Again: aantal keren islam in dit plaatje = 0.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:
Wel mooi hoe iedereen eraan voorbij loopt en weinig politici zich eraan durven te branden.
[ afbeelding ]
Bron en tevens tekstuele onderbouwing: http://www.republiekalloc(...)inaliteit-en-cultuur
quote:Een voorbeeld van de mislukte integratie van Moslims in Zweden:
http://tora-yeshua.nl/201(...)riminelen-moslim-is/
quote:Shalom,
Ben Kok (joods-chr. pastor)
quote:
Tot een jaar of 30 terug werd in veel Nederlandse huishoudens diezelfde bevelshuishouding ook als opvoedingsstijl gehanteerd. Was er toen veel meer criminaliteit?quote:Kinderen in Nederlandse gezinnen groeien op met een ‘democratische onderhandelingsstijl’ en veel overleg met de ouders, waardoor ze leren meebeslissen. Islamitische kinderen groeien vaak op in een gezinsstructuur waarin ze ‘alleen maar bevelen moeten opvolgen’. Het empirische bewijs dat dit antisociaal of crimineel gedrag in de hand werkt, is er nog niet, maar de auteurs achten het ‘plausibel’ dat het zo werkt.
Op welke partij stem je nu dan? CDA, SGP of ChristenUnie?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom wij in dit land geen fatsoenlijke conservatieve partij hebben gaat me nog steeds te boven.
Laatste keer was dat dus Pedo Brinkman. Nu zal ik maar niet meer gaan stemmen dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op welke partij stem je nu dan? CDA, SGP of ChristenUnie?
Het politieke aanbod is tegenwoordig zeer schraal als je het mij vraagt. Ik zou momenteel ook niet weten waar ik op zou moeten stemmen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Laatste keer was dat dus Pedo Brinkman. Nu zal ik maar niet meer gaan stemmen dan.
Zeer mee eens. Alles lijkt op elkaar en een echte keuze is er niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het politieke aanbod is tegenwoordig zeer schraal als je het mij vraagt. Ik zou momenteel ook niet weten waar ik op zou moeten stemmen.
Mijn stem zouden ze hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom wij in dit land geen fatsoenlijke conservatieve partij hebben gaat me nog steeds te boven.
Was dat niet met Joost Eerdmans?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef arjan1212 het volgende:
Dat hebben ze al geprobeerd. Die partij haalde 0 zetels
Zie het programma:quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef arjan1212 het volgende:
Dat hebben ze al geprobeerd. Die partij haalde 0 zetels
1NL dacht ik
Ja, in Rotterdam wonen meer dan 50% allochtonen. Voorheen stemden die meestal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef arjan1212 het volgende:
De stemmen voor leefbaar rotterdam lijken vooral bij pvda en vvd vandaan te komen
wat verder opvalt is dat het cda door de jaren heen steeds minder stemmen krijgt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdam_(gemeente)#Verleden
Oh, ik dacht dat ze voorheen groter waren. Ze zijn hoe dan ook marginaal in Rotterdam.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef arjan1212 het volgende:
ik zie toch echt dat d66 nu 4 zetels heeft, meer dan toen leefbaar rotterdam nog niet bestond
Ik denk dat die Christelijke achtergrond een hoop kiezers zou afschrikken. Om maar te zwijgen of een partij als de SGP samen zou kunnen gaan met een partij als het CDA.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:46 schreef arjan1212 het volgende:
Maar als je dus een landelijke conservatieve partij zou willen, dan zouden de sgp , de ChristenUnie en het cda moeten fuseren o.i.d
Hij verwacht echt niet dat het de besluitvorming zal veranderen. Wilders heeft zo zijn eigen agenda waarvoor hij zo'n demonstratie wil opzetten, dunkt mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Heeft het wel zin om pas na Prinsjesdag een demonstratie te organiseren? Dan zijn de plannen er toch al doorheen? Mosterd na de maaltijd.
Of hij keihard faalt of het volk faalt keihard, ik denk het laatste. (VVD en PvdA doen aan marketing niet meer niet minder. Daarin faalt de PVV redelijk)quote:Op maandag 15 juli 2013 00:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die man is toch al uitgerangeerd sinds 2010 of zo?
Het enige wat hij nu nog doet is het opnemen tegen de EU en zelfs daarin faalt hij keihard.
Waaraan? Mannen crimineler dan vrouwen? Antillianen crimineler dan Marokkanen?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef Klokov het volgende:
Wel mooi hoe iedereen eraan voorbij loopt en weinig politici zich eraan durven te branden.
Dat het volk keihard faalt is, gezien recente peilingen, de enige juiste conclusie.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:34 schreef kawotski het volgende:
[..]
Of hij keihard faalt of het volk faalt keihard, ik denk het laatste. (VVD en PvdA doen aan marketing niet meer niet minder. Daarin faalt de PVV redelijk)
Oh ja want we moeten allemaal D66 stemmen.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het volk keihard faalt is, gezien recente peilingen, de enige juiste conclusie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |