Nou voor andere doeleinden pijnlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ken jij dat niet? Valt me tegen hoor. Dat is trainen zonder moe te worden. Een paar van die zuignappen monteren op je bovenbenen en dan de spieren dmv stroomstootjes laten samentrekken. Ook voor andere doeleinden waarschijnlijk wel geschikt, maar ik zal het netjes houden hier.
Brood op de plankquote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schleck is gestopt met doping sinds zijn broer gepakt is.
Maar Stel dat Froome gedopeerd zijn , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schleck is gestopt met doping trainen sinds zijn broer gepakt is.
Omdat ze zelf geloven dat ze niets verkeerds doen. in hun beleving pakken ze allemaal doping, dus dan is het geen doping meer, maar hoort het erbij.quote:Maar Stel dat Froome gedopeerd zijn , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
Je moet ook geen klemmetjes gebruiken hè !quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou voor andere doeleinden pijnlijk.
Gelukkig niet zoveel Jamaicanen aan de startquote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Het jaarlijkse dopingeval op de rustdag wordt een paar sprinters dus.
nopequote:Op zondag 14 juli 2013 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk eens naar voorgaande jaren en je ziet hetzelfde
Ja, normaal geven dopers, en dat waren er ooit 95%, altijd gewoon voor de camera toe dat ze dopen. Raar dat Froome dat zo anders doet als de hele generatie wielrenners van 1990 tot nu.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Maar Stel dat Froome gedopeerd is , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
In de vlakke tijdrit pakte hij al minimaal twee minuten op de rest. Waarom zou dat bij een tijdrit met klimkilometers anders zijn?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zaterdag ook nog aankomst bergop. In de tijdrit zal hij ook nog wel een minuutje pakken.
Omdat hij toch al niet trainde?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:07 schreef Pandarus het volgende:
Verder vindt ik stellen dat Schleck gestopt is met trainen onzin.
En je bent Armstrong vergeten?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Maar Stel dat Froome gedopeerd is , hoe kan hij zo rechtuit blijven liegen voor de camera? Dat is hetgene dat ik niet snap.
Even voor de duidelijkheid: ik stel niet dat hij volledig is gestopt met trainen, maar bij Schleck heb ik wel het vermoeden dat hij niet echt een trainingsbeest is. Zonder zijn broer, zou het zo maar kunnen dat hij minder gemotiveerd is in de training en het er snel bij laat lopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:07 schreef Pandarus het volgende:
[..]
nope
Verder vindt ik stellen dat Schleck gestopt is met trainen onzin.
Vergt ook trainingquote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schleck is gestopt met doping sinds zijn broer gepakt is.
Schlecks, Contador, Evans waren de laatste paar tours altijd voorin te vinden. Kloden was ook altijd wel subtop, idem Menchov en Vande Velde, Kreuziger en Van den Broek.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze vol strijden voor een 28e plek
Frenkie heeft toch wel doorgetraind tijdens zijn schorsing?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik stel niet dat hij volledig is gestopt met trainen, maar bij Schleck heb ik wel het vermoeden dat hij niet echt een trainingsbeest is. Zonder zijn broer, zou het zo maar kunnen dat hij minder gemotiveerd is in de training en het er snel bij laat lopen.
wat wil je zeggenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Schlecks, Contador, Evans waren de laatste paar tours altijd voorin te vinden. Kloden was ook altijd wel subtop, idem Menchov en Vande Velde, Kreuziger en Van den Broek.
Schleck was al bar slecht voor de tour, Contador doet het naar verwachting, idem voor Kreuziger en Contador, Evans heeft de Giro schijnbaar niet goed verwerkt en is over de top, Menchov is over de top en doet ook niet mee, Vande Velde is al jaren niet veel bijzonders meer, Kloden is zwaar over de top en wordt elk jaar slechter en Van den Broek is uitgevallen. Wat is je punt?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Schlecks, Contador, Evans waren de laatste paar tours altijd voorin te vinden. Kloden was ook altijd wel subtop, idem Menchov en Vande Velde, Kreuziger en Van den Broek.
Je redeneert naar een gewenste conclusie toe ipv andersom.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |