Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef Simonshowt het volgende:
nee niet warm... denk aan zwembad, bubbelbad...;)
Nee geen orgies... alles gebeurt stiekem... maar in het zwembad naast een stel staan... met je vriendin... tegen elkaar aan... kijken voelen ...
Wie?
Jij hoort thuis in een parenclub....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Simonshowt het volgende:
Ja Karina... je merkt snel genoeg of ze er voor open staan ja of nee... Komt ook voor dat man alleen dichterbij komt...
Maar ben ik (wij) de enige met die ervaring?
Dit ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef kwiwi het volgende:
In die hitte moet iedereen van me afblijven
Mocht ik het zien gebeuren dan laat ik de mensen eruit trappen. Enig idee hoe ontzettend ranzig het is als al die bacterieën gaan broeien?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Simonshowt het volgende:
Ervaring reeds in meerdere sauna's in NL
Sluiten jullie je ogen of zien jullie het niet (zitten)?
Zou TS een slider zijn denk je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
quote:
Ik ben aan het eten, maar geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
Zeg even welke sauna, dan kom ik daar in ieder geval nooit meer. In andermans broeierig zaad gaan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, maar geeft niet hoor.Fok!ken tijdens het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het persoonlijk heel vervelend als mensen dit doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Simonshowt het volgende:
Ja Karina... je merkt snel genoeg of ze er voor open staan ja of nee... Komt ook voor dat man alleen dichterbij komt...
Maar ben ik (wij) de enige met die ervaring?
Oude TV serie over mensen die tussen dimensies reizen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef Puntenjager het volgende:
Godverdomme, weer een term die ik niet ken. Slider... wat de neuk is dat? Als je hem er ongemerkt in laat glijden ofzo?![]()
O, daar was ik al bang voor. Jammerquote:Op zondag 14 juli 2013 00:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Oude TV serie over mensen die tussen dimensies reizen.
Vermoedelijk gedijen bacterieën een stuk beter bij kamertemperatuur dan bij 90 graden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Mocht ik het zien gebeuren dan laat ik de mensen eruit trappen. Enig idee hoe ontzettend ranzig het is als al die bacterieën gaan broeien?
Soms wou ik dat er een optie was, waarbij je geniale posts kunt markeren om later nog eens om te gniffelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hihaho!quote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef simmu het volgende:
ik kom geregeld in een sauna en als ik het zou zien zou ik direct naar het personeel stappen. gadver
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Soms wou ik dat er een optie was, waarbij je geniale posts kunt markeren om later nog eens om te gniffelen.
Dat bestaat?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:45 schreef nielsgeode het volgende:
De sanctie is namelijk dat je naam op een zwarte lijst gezet wordt en je nergens in Nederland nog bij een sauna naar binnen mag.
Jazeker. Heb het uit nieuwsgierigheid eens gevraagd bij het personeel. Komt vrijwel nooit voor dat iemand erop komt, maar het kan dus wel.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:05 schreef MPC60 het volgende:
Simon showt soms iets teveel, ga lekker naar een parenclub, soms hebben ze daar ook een sauna.
Echt je bent een smeerkees.
Precies. Ik kan uit eigen ervaring gedurende vele jaren vertellen dat al die plekken waar je seksuele handelingen hebt (en die in o.a. films altijd zo opgehemeld worden) met je vriendin/vrouw o.i.d. verre van ideaal zijn. Het ziet er in o.a. films altijd zo romantisch uit en gemakkelijk, maar geloof mij nou: Verre van dat.quote:
Alleen thuis vind ik ook weer zo preuts zeg. Zeker ook alleen bed volgens jou?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:45 schreef milaya het volgende:
ah nee, moet er ook niet aan denken om een neukend stel te zien in de sauna.
beetje opgeilen misschien, de real deal alleen thuis
Een weekend? Ik heb 't meestal na een half uur wel gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:58 schreef silliegirl het volgende:
Nahjah.. Mijn huidige vriend had als "date" een weekend sauna geregeld
Wat een onzinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef johanicd het volgende:
Als iemand opgewonden raakt in een sauna moet zo iemand wel behoorlijk gefrustreerd zijn!
Oh nee, dit was echt prima te doen. Je had 20 verschillende soorten sauna's (ok ze waren allemaal warm). Het was mooi weer dus we hebben ook een tijd gewoon met een drankje in de zon gezeten en er zaten ook heeeeeeerlijke maaltijden bij het arrangement. Oh! en massages!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef 2dope het volgende:
Guilty as charged, ook al betrof het een kleedhokje en was 't niet bepaald een 'epische' ervaring.
[..]
Een weekend? Ik heb 't meestal na een half uur wel gezien.
Ja behoorlijk gesfrustreerd ben je als je als meerderjarige man in een sauna zit met allemaal rondborstige jongedames. Heb vaak zat meegemaakt dat zo'n man heel ongemakkelijk met zijn benen over elkaar ging zitten omdat er een stijfje tevoorschijn kwam.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef johanicd het volgende:
Ik vind een sauna ook geen plek om dat te doen... In een sauna gaat het juist niet om het erotische maar om ontspanning...
Als iemand opgewonden raakt in een sauna moet zo iemand wel behoorlijk gefrustreerd zijn!
Daarnaast zijn er zat sauna's waar kinderen ook toegestaan zijn.
Al met al vind ik het walgelijk dat de sauna daar voor gebruikt wordt! Daar zijn parenclubs en homosauna's voor!!
Ach ja, in de sauna honger krijgen maar thuis komen eten. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja behoorlijk gesfrustreerd ben je als je als meerderjarige man in een sauna zit met allemaal rondborstige jongedames. Heb vaak zat meegemaakt dat zo'n man heel ongemakkelijk met zijn benen over elkaar ging zitten omdat er een stijfje tevoorschijn kwam.
Wat ik al niet meegemaakt heb in de paar keer dat ik naar de sauna geweest ben, mijn god. Gasten die je aankijken en dan tegen hun piemel aan slaan en inderdaad een keer een stelletje in het zwembad die een poging deed naar ons toe, destijds stonden we daar alleen nog niet echt voor open.
Meh, onderweg naar huis toe stoppen voor een snack is leuker. Indien je met je partner gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach ja, in de sauna honger krijgen maar thuis komen eten. Wat wil je nog meer?
Dat had ik al begrepen jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef oLexie het volgende:
[..]
Meh, onderweg naar huis toe stoppen voor een snack is leuker. Indien je met je partner gaat natuurlijkWij gaan nooit alleen naar de sauna toe.
Ik ben al het kijken naar een klein sauna in huis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef petertje74 het volgende:
waarom zou dat niet kunnen...
zolang je het niet doet als er mensen bij zijn .....
Ik wil wel proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Eshya85 het volgende:
Zou mij wel een keer zeer spannend lijken om in een sauna zo "stout" bezig te zijn, met iemand die dat ook wil
Als je hygiëne belangrijk vindt moet je sowieso niet in een openbare sauna komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:45 schreef nielsgeode het volgende:
Seks in een openbare sauna is naar mijn ronduit asociaal. Er is een zeer goede reden waarom het niet mag: andere bezoekers kunnen zich er ernstig aan storen en bovendien is het onhygienisch. Ik hoop van harte dat je een keer door het personeel betrapt wordt. De sanctie is namelijk dat je naam op een zwarte lijst gezet wordt en je nergens in Nederland nog bij een sauna naar binnen mag.
Hoe geil moet je zijn om in een afgesloten ruimte met een beperkte hoeveelheid van schaarse lucht, die steeds droger wordt door de warmte,aan sex te denken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Al die overspannen reacties van die vlotte huismoeders hier.![]()
Toen ik wat jonger was kwam het wel eens voor zonder er al teveel over na te denken. Ik werd simpelweg knettergeil in de sauna.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef petertje74 het volgende:
waarom moet je geil zijn en waarom zou je in een afgesloten ruimte met schaarse lucht geen zin hebben in iets spannends???
je kan ook spannende dingen doen zonder super geil te zijn...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef twiFight het volgende:
En als er een kind de sauna in stapt is dat verder ook heel normaal? Gewoon lekker doorpompen, want dat is zo spannend!
Of gaan we nu met de argumentatie komen dat kinderen dan maar niet naar de sauna moeten gaan.
Toch stiekum wel een moeilijke kwestie hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef petertje74 het volgende:
nee uiteraard is dat niet normaal....maar als je zoiets doet ga je niet met je ogen dicht zitten en let je echt wel op de deur en het raam die daar in zit
dat wij dat geil vinden betekend niet dat we daar andere mensen mee lastig willen vallen.
Naakte, mooie vrouwen onder de zweetdruppels associeert mijn zijn nu eenmaal met geilheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe geil moet je zijn om in een afgesloten ruimte met een beperkte hoeveelheid van schaarse lucht, die steeds droger wordt door de warmte,aan sex te denken.![]()
Volgens mij,maar wie ben ik, heeft je lichaam op dat moment andere behoeftes dan jouw geilheid.
Precies. Net zoals kinderen nooit naar huis moeten gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef twiFight het volgende:
En als er een kind de sauna in stapt is dat verder ook heel normaal? Gewoon lekker doorpompen, want dat is zo spannend!
Of gaan we nu met de argumentatie komen dat kinderen dan maar niet naar de sauna moeten gaan.
In elke sauna hangen veel camera's, vooral om te voorkomen dat mensen gaan neuken in het bubbelbadquote:Op maandag 22 juli 2013 14:18 schreef Iwanius het volgende:
Camera's? Je speelde toch niet in een of andere reality-show? En als dat niet zo was, waar heeft men dan zoveel camera's hangen?(welke club?)
Dat.quote:
Met een fappende badmeester achter de monitorquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In elke sauna hangen veel camera's, vooral om te voorkomen dat mensen gaan neuken in het bubbelbad![]()
Dat dus!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
Zeg even welke sauna, dan kom ik daar in ieder geval nooit meer. In andermans broeierig zaad gaan zitten
Ik ben single dus ik kan je helaas daar niet verder mee helpen, sorryquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Simonshowt het volgende:
Ben erg benieuwd of er meer koppels zijn die vrijen in een sauna.
heb pas op latere leeftijd de sauna ontdekt en merk dat het ook erg spannend kan zijn. Ja ik weet t mag niet... maar (velen) doen het denk ik... ik zie wel eens wat en doe zelf mee.
Wie heeft ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |