netjes zijn als die dat ook zegt.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Heufd het volgende:
Maar Peter heeft zelf volgens mij ook zelf wel door dat-ie verkeerd zit.
Hij heeft iig wel goed door dat het erg selectief is wat zijn krant doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Heufd het volgende:
Maar Peter heeft zelf volgens mij ook zelf wel door dat-ie verkeerd zit.
Waarom worden alle andere dopeurs niet aangepakt dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe normaal, hij heeft ook 15 jaar lang gelogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |