Volgens mij had ik The Last post.quote:
14 is ook een mooie leeftijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef alors het volgende:
14 vind ik ook een mooi meisje, Renee Slegers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Waar was nou de mogelijkheid om je voor de OS te kwalificeren, het eerstvolgende WK
Heeft Gay gescoord?quote:
tis jammer van de knotjes altijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Die Noorse dames mogen er best zijn trouwens.
?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tis jammer van de knotjes altijd.
Allemaal 1 punt na de eerste wedstrijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Fargo het volgende:
Hoe is de situatie in de poule? Maken ze nog kans bij een nederlaag?
Ja ze moeten nog tegen IJsland.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Fargo het volgende:
Zeker. Van Ijsland winnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:30 schreef Fargo het volgende:
Dit dus. Het valt mij ook nogal tegen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Fargo het volgende:
Ik word hier echt chagrijnig van. Eigenlijk zitten we gewoon naar twee modale hoofdklassers te kijken. En dan ben ik nog mild voor deze dames...
Hoogtepunt komt nog het shirtjes ruilen.quote:
Abandy.quote:
Je weet niet of het uitmaakt. De 2 beste #3's gaan ook door, maar je weet niet met hoeveel punten die eindigen. Kan dus wel uitmaken.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
nu maakt 0-1 of 1-1 niet zoveel uit, winnen van Ijsland moet toch??
Hangt een beetje van die andere poules af... 4 punten als nummer 3 kan wel eens niet genoeg zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
nu maakt 0-1 of 1-1 niet zoveel uit, winnen van Ijsland moet toch??
Ah ok. Ik wist het ook niet zeker, vandaar de vraagtekens.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet niet of het uitmaakt. De 2 beste #3's gaan ook door, maar je weet niet met hoeveel punten die eindigen. Kan dus wel uitmaken.
#exitreijnersquote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Reijners kan het veld ruimen. Het wordt tijd voor Cor Pot.
Te veel ouwe vrouwen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Jammer maar helaas... te weinig aanvallend vermogen
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hangt een beetje van die andere poules af... 4 punten als nummer 3 kan wel eens niet genoeg zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Reijners kan het veld ruimen. Het wordt tijd voor Cor Pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |