Dit ja, vraag me af wat er zou gebeurd zijn als Andy vorig jaar had meegedaan aan de tour.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef sausagin het volgende:
Schleck is gestopt met doping sinds zijn broer gepakt is.
Combineren? Je wilde perse je eigen topic, je hoeft geen reclame te makenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef stoereboii het volgende:
Kunnen we dit misschien even combineren. Zo jammer maar denk niet dat er zuiver gereden wordt helaas...
TDF / Tijden en wattages op de ventoux
Nee wil het daar specifiek over de ventoux hebben, bijvoorbeeld omdat jullie het hier dan over een Evans hebben die gewoon gestopt is met doperen omdat hij niet wil gepakt worden zodat hij zijn tourzege behoudt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Combineren? Je wilde perse je eigen topic, je hoeft geen reclame te maken
Ja zo kan je voor elke berg, ploeg, renner en Dag van de week een dopingtopic makenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee wil het daar specifiek over de ventoux hebben, bijvoorbeeld omdat jullie het hier dan over een Evans hebben die gewoon gestopt is met doperen omdat hij niet wil gepakt worden zodat hij zijn tourzege behoudt.
Je onschuld moeten bewijzen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef Wespensteek het volgende:
Je kunt vraagtekens of uitroeptekens zetten bij de prestaties maar bewijzen kun je niets. Het stoort me wel dat er niets is gedaan met alle bekende gegevens, men sluit volgens mij gewoon de ogen en roept alleen dat het nu wel grotendeels schoon is. Hierdoor is Froome gewoon verdacht. Dat hij niet is betrapt zegt mij niets en wat mensen van zijn ploeg en anderen roepen ook niet, hij kan zijn onschuld ook niet bewijzen en dat maakt het triest.
Nee maar bedoel meer omdat dit denk ik ook wel nog even zal aanslepen hoor. Ik begrijp je ergens wel maar na een rit van 240 km er nog zulke versnellingen kunnen uitpompen is niet echt normaal meer. En dat vind ik echt jammer, want de wielersport ligt me zeer nauw aan het hart, maar ik begin steeds meer te vrezen dat we nog steeds naar een bende bedriegers aan het kijken zijn...quote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja zo kan je voor elke berg, ploeg, renner en Dag van de week een dopingtopic maken![]()
En vergeleken met vorige week valt deze rit een minder op, zeker als de 6w/kg niet overschreden wordt, zelfs niet over een kleiner gedeelte
Zo groot zijn de verschillen niet en uiteraard is er altijd 1 de beste.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Een ding snap ik niet. Als Froome echt zoveel sterker is dan de rest, ligt dat dan echt alleen aan de doping? Ik bedoel, ik kan best geloven dat dit soort prestaties niet kunnen als je clean bent, maar als ze nog steeds allemaal gebruiken... dus ook Contador, Mollema, Quintana, Rodriguez, et cetera. Waarom zijn de verschillen dan nog zo groot? Gebruikt Froome echt zoveel betere doping of is hij gewoon echt de beste? In het eerste geval snap ik niet dat de rest die doping niet gebruikt, want blijkbaar word je er niet mee gepakt, en in het laatste geval is er nauwelijks sprake van koersvervalsing. De beste wint dan gewoon alsnog.
Hij is de beste van de doping gebruikers.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Een ding snap ik niet. Als Froome echt zoveel sterker is dan de rest, ligt dat dan echt alleen aan de doping? Ik bedoel, ik kan best geloven dat dit soort prestaties niet kunnen als je clean bent, maar als ze nog steeds allemaal gebruiken... dus ook Contador, Mollema, Quintana, Rodriguez, et cetera. Waarom zijn de verschillen dan nog zo groot? Gebruikt Froome echt zoveel betere doping of is hij gewoon echt de beste? In het eerste geval snap ik niet dat de rest die doping niet gebruikt, want blijkbaar word je er niet mee gepakt, en in het laatste geval is er nauwelijks sprake van koersvervalsing. De beste wint dan gewoon alsnog.
Allemaal dopeurs. Begrijp dat je het verwarrend vind maar hardlopers hebben geen connectie met de tour de france. Er lopen twee topics in sport waar dit nieuws thuishoortquote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef polderturk het volgende:
Een hele schare top hardlopers zijn betrapt op het gebruik van doping
http://nos.nl/artikel/529537-powell-carter-simpson-betrapt.html
Eh, niet?quote:
je kan wel stellen dat de hele groep gebruikt, van die Jamaicanenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef polderturk het volgende:
Een hele schare top hardlopers zijn betrapt op het gebruik van doping
http://nos.nl/artikel/529537-powell-carter-simpson-betrapt.html
Armstrong en?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh, niet?
Wie was de laatste renner die elke aankomst bergop met minuten smeet? Wie was de laatste renner die dat het hele jaar deed?
Maar wel 7 jaar (op rij), we zullen zien hoe lang Froome blijft meedraaien.quote:
Gert Jakobsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef THEFXR het volgende:
Nog even over die elektrodendoping, heel simpel gezegd gaan er elektroden op je kop en worden je pijnreceptoren een beetje verdoofd waardoor je meer kan presteren.
en dat gaat veel beter als je kort haar hebt.
Ik geniet echt wel van de koers en heb bijna alle uitzenduren van sporza gezien maar ik stel me toch echt vragen bij de prestaties van Froome...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:15 schreef Cara het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Moet zeggen dat het niet kijken van de Tour een hoop frustratie scheelt.
Je zal er maar 5 uur naar hebben zitten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |