SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
VuistjuuuuuuuuuhhhhhhhhBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mart heeft geen stijlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef iGiorni het volgende: Koud, kaal en stijl, ze zit echt op de pik van Mart te azen..
Je voelde je aangesproken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Klinkt als sommige vrouwen, koud kaal stijl.
Heb je geen Twitter?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Mollemania? Dat woord heb ik nog niet gehoord.
De hype valt volgens mij ook nog wel mee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Mollemania? Dat woord heb ik nog niet gehoord.
dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Bauke is volgens mij niet op stang te jagen.
Als hij dan 20e wordt dan gun ik het hem nog steeds hoor.quote:
Mollemart?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema-woordgrapjes?
Mollemaastricht
Mollemandarijn
Mollemaster
Mollemachtsmisbruik
Die derde is aardig, de rest is matig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema-woordgrapjes?
Mollemaastricht
Mollemandarijn
Mollemaster
Mollemachtsmisbruik
mollemovistar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema-woordgrapjes?
Mollemaastricht
Mollemandarijn
Mollemaster
Mollemachtsmisbruik
Ik heb mijn Mollema wuppie al op de tv staanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, hier ook versierde straten en supermarkten die Tour-prullaria verkopen.
zo....! Jummie hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/karina
Mollema-ster?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema-woordgrapjes?
Mollemaastricht
Mollemandarijn
Mollemaster
Mollemachtsmisbruik
Eentje met oortjes dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb mijn Mollema wuppie al op de tv staan
Molle, molle, moeweit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mollema-woordgrapjes?
Mollemaastricht
Mollemandarijn
Mollemaster
Mollemachtsmisbruik
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb mijn Mollema wuppie al op de tv staan
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/karina
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 22:47:22Alle lampen uit op de set! Zijn we op tijd of niet? Place your bets! #Avondetappe reageer retweet
FOK! is FOK!quote:
Wie is de Mollemaquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
Ah de kritische NOS gaat Matschiner nog even in beeld brengen, stel je voor dat het eens over doping in andere sporten zou gaan.
quote:
quote:
Dat dan weer wel. Maar de NOS hoeft niet weer vooraan te staan om het breeduit te melden.quote:
Waarom moet dit nou weer de dag voor de Ventoux worden uitgezonden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
Ah de kritische NOS gaat Matschiner nog even in beeld brengen, stel je voor dat het eens over doping in andere sporten zou gaan.
Tijntje, Ray K en Burt?quote:
Geloof ik echt niet.quote:
Denken dat Mollema betrapt wordtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Mollema wordt betrapt, juichen we volgend jaar gewoon voor Kelderman en Dumoulin.
Waarom ? omdat het Nederlanders zijn ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geloof ik echt niet.
Goed ze zullen ook wel een attest hebben voor astmamiddel en cortisonen maar ik geloof niet dat ze aan EPO, AICAR of andere turbo doping zitten.
Mollema wordt betrapt op grinta!quote:
Bij Belkin gebruiken ze niet, komt door extreme gains, hockey coaches en draardloze routermetersquote:
Ik vind het meer een Brinta type.quote:
Keniaans Brood!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Belkin gebruiken ze niet, komt door extreme gains, hockey coaches en draardloze routermeters
Dat andere mokkel is veel irritanter.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Winnie Sorgdrager is bij deze de meest incapabele gast van dit seizoentje Avondetappe.
We hebben ook nog Tim Krabbe gehad. Die was nog erger.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Winnie Sorgdrager is bij deze de meest incapabele gast van dit seizoentje Avondetappe.
Syntixquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat van Froome zegt
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Belkin gebruiken ze niet, komt door extreme gains, hockey coaches en draardloze routermeters
Maar die man moet je ook respecteren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Na alle ophef van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ? omdat het Nederlanders zijn ?
WAT ZEG JE?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We hebben ook nog Tim Krabbe gehad. Die was nog erger.
Idd. Dat hele onderzoek moet over door iemand die wel capabel is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
El Pistolero kan het niet meer op de fiets winnen, dan pakt hij Froome zo maarquote:
Zit vol koolhydraten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ten Dam schijnt dat inderdaad te eten las ik vanochtend.
Dat waren toch gevallen waar hij zelf bij betrokken was?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat geen bewijs valt wel mee. Veel verhalen van Matschinger bleken wel waar te zijn.
Ja, maar misschien is hij nog steeds wel betrokken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat waren toch gevallen waar hij zelf bij betrokken was?
Zijn vriendin krijgt ook een berg, en heet van den Berge.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:58 schreef Sheepcidus het volgende:
de berg van thijs krijgt mooie neptieten
Syntixquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:59 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht dat ze ging zeggen "we hebben onze zoon daar gemaakt"
Slaapverwekkend idd, en ik ben al moequote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? Ik zit amper op te letten ook. Ik had wat anders op moeten zetten.
Bye bye man, bye bye.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik haak af. Morgen lange dag met Tour en Fish-o-mania. Trusten.
Er is om 12 uur altijd iets op RTL4 wat ik kijk, dus ik blijf wel op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend idd, en ik ben al moe.
Moet je even TdJ inhalen, dan val je zeker in slaap van Pietertje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend idd, en ik ben al moe.
Liever de Zocolan of de Angliru?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:59 schreef Redefine het volgende:
Hoewel ik de Ventoux episch vind, ben ik toch meer een fan van de Italiaanse reuzen.
Peurno?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is om 12 uur altijd iets op RTL4 wat ik kijk, dus ik blijf wel op.
Bijvoorbeeld. Of de Stelvio, Gavia, Mortirolo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever de Zocolan of de Angliru?
Hei Elei Journaal?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is om 12 uur altijd iets op RTL4 wat ik kijk, dus ik blijf wel op.
Angliru is Spaans.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever de Zocolan of de Angliru?
ib4 you burnt your meat so black grappen...quote:
Tre Cime met Perez Cuapio en de drietandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Angliru is Spaans.
Gavia, Stelvio, Mortirolo, Tre Cime
Maar jij bent een vrouw, ik niet (en geen homo).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind Gordon Ramsey wel een leuke vent
Elke avond heb ik iets van...was dat gister de rebus? Kan um niet herrinerenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef JimboSlice het volgende:
kom maar op met die rebus, heb er zelden zo naar uit gekeken
Ja, dat dat was een bazen-actiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tre Cime met Perez Cuapio en de drietand
Weet ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Angliru is Spaans.
Gavia, Stelvio, Mortirolo, Tre Cime
quote:
Bel hem op, hij kan op dit moment alle steun gebruiken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef Wespensteek het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar verhalen van Harmeling.
Nou heb ik een hekel aan Martijn, maar zover wil ik ook weer niet gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Geen onweer volgens Martijn, hij denkt idd een liquidatie
Escobarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
of die voetballer die werd doodgeschoten omdat ie een eigen doelpunt had gemaakt tijdens het WK 1994
Ik ben altijd sceptisch over dit soort filmmakers, zeker als ik er nog nooit van gehoord heb. Maar ja het is dan ook mijn vak, dan ben ik al te snel sceptischquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik heb bij die vrouw die die documentaire over de Ventoux heeft gemaakt meer het idee dat het een makkelijk onderwerp voor een docu is, waarbij je makkelijk aandacht van media trekt dan dat ze echt liefde voor die berg heeft.. Komt niet erg authentiek over.
Doodzonde idd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
of die voetballer die werd doodgeschoten omdat ie een eigen doelpunt had gemaakt tijdens het WK 1994
Jij maakt films?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben altijd sceptisch over dit soort filmmakers, zeker als ik er nog nooit van gehoord heb. Maar ja het is dan ook mijn vak, dan ben ik al te snel sceptisch
Weet hij veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef Redefine het volgende:
Uran doet dat gewoon vanaf 1 januari Mart.
Nee ik beoordeel ze voor mijn werk (film festival).quote:
Werd in vive le velo bekend gemaakt door Lefevre.quote:
Slechte stap voor zijn carrière vrees ik.quote:
Quintana staat op een krukje om nu in beeld te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Quintana stond er ook gemakkelijk bij
Net zoals bij Wegmisbruikersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Quintana staat op een krukje om nu in beeld te komen.
quote:
Dat denk ik ook, OPQS en klassementsrenners gaat niet echt goed samen. Zal ook wel niet veel steun krijgen van zijn ploeg als Cavendish blijft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte stap voor zijn carrière vrees ik.
Hij zal wel in het heuvelklassieker keurslijf worden gegoten en een vrije rol krijgen voor plek 25 in de grote rondes oftewel de Francis de Greef trofee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, OPQS en klassementsrenners gaat niet echt goed samen. Zal ook wel niet veel steun krijgen van zijn ploeg als Cavendish blijft.
Als je klassementen wil rijden moet je dat niet daar doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte stap voor zijn carrière vrees ik.
Cavendish zal wel blijven zeker als Renshaw ook komt, of is dit al definitief rond?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, OPQS en klassementsrenners gaat niet echt goed samen. Zal ook wel niet veel steun krijgen van zijn ploeg als Cavendish blijft.
Voor het geld hoeft hij het inmiddels niet meer te doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je klassementen wil rijden moet je dat niet daar doen.
Idd. Is er ooit wel eens een QS-er bij de 1e 10 geëindigd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je klassementen wil rijden moet je dat niet daar doen.
Dat moet hij niet zo getelefooneerd doen als vorige week.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit baasje rijdt als een baas de Ventoux op morgen.
Hij ziet eruit als de gemiddelde Colombiaan ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt me echt zo een jongen uit Grenzeloos Verliefd
Geen last van de wind morgen. Die waait over hem heen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit baasje rijdt als een baas de Ventoux op morgen.
Als alle Spaanssprekenden zo praten inderdaad... traag, goed articulerend. Beter dan de gemiddelde Spanjool.quote:
Dat kan niet anders bij Movistar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Dat moet hij niet zo getelefooneerd doen als vorige week.
Interesse?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt me echt zo een jongen uit Grenzeloos Verliefd
Ik versta Zuidamerikanen ook altijd beter dan Spanjaarden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als alle Spaanssprekenden zo praten inderdaad... traag, goed articulerend. Beter dan de gemiddelde Spanjool.
Bij hem ben je ook droog nadat je met hem gesproken hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als alle Spaanssprekenden zo praten inderdaad... traag, goed articulerend. Beter dan de gemiddelde Spanjool.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik beoordeel ze voor mijn werk (film festival).
Genoeg mooie Colombiaanse film overigens. Daar zie ik altijd genoeg broertjes van Quintana rondlopen
Tips? Ik was van plan om vanavond Colores de la Montana te bekijken, is dat wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik beoordeel ze voor mijn werk (film festival).
Genoeg mooie Colombiaanse film overigens. Daar zie ik altijd genoeg broertjes van Quintana rondlopen
Weet ik. Maar kon het niet latenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manHet was alleen net zo een type wat je daar ziet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen die vrouwen hun bekkie niet houden?
Mjah vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kon het niet laten
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Geen Knevel natuurlijk, daarom mogen ze uitlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |