dat jij lid van d'66 bent ?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is de relevantie daarvan in dit topic?
Een Allah Halal zul je bedoelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, weet je hoeveel geld van de belastingbetalers naar islamitische subsidiesponsen gaan? MILJARDEN. En dan heb ik het nog niet eens over de uitkeringen en toeslagen. De Islam kost ons veel meer geld dan het oplevert. En dit plaatje laat duidelijk de verregaande aanval van de Islam op onze cultuur zien. Het is Albert Heijn, geen Achmed Heijn.
En dat is echt een probleem waar we mee kampen in Nederland? Bloedwraak?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Klokov het volgende:
Bloedwraak![]()
Om het wat minder te overdrijven is het in die cultuur wat gebruikelijker om met de handjes te wapperen in plaats van dingen uit te praten.
Vandaar ook dequote:Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is echt een probleem waar we mee kampen in Nederland? Bloedwraak?
Dat handjes wapperen is niks Islamitisch aan verder. Ja het is fout en het is een echt probleem, maar niks Islamitisch aan.
Ik ken zoveel agressieve moslims. Maar dat heeft meer te maken met een subcultuur dan met de Islam. Dat agressieve gedrag hoeven ze in een moslimland niet te tonen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vandaar ook de
Islamieten zijn in mijn directe omgeving een stuk aggressiever dan niet-islamieten. Het maakt me niet uit waardoor het komt als ze maar een keer rustig doen
Dat gaat over nationaliteit en niet over geloof.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:17 schreef arjan1212 het volgende:
nou er zitten 12.000 mensen in de gevangenis in nederland 50% daarvan heeft de nederlandse nationaliteit en het is onbekend hoeveel daarvan een dubbele nationaliteit hebben en of geen autochtone westerling zijn
Cool. Zijn we dus uitgepraat. Slotjequote:Op zondag 14 juli 2013 22:19 schreef arjan1212 het volgende:
Hoeveel % van die 12000 moslim zijn is ook onbekend
Aantal keren Islam in jouw post = 0quote:Op zondag 14 juli 2013 22:17 schreef arjan1212 het volgende:
nou er zitten 12.000 mensen in de gevangenis in nederland 50% daarvan heeft de nederlandse nationaliteit en het is onbekend hoeveel daarvan een dubbele nationaliteit hebben en of geen autochtone westerling zijn
Bron:http://www.binnenlandsbes(...)-gedrag.116582.lynkxquote:Het ministerie van Justitie onderzoekt welke aanpak van jeugdcriminaliteit werkt. Met die kennis wil het kabinet de problematiek van Marokkaanse jongeren te lijf.
De islam is mogelijk een van de oorzaken van delinquent gedrag van Marokkaanse jongeren. Dat oppert Corine de Ruiter, hoogleraar forensische psychologie in Maastricht die - samen met anderen - in opdracht van het ministerie van Justitie de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren in kaart heeft gebracht. Volgens De Ruiter hebben Marokkaanse (en Turkse) jongeren een ‘achterstand in hun morele ontwikkeling’.
Zo’n achterstand is één van de factoren die crimineel gedrag kunnen veroorzaken: wetenschappelijk is aangetoond dat delinquenten vaak een verminderde gewetensfunctie, minder empathisch vermogen en minder agressiecontrole hebben. Dit minder goed ontwikkelde ‘moreel redeneren’ van Marokkaanse en Turkse jongeren is volgens De Ruiter en haar medewerkster Kim van Oorsouw te verklaren uit de islamitische achtergrond van deze minderheidsgroepen.
‘Binnen de islam ligt de nadruk op gehoorzaamheid aan en respect voor de ouders. Individualisme en onafhankelijkheid worden minder belangrijk gevonden - en dit zijn juist de eigenschappen die de morele ontwikkeling tot een hoger niveau kunnen brengen’, aldus de co-auteurs van het Kennisfundament ten behoeve van de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren.
Kinderen in Nederlandse gezinnen groeien op met een ‘democratische onderhandelingsstijl’ en veel overleg met de ouders, waardoor ze leren meebeslissen. Islamitische kinderen groeien vaak op in een gezinsstructuur waarin ze ‘alleen maar bevelen moeten opvolgen’. Het empirische bewijs dat dit antisociaal of crimineel gedrag in de hand werkt, is er nog niet, maar de auteurs achten het ‘plausibel’ dat het zo werkt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef waht het volgende:
[..]
Saoedische mannen die dit met hun auto doen:
[ afbeelding ]
Die man is toch al uitgerangeerd sinds 2010 of zo?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
Wilders zeggen jullie? Even wachten. Ga even wat popcorn halen.
Voor mij al sinds hij wegliep bij de besprekingen in het Catshuis. Die waren destijds al een paar weken onderweg en een akkoord over de bezuinigingen liet niet meer lang op zich wachten als je Rutte mocht geloven. Telkens als ik daar aan terugdenk, zie ik weer die beteuterde gezicht van Rutte toen hij aan de media meedeelde dat het allemaal in de soep gelopen was. Onbetaalbaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die man is toch al uitgerangeerd sinds 2010 of zo?
Het enige wat hij nu nog doet is het opnemen tegen de EU en zelfs daarin faalt hij keihard.
Waarom wij in dit land geen fatsoenlijke conservatieve partij hebben gaat me nog steeds te boven.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor mij al sinds hij wegliep bij de besprekingen in het Catshuis. Die waren destijds al een paar weken onderweg en een akkoord over de bezuinigingen liet niet meer lang op zich wachten als je Rutte mocht geloven. Telkens als ik daar aan terugdenk, zie ik weer die beteuterde gezicht van Rutte toen hij aan de media meedeelde dat het allemaal in de soep gelopen was. Onbetaalbaar.
Again: aantal keren islam in dit plaatje = 0.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:
Wel mooi hoe iedereen eraan voorbij loopt en weinig politici zich eraan durven te branden.
[ afbeelding ]
Bron en tevens tekstuele onderbouwing: http://www.republiekalloc(...)inaliteit-en-cultuur
quote:Een voorbeeld van de mislukte integratie van Moslims in Zweden:
http://tora-yeshua.nl/201(...)riminelen-moslim-is/
quote:Shalom,
Ben Kok (joods-chr. pastor)
quote:
Tot een jaar of 30 terug werd in veel Nederlandse huishoudens diezelfde bevelshuishouding ook als opvoedingsstijl gehanteerd. Was er toen veel meer criminaliteit?quote:Kinderen in Nederlandse gezinnen groeien op met een ‘democratische onderhandelingsstijl’ en veel overleg met de ouders, waardoor ze leren meebeslissen. Islamitische kinderen groeien vaak op in een gezinsstructuur waarin ze ‘alleen maar bevelen moeten opvolgen’. Het empirische bewijs dat dit antisociaal of crimineel gedrag in de hand werkt, is er nog niet, maar de auteurs achten het ‘plausibel’ dat het zo werkt.
Op welke partij stem je nu dan? CDA, SGP of ChristenUnie?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom wij in dit land geen fatsoenlijke conservatieve partij hebben gaat me nog steeds te boven.
Laatste keer was dat dus Pedo Brinkman. Nu zal ik maar niet meer gaan stemmen dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op welke partij stem je nu dan? CDA, SGP of ChristenUnie?
Het politieke aanbod is tegenwoordig zeer schraal als je het mij vraagt. Ik zou momenteel ook niet weten waar ik op zou moeten stemmen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Laatste keer was dat dus Pedo Brinkman. Nu zal ik maar niet meer gaan stemmen dan.
Zeer mee eens. Alles lijkt op elkaar en een echte keuze is er niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het politieke aanbod is tegenwoordig zeer schraal als je het mij vraagt. Ik zou momenteel ook niet weten waar ik op zou moeten stemmen.
Mijn stem zouden ze hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom wij in dit land geen fatsoenlijke conservatieve partij hebben gaat me nog steeds te boven.
Was dat niet met Joost Eerdmans?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef arjan1212 het volgende:
Dat hebben ze al geprobeerd. Die partij haalde 0 zetels
Zie het programma:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef arjan1212 het volgende:
Dat hebben ze al geprobeerd. Die partij haalde 0 zetels
1NL dacht ik
Ja, in Rotterdam wonen meer dan 50% allochtonen. Voorheen stemden die meestal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef arjan1212 het volgende:
De stemmen voor leefbaar rotterdam lijken vooral bij pvda en vvd vandaan te komen
wat verder opvalt is dat het cda door de jaren heen steeds minder stemmen krijgt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdam_(gemeente)#Verleden
Oh, ik dacht dat ze voorheen groter waren. Ze zijn hoe dan ook marginaal in Rotterdam.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef arjan1212 het volgende:
ik zie toch echt dat d66 nu 4 zetels heeft, meer dan toen leefbaar rotterdam nog niet bestond
Ik denk dat die Christelijke achtergrond een hoop kiezers zou afschrikken. Om maar te zwijgen of een partij als de SGP samen zou kunnen gaan met een partij als het CDA.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:46 schreef arjan1212 het volgende:
Maar als je dus een landelijke conservatieve partij zou willen, dan zouden de sgp , de ChristenUnie en het cda moeten fuseren o.i.d
Hij verwacht echt niet dat het de besluitvorming zal veranderen. Wilders heeft zo zijn eigen agenda waarvoor hij zo'n demonstratie wil opzetten, dunkt mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Heeft het wel zin om pas na Prinsjesdag een demonstratie te organiseren? Dan zijn de plannen er toch al doorheen? Mosterd na de maaltijd.
Of hij keihard faalt of het volk faalt keihard, ik denk het laatste. (VVD en PvdA doen aan marketing niet meer niet minder. Daarin faalt de PVV redelijk)quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die man is toch al uitgerangeerd sinds 2010 of zo?
Het enige wat hij nu nog doet is het opnemen tegen de EU en zelfs daarin faalt hij keihard.
Waaraan? Mannen crimineler dan vrouwen? Antillianen crimineler dan Marokkanen?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:
Wel mooi hoe iedereen eraan voorbij loopt en weinig politici zich eraan durven te branden.
Dat het volk keihard faalt is, gezien recente peilingen, de enige juiste conclusie.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:34 schreef kawotski het volgende:
[..]
Of hij keihard faalt of het volk faalt keihard, ik denk het laatste. (VVD en PvdA doen aan marketing niet meer niet minder. Daarin faalt de PVV redelijk)
Oh ja want we moeten allemaal D66 stemmen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het volk keihard faalt is, gezien recente peilingen, de enige juiste conclusie.
En als volgt:quote:Op zondag 14 juli 2013 19:22 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij geeft wilders moslims niet de schuld van de economische crisis.
Heb je het artikel überhaupt wel gelezen ?
Verder natuurlijk de Polen en andere oostblokkers de schuldgeven, WANT DIE PIKKEN ONZE BANEN!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilders geeft moslims de schuld van alles.
Dat zou natuurlijk geweldig zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oh ja want we moeten allemaal D66 stemmen.
Mwahah.
Als je zo'n hekel hebt aan dit land wel ja.quote:
Mensen die D66 stemmen haten Nederland? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je zo'n hekel hebt aan dit land wel ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |