Dat kan niet anders bij Movistar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Dat moet hij niet zo getelefooneerd doen als vorige week.
Interesse?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt me echt zo een jongen uit Grenzeloos Verliefd
Ik versta Zuidamerikanen ook altijd beter dan Spanjaarden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als alle Spaanssprekenden zo praten inderdaad... traag, goed articulerend. Beter dan de gemiddelde Spanjool.
Bij hem ben je ook droog nadat je met hem gesproken hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als alle Spaanssprekenden zo praten inderdaad... traag, goed articulerend. Beter dan de gemiddelde Spanjool.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik beoordeel ze voor mijn werk (film festival).
Genoeg mooie Colombiaanse film overigens. Daar zie ik altijd genoeg broertjes van Quintana rondlopen
Tips? Ik was van plan om vanavond Colores de la Montana te bekijken, is dat wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik beoordeel ze voor mijn werk (film festival).
Genoeg mooie Colombiaanse film overigens. Daar zie ik altijd genoeg broertjes van Quintana rondlopen
Weet ik. Maar kon het niet latenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee manHet was alleen net zo een type wat je daar ziet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen die vrouwen hun bekkie niet houden?
Mjah vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kon het niet laten
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Geen Knevel natuurlijk, daarom mogen ze uitlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |