Escobarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
of die voetballer die werd doodgeschoten omdat ie een eigen doelpunt had gemaakt tijdens het WK 1994
Ik ben altijd sceptisch over dit soort filmmakers, zeker als ik er nog nooit van gehoord heb. Maar ja het is dan ook mijn vak, dan ben ik al te snel sceptischquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik heb bij die vrouw die die documentaire over de Ventoux heeft gemaakt meer het idee dat het een makkelijk onderwerp voor een docu is, waarbij je makkelijk aandacht van media trekt dan dat ze echt liefde voor die berg heeft.. Komt niet erg authentiek over.
Doodzonde idd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef TLC het volgende:
of die voetballer die werd doodgeschoten omdat ie een eigen doelpunt had gemaakt tijdens het WK 1994
Jij maakt films?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben altijd sceptisch over dit soort filmmakers, zeker als ik er nog nooit van gehoord heb. Maar ja het is dan ook mijn vak, dan ben ik al te snel sceptisch
Weet hij veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef Redefine het volgende:
Uran doet dat gewoon vanaf 1 januari Mart.
Nee ik beoordeel ze voor mijn werk (film festival).quote:
Werd in vive le velo bekend gemaakt door Lefevre.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |