Porte heeft zich zitten sparen sinds hij niet meer voor het klassement mee doet. Verschil tussen Contador en de rest van de klassementsrenners was vrij groot. Dat kan richting de 7/8 minuten gaan aan het einde van de Tour met nog de tijdrit en twee aankomsten bergop te gaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Froome, Porte en Sky vielen tegen vandaag hè
Edit: zit op telefoon, kan iemand anders het nieuwe deel openen?
Het erge is dat Porte gewoon de beste is op Froome naquote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Porte heeft zich zitten sparen sinds hij niet meer voor het klassement mee doet. Verschil tussen Contador en de rest van de klassementsrenners was vrij groot. Dat kan richting de 7/8 minuten gaan aan het einde van de Tour met nog de tijdrit en twee aankomsten bergop te gaan.
Alleen alpe d'huez is aankomst berg op toch en vrijdag laatste 13 km iirc dalen?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Porte heeft zich zitten sparen sinds hij niet meer voor het klassement mee doet. Verschil tussen Contador en de rest van de klassementsrenners was vrij groot. Dat kan richting de 7/8 minuten gaan aan het einde van de Tour met nog de tijdrit en twee aankomsten bergop te gaan.
Als je geen klassement meer te verdedigen hebt ga je ook geen moeite doen natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Pandarus het volgende:
Talansky 6 minuten verloren
Evans 8 minuten verloren
Zubeldia 8 minuten verloren
Rolland 8 minuten verloren
Kloden 10 minuten verloren
Schleck 10 minuten verloren
De Gendt 18 minuten verloren
Roy 27 minuten verloren
van Garderen 27 minuten verloren
WTF dat waren vorig jaar nog klassementsrenners.
Nee, daarmee indoctrineren ze belangrijke personen middels energiestralen in de sportmediawereld zodat ze denken dat wat Froome doet allemaal heel menselijk is.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat moet ik mij bij elektrode doping voorstellen? Je vingers in t stopcontact?
Daarom verliezen ze ook minuten op knechten en sprinters.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je geen klassement meer te verdedigen hebt ga je ook geen moeite doen natuurlijk.
Doet die ook nog mee?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:16 schreef Pandarus het volgende:
Zubeldia 8 minuten verloren vorig jaar 6de
eigenlijk wel..quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Zaterdag ook nog aankomst bergop. In de tijdrit zal hij ook nog wel een minuutje pakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen alpe d'huez is aankomst berg op toch en vrijdag laatste 13 km iirc dalen?
Ik had gehoopt dat hij vandaag 5 minuten zou pakken
Dat heb je zeker van Telsell reclamesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
eigenlijk wel..
je plaatste electroden op bepaalde plekken op je been en zet daar een stroompuls op.
De spieren worden door de srtoompuslen aangespannen en weer onstpannen en op die manier kan je dus de spieren trainen zonder er zelf moeite voor te doen.
je kan daarmee ook spieren sterker trainen dan met bijv. een benchpress.
Daarom, het moet wel werken want anders zou het niet verkocht wordenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb je zeker van Telsell reclames
Kijk eens naar voorgaande jaren en je ziet hetzelfdequote:Op zondag 14 juli 2013 19:24 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Daarom verliezen ze ook minuten op knechten en sprinters.
Verder is hun klassement verloren just omdat ze ook al zo veel minuten verloren op Ax 3.
Het is opvallend hoe snel sommige renners rijden. Maar ook opvallend hoe langzaam renners van andere teams gaan. (BMC, Garmin, Radioshack, Europcar vooral).
Er gebeuren rare dingen.
Ken jij dat niet? Valt me tegen hoor. Dat is trainen zonder moe te worden. Een paar van die zuignappen monteren op je bovenbenen en dan de spieren dmv stroomstootjes laten samentrekken. Ook voor andere doeleinden waarschijnlijk wel geschikt, maar ik zal het netjes houden hier.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef CyclingGirl het volgende:
zonder?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
Schleck en Contador rijden gewoon met minder/zonder doping.
Daar werd het wel heel erg gepromoot, maar er is best wel een wetenschappelijke onderbouwing te vinden, want het wordt veel gebruikt bij blessure behandelingen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
die verkopen het inmiddels ook ja maar het komt uit de professionele sportwereld, vooral bij American Football wordt er veel gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schleck had een paar pilsjes teveel op en deed bijna een simpsontjequote:
Gewoon compex dus. Dat stelt toch niks voor. Ik heb zo'n ding voor na een wedstrijd om te masseren.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
eigenlijk wel..
je plaatste electroden op bepaalde plekken op je been en zet daar een stroompuls op.
De spieren worden door de srtoompuslen aangespannen en weer onstpannen en op die manier kan je dus de spieren trainen zonder er zelf moeite voor te doen.
je kan daarmee ook spieren sterker trainen dan met bijv. een benchpress.
Nou voor andere doeleinden pijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ken jij dat niet? Valt me tegen hoor. Dat is trainen zonder moe te worden. Een paar van die zuignappen monteren op je bovenbenen en dan de spieren dmv stroomstootjes laten samentrekken. Ook voor andere doeleinden waarschijnlijk wel geschikt, maar ik zal het netjes houden hier.
Brood op de plankquote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schleck is gestopt met doping sinds zijn broer gepakt is.
Maar Stel dat Froome gedopeerd zijn , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schleck is gestopt met doping trainen sinds zijn broer gepakt is.
Omdat ze zelf geloven dat ze niets verkeerds doen. in hun beleving pakken ze allemaal doping, dus dan is het geen doping meer, maar hoort het erbij.quote:Maar Stel dat Froome gedopeerd zijn , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
Je moet ook geen klemmetjes gebruiken hè !quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou voor andere doeleinden pijnlijk.
Gelukkig niet zoveel Jamaicanen aan de startquote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Het jaarlijkse dopingeval op de rustdag wordt een paar sprinters dus.
nopequote:Op zondag 14 juli 2013 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk eens naar voorgaande jaren en je ziet hetzelfde
Ja, normaal geven dopers, en dat waren er ooit 95%, altijd gewoon voor de camera toe dat ze dopen. Raar dat Froome dat zo anders doet als de hele generatie wielrenners van 1990 tot nu.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Maar Stel dat Froome gedopeerd is , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
In de vlakke tijdrit pakte hij al minimaal twee minuten op de rest. Waarom zou dat bij een tijdrit met klimkilometers anders zijn?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zaterdag ook nog aankomst bergop. In de tijdrit zal hij ook nog wel een minuutje pakken.
Omdat hij toch al niet trainde?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:07 schreef Pandarus het volgende:
Verder vindt ik stellen dat Schleck gestopt is met trainen onzin.
En je bent Armstrong vergeten?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Maar Stel dat Froome gedopeerd is , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
Even voor de duidelijkheid: ik stel niet dat hij volledig is gestopt met trainen, maar bij Schleck heb ik wel het vermoeden dat hij niet echt een trainingsbeest is. Zonder zijn broer, zou het zo maar kunnen dat hij minder gemotiveerd is in de training en het er snel bij laat lopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:07 schreef Pandarus het volgende:
[..]
nope
Verder vindt ik stellen dat Schleck gestopt is met trainen onzin.
Vergt ook trainingquote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schlecks, Contador, Evans waren de laatste paar tours altijd voorin te vinden. Kloden was ook altijd wel subtop, idem Menchov en Vande Velde, Kreuziger en Van den Broek.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze vol strijden voor een 28e plek
Frenkie heeft toch wel doorgetraind tijdens zijn schorsing?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik stel niet dat hij volledig is gestopt met trainen, maar bij Schleck heb ik wel het vermoeden dat hij niet echt een trainingsbeest is. Zonder zijn broer, zou het zo maar kunnen dat hij minder gemotiveerd is in de training en het er snel bij laat lopen.
wat wil je zeggenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Schlecks, Contador, Evans waren de laatste paar tours altijd voorin te vinden. Kloden was ook altijd wel subtop, idem Menchov en Vande Velde, Kreuziger en Van den Broek.
Schleck was al bar slecht voor de tour, Contador doet het naar verwachting, idem voor Kreuziger en Contador, Evans heeft de Giro schijnbaar niet goed verwerkt en is over de top, Menchov is over de top en doet ook niet mee, Vande Velde is al jaren niet veel bijzonders meer, Kloden is zwaar over de top en wordt elk jaar slechter en Van den Broek is uitgevallen. Wat is je punt?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Schlecks, Contador, Evans waren de laatste paar tours altijd voorin te vinden. Kloden was ook altijd wel subtop, idem Menchov en Vande Velde, Kreuziger en Van den Broek.
Je redeneert naar een gewenste conclusie toe ipv andersom.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Dit ja, vraag me af wat er zou gebeurd zijn als Andy vorig jaar had meegedaan aan de tour.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Combineren? Je wilde perse je eigen topic, je hoeft geen reclame te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef stoereboii het volgende:
Kunnen we dit misschien even combineren. Zo jammer maar denk niet dat er zuiver gereden wordt helaas...
TDF / Tijden en wattages op de ventoux
Nee wil het daar specifiek over de ventoux hebben, bijvoorbeeld omdat jullie het hier dan over een Evans hebben die gewoon gestopt is met doperen omdat hij niet wil gepakt worden zodat hij zijn tourzege behoudt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Combineren? Je wilde perse je eigen topic, je hoeft geen reclame te maken
Ja zo kan je voor elke berg, ploeg, renner en Dag van de week een dopingtopic makenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee wil het daar specifiek over de ventoux hebben, bijvoorbeeld omdat jullie het hier dan over een Evans hebben die gewoon gestopt is met doperen omdat hij niet wil gepakt worden zodat hij zijn tourzege behoudt.
Je onschuld moeten bewijzen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef Wespensteek het volgende:
Je kunt vraagtekens of uitroeptekens zetten bij de prestaties maar bewijzen kun je niets. Het stoort me wel dat er niets is gedaan met alle bekende gegevens, men sluit volgens mij gewoon de ogen en roept alleen dat het nu wel grotendeels schoon is. Hierdoor is Froome gewoon verdacht. Dat hij niet is betrapt zegt mij niets en wat mensen van zijn ploeg en anderen roepen ook niet, hij kan zijn onschuld ook niet bewijzen en dat maakt het triest.
Nee maar bedoel meer omdat dit denk ik ook wel nog even zal aanslepen hoor. Ik begrijp je ergens wel maar na een rit van 240 km er nog zulke versnellingen kunnen uitpompen is niet echt normaal meer. En dat vind ik echt jammer, want de wielersport ligt me zeer nauw aan het hart, maar ik begin steeds meer te vrezen dat we nog steeds naar een bende bedriegers aan het kijken zijn...quote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja zo kan je voor elke berg, ploeg, renner en Dag van de week een dopingtopic maken![]()
En vergeleken met vorige week valt deze rit een minder op, zeker als de 6w/kg niet overschreden wordt, zelfs niet over een kleiner gedeelte
Zo groot zijn de verschillen niet en uiteraard is er altijd 1 de beste.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Een ding snap ik niet. Als Froome echt zoveel sterker is dan de rest, ligt dat dan echt alleen aan de doping? Ik bedoel, ik kan best geloven dat dit soort prestaties niet kunnen als je clean bent, maar als ze nog steeds allemaal gebruiken... dus ook Contador, Mollema, Quintana, Rodriguez, et cetera. Waarom zijn de verschillen dan nog zo groot? Gebruikt Froome echt zoveel betere doping of is hij gewoon echt de beste? In het eerste geval snap ik niet dat de rest die doping niet gebruikt, want blijkbaar word je er niet mee gepakt, en in het laatste geval is er nauwelijks sprake van koersvervalsing. De beste wint dan gewoon alsnog.
Hij is de beste van de doping gebruikers.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Een ding snap ik niet. Als Froome echt zoveel sterker is dan de rest, ligt dat dan echt alleen aan de doping? Ik bedoel, ik kan best geloven dat dit soort prestaties niet kunnen als je clean bent, maar als ze nog steeds allemaal gebruiken... dus ook Contador, Mollema, Quintana, Rodriguez, et cetera. Waarom zijn de verschillen dan nog zo groot? Gebruikt Froome echt zoveel betere doping of is hij gewoon echt de beste? In het eerste geval snap ik niet dat de rest die doping niet gebruikt, want blijkbaar word je er niet mee gepakt, en in het laatste geval is er nauwelijks sprake van koersvervalsing. De beste wint dan gewoon alsnog.
Allemaal dopeurs. Begrijp dat je het verwarrend vind maar hardlopers hebben geen connectie met de tour de france. Er lopen twee topics in sport waar dit nieuws thuishoortquote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef polderturk het volgende:
Een hele schare top hardlopers zijn betrapt op het gebruik van doping
http://nos.nl/artikel/529537-powell-carter-simpson-betrapt.html
Eh, niet?quote:
je kan wel stellen dat de hele groep gebruikt, van die Jamaicanenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef polderturk het volgende:
Een hele schare top hardlopers zijn betrapt op het gebruik van doping
http://nos.nl/artikel/529537-powell-carter-simpson-betrapt.html
Armstrong en?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh, niet?
Wie was de laatste renner die elke aankomst bergop met minuten smeet? Wie was de laatste renner die dat het hele jaar deed?
Maar wel 7 jaar (op rij), we zullen zien hoe lang Froome blijft meedraaien.quote:
Gert Jakobsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef THEFXR het volgende:
Nog even over die elektrodendoping, heel simpel gezegd gaan er elektroden op je kop en worden je pijnreceptoren een beetje verdoofd waardoor je meer kan presteren.
en dat gaat veel beter als je kort haar hebt.
Ik geniet echt wel van de koers en heb bijna alle uitzenduren van sporza gezien maar ik stel me toch echt vragen bij de prestaties van Froome...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef Cara het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Moet zeggen dat het niet kijken van de Tour een hoop frustratie scheelt.
Je zal er maar 5 uur naar hebben zitten kijken.
Dan doe je al meer dan de 'journalisten'.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik geniet echt wel van de koers en heb bijna alle uitzenduren van sporza gezien maar ik stel me toch echt vragen bij de prestaties van Froome...
quote:22 januari 2013. Dave Brailsford:
"The differences between winning and losing are much smaller now."
je zit in het verkeerde topic, vriendquote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan doe je al meer dan de 'journalisten'.
Als iemand echt met droge ogen durft te beweren dat er een goede kans is dat Froome schoon is, kan ik die persoon echt niet meer serieus nemen. Behalve die Syntix. Die neem ik sowieso al niet serieus.
Weet je wie ik ook niet serieus neem trouwens? Dave Brailsford, de baas van Sky.
Directe quote.
[..]
quote:TOUR DE FRANCE 2000, 2002, 2009, 2013
----MONT VENTOUX (last 15.65 km [from St. Esteve], 8.74 %, 1368 m)
----TOP 50 LIST
-1. Lance Armstrong ______ USA | 48:33 | 2002
-2. Chris Froome _________ GBR | 48:35 | 2013
-3. Andy Schleck _________ LUX | 48.57 | 2009
-4. Alberto Contador _____ ESP | 48:57 | 2009
-5. Lance Armstrong ______ USA | 49:00 | 2009
-6. Marco Pantani ________ ITA | 49:01 | 2000
-7. Lance Armstrong ______ USA | 49:01 | 2000
-8. Frank Schleck ________ LUX | 49:02 | 2009
-9. Nairo Quintana _______ COL | 49:04 | 2013
10. Roman Kreuziger ______ CZE | 49:05 | 2009
11. Franco Pellizotti ____ ITA | 49:15 | 2009
12. Vincenzo Nibali ______ ITA | 49:17 | 2009
13. Bradley Wiggins ______ GBR | 49:22 | 2009
14. Joseba Beloki ________ ESP | 49:26 | 2000
15. Jan Ullrich __________ GER | 49:30 | 2000
16. Raimondas Rumsas _____ LTU | 49:49 | 2002
17. Roberto Heras ________ ESP | 49:49 | 2000
18. Ivan Basso ___________ ITA | 49:52 | 2002
19. Mikel Nieve __________ ESP | 49:58 | 2013
20. Joaquim Rodriguez ____ ESP | 49:58 | 2013
21. Jurgen van den Broeck_ BEL | 49:58 | 2009
22. Andreaas Klöden ______ GER | 50:01 | 2009
23. Francisco Mancebo ____ ESP | 50:04 | 2002
24. Roman Kreuziger ______ CZE | 50:15 | 2013
25. Alberto Contador _____ ESP | 50:15 | 2013
26. Jakob Fuglsang _______ DEN | 50:18 | 2013
27. Joseba Beloki ________ ESP | 50:18 | 2002
28. Richard Virenque _____ FRA | 50:18 | 2000
29. Nauke Mollema ________ NED | 50:21 | 2013
30. Francisco Mancebo ____ ESP | 50:24 | 2000
31. Laurens Ten Dam ______ NED | 50:28 | 2013
32. Manuel Beltran _______ ESP | 50:30 | 2000
33. Christophe Moreau ____ FRA | 50:32 | 2000
34. Santiago Botero ______ COL | 50:34 | 2000
35. Kurt van de Wouwer ___ BEL | 50:37 | 2000
36. Levi Leipheimer ______ USA | 50:38 | 2002
37. Jean-Christophe Peraud FRA | 50:43 | 2013
38. Christophe Le Mevel __ FRA | 50:45 | 2009
39. Bart de Clercq _______ BEL | 50:47 | 2013
40. Christian Vandevelde__ USA | 50:53 | 2009
41. Jose Azevedo _________ POR | 50:58 | 2002
42. Michael Rogers _______ AUS | 51:01 | 2013
43. Laurent Jalabert _____ FRA | 51:02 | 2000
44. Mikel Astarloza ______ ESP | 51:03 | 2009
45. Alejandro Valverde ___ ESP | 51:07 | 2013
46. Dan Martin ___________ IRL | 51:11 | 2013
47. Daniele Nardello _____ ITA | 51:17 | 2000
48. Richie Porte _________ AUS | 51:24 | 2013
49. Daniel Atienza _______ ESP | 51:27 | 2000
50. Sylvain Calzati ______ FRA | 51:34 | 2009
50. Luis Leon Sanchez ____ ESP | 51:34 | 2009
___ The record (Dauphine Libere)
___ Iban Mayo ___________ ESP | 45:47 | 2004
___ The record (Tour de France)
___ Marco Pantani _______ ITA | 46:00 | 1994
idd, wel met in de gedachte dat ze zich echt op de tour hebben gericht en froome het hele jaar alles en iedereen verslaat, zelfs Armstrong deed dat niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:34 schreef JohnDDD het volgende:
Ik geloof het inmiddels niet meer. Die Riccò-achtige versnelling van Froome op de Ventoux vandaag. Echt pure dopeursbeelden. Hoe hij Nieve voorbijreed...echt niet mogelijk...
Aan de andere kant: Mollema en co zitten daar helemaal niet zover achter. Moeten we die dan ook niet meer geloven?
Die versnelling was idd bizar. Niet eens bijschakelen maar gewoon met een bizar hoog beentempo gaan rijden voor een paar honderd meter.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:34 schreef JohnDDD het volgende:
Ik geloof het inmiddels niet meer. Die Riccò-achtige versnelling van Froome op de Ventoux vandaag. Echt pure dopeursbeelden. Hoe hij Nieve voorbijreed...echt niet mogelijk...
Omdat de sport dan nog ongeloofwaardiger wordt, de Tour winnaar die doping gebruikt in 2013...quote:Op maandag 15 juli 2013 10:06 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom niet?
We mogen toch wel aannemen dat ze dit zouden doen aangezien dit in het verleden ook is gebeurd (Contador)
Dat heeft de sport dan aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Omdat de sport dan nog ongeloofwaardiger wordt, de Tour winnaar die doping gebruikt in 2013...
Mwoah toen met contador ging het niet bepaald van harte.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:06 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom niet?
We mogen toch wel aannemen dat ze dit zouden doen aangezien dit in het verleden ook is gebeurd (Contador)
Nee, daar was een onthulling van de Duitse media voor nodig.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah toen met contador ging het niet bepaald van harte.
quote:Stormachtige beklimming Alpe d'Huez
Chris Froome, Bauke Mollema, Laurens ten Dam en alle andere Tour-renners staan donderdag tijdens de achttiende etappe voor een extra zware beklimming van de Alpe d'Huez.
De karavaan moet de 'Nederlandse berg' niet alleen twee keer trotseren, maar dit gebeurt hoogstwaarschijnlijk onder zware weersomstandigheden. Diverse Franse weerstations voorspellen donderdagmiddag rond Alpe d'Huez hevige regenbuien, die mogelijk met onweer gepaard gaan.
Het weer in de Alpen lijkt de komende dagen sowieso een ommezwaai te maken. Vanaf dinsdag is er regenachtig weer voorspeld.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Mollema 2e, Froome die wordt betrapt, hebben we toch weer een Nederlandse Tourwinnaar
De kans dat Mollema tweede wordt is alleen niet zo groot, zou wel mooi zijn maar de gaten met de concurrentie zijn te klein.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Mollema 2e, Froome die wordt betrapt, hebben we toch weer een Nederlandse Tourwinnaar
Hopen dat Contador en Froome de afgrond in rijden tijdens een van de afdalingenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
De kans dat Mollema tweede wordt is alleen niet zo groot, zou wel mooi zijn maar de gaten met de concurrentie zijn te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |