Volgens mij had ik The Last post.quote:
14 is ook een mooie leeftijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef alors het volgende:
14 vind ik ook een mooi meisje, Renee Slegers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Waar was nou de mogelijkheid om je voor de OS te kwalificeren, het eerstvolgende WK
Heeft Gay gescoord?quote:
tis jammer van de knotjes altijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Die Noorse dames mogen er best zijn trouwens.
?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis jammer van de knotjes altijd.
Allemaal 1 punt na de eerste wedstrijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Fargo het volgende:
Hoe is de situatie in de poule? Maken ze nog kans bij een nederlaag?
Ja ze moeten nog tegen IJsland.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Fargo het volgende:
Zeker. Van Ijsland winnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Fargo het volgende:
Dit dus. Het valt mij ook nogal tegen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Fargo het volgende:
Ik word hier echt chagrijnig van. Eigenlijk zitten we gewoon naar twee modale hoofdklassers te kijken. En dan ben ik nog mild voor deze dames...
Hoogtepunt komt nog het shirtjes ruilen.quote:
Abandy.quote:
Je weet niet of het uitmaakt. De 2 beste #3's gaan ook door, maar je weet niet met hoeveel punten die eindigen. Kan dus wel uitmaken.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
nu maakt 0-1 of 1-1 niet zoveel uit, winnen van Ijsland moet toch??
Hangt een beetje van die andere poules af... 4 punten als nummer 3 kan wel eens niet genoeg zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
nu maakt 0-1 of 1-1 niet zoveel uit, winnen van Ijsland moet toch??
Ah ok. Ik wist het ook niet zeker, vandaar de vraagtekens.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet niet of het uitmaakt. De 2 beste #3's gaan ook door, maar je weet niet met hoeveel punten die eindigen. Kan dus wel uitmaken.
#exitreijnersquote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Reijners kan het veld ruimen. Het wordt tijd voor Cor Pot.
Te veel ouwe vrouwen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Jammer maar helaas... te weinig aanvallend vermogen
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hangt een beetje van die andere poules af... 4 punten als nummer 3 kan wel eens niet genoeg zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Lol.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Ik zou Bart van Merwijk doen:quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Bert van Oranje maar invliegen als coach voor de laatste wedstrijd
Bertquote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Bert van Oranje maar invliegen als coach voor de laatste wedstrijd
Bert van Oranje voetbalcoach zonder franjequote:
dat is wel genoeg als je 5 punten hebt eindig je altijd in de top2. Doelsaldo kan bepalend worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hangt een beetje van die andere poules af... 4 punten als nummer 3 kan wel eens niet genoeg zijn
twitter:MarioBaloltelli twitterde op maandag 15-07-2013 om 20:47:24The women's Euros would be a lot more popular if they renamed it "22 girls 1 cup" reageer retweet
Oh serieus, dat verklaart het welquote:
Oh wow, best onhandigquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJslandse_namen
Hier ook, Willemsen, in de VS Johnson, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:02 schreef Paxcon het volgende:
Ah, en daarom ook Gudmundsson en Sighthorsson enzo
Ja maar daar doen ze het elke keer opnieuw.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier ook, Willemsen, in de VS Johnson, bijvoorbeeld.
In het Russisch heb je ook zoiets, vrouwen Romanova achternaam, man, Romanovits.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd he, wel grappig dat het daar zo gaat
-ov en -ova ja. En nog wat variaties. Marat Safin zijn zus heette van achteren Safina.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
In het Russisch heb je ook zoiets, vrouwen Romanova achternaam, man, Romanovits.
En jij bent de zoon van de bakker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dottir is dochter, wie dat nog niet door had
Ja sherlock, scroll eens naar boven danquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dottir is dochter, wie dat nog niet door had
De commentator had het erover, zodoendequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja sherlock, scroll eens naar boven dan
Ja, zo sloom als wat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Paxcon het volgende:
Het viel me tegen Duitsland ook al op dat onze rechtsback zeer matig is
nee juist niet XDquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De afronding is gelukkig wél feilloos.
Bij het vrouwenvoetbal is er geen buitenspel omdat het arbitrale trio ook vrouwelijk moet zijn.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het vrouwenvoetbal is er geen buitenspel omdat het arbitrale trio ook vrouwelijk moet zijn.
[..]
Bij het vrouwenvoetbal is er geen buitenspel omdat het arbitrale trio ook vrouwelijk moet zijn.
[..]
Wat dacht jij dan?? Dat ze pech hadden???quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die wijven kunnen er HE-LE-MAAL niks van!
Grabovacquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?? Dat ze pech hadden???
Het valt mij op dat die dames zonder bal het beste zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zet het vrouwenteam tegen een tweemansteam bestaande uit Luciano en Manolev en de laatstgenoemden winnen.
Voor de pot hangen doen ze prima.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het valt mij op dat die dames zonder bal het beste zijn.
Dat is oneerlijk, Manolev is te baasquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zet het vrouwenteam tegen een tweemansteam bestaande uit Luciano en Manolev en de laatstgenoemden winnen.
De nummers 1 en 2 gaan door en de 2 beste nummers 3, maar ik weet de standen in de andere poules nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap dit systeem niet helemaal
Zo gaan ze zeker niet door ... 1 punt, laatste in de poulequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De nummers 1 en 2 gaan door en de 2 beste nummers 3, maar ik weet de standen in de andere poules niet
Ik zei bij gelijkspel, dan staan ze 2e op doelsaldoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gaan ze zeker niet door ... 1 punt, laatste in de poule
Ja dat van de nummer 1 en 2 snapte ik wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De nummers 1 en 2 gaan door en de 2 beste nummers 3, maar ik weet de standen in de andere poules niet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei bij gelijkspel, dan staan ze 2e op doelsaldo
Als ze gelijk spelen en engeland verliest dan gaan ze toch ook door?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het ook al gevonden, maar winnen moet dus sowieso. Wordt erg lastig.
O, ja, nou je het zegtquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze gelijk spelen en engeland verliest dan gaan ze toch ook door?
Volgens mij wordt er geloot tussen gelijk aantal punten bij de nummers drie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
O, ja, nou je het zegt
En Rusland verliest van Frankrijk, maar dat zou allebei zomaar eens kunnen gebeuren.
Dat maakt de volgende ronde een stuk realistischer, maar er is wel duidelijk gebrek aan scorend vermogen.
Gelootquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er gelood tussen gelijk aantal punten bij de nummers drie.
Gaan ze ze dan voor een vuurpeloton zetten ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er gelood tussen gelijk aantal punten bij de nummers drie.
Geen idee, dacht dat dat net bij de NOS gezegd werd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geloot
Waarom niet gewoon op basis van doelsaldo dan?
Dat zou voor het nodige spektakel wel interessant zijn ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze ze dan voor een vuurpeloton zetten ja?
Nah ja als je ZO door moet...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze gelijk spelen en engeland verliest dan gaan ze toch ook door?
Kan best, ik was net ff etenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat dat net bij de NOS gezegd werd.
Ze hebben wel een paar goede kansen gehadquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Ik ben blij dat ik een halfuur gemist heb, wat een drama blijft dit zeg
Dit is gewoon vierdeklasse-niveau ongeveer. Gok ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Echt waar Johan die wijven kunnen nog niet eens bij Dordrecht '90 mee.
Dat is derde klasse onderbond.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je nagaan, IJsland is een soort van Utrechts selectieteam qua niveau...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Ze hadden beter net als de IJslandse dames lekker kunnen gaan shoppen hadden ze nog IETS aan dit toernooi gehad.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is derde klasse onderbond.
Tis wel beter dan 3x verliezen..quote:
Ja, maar je wordt wel gewoon laatste, dus wie hoor je erover dat het nog slechter konquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel beter dan 3x verliezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |