Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef Simonshowt het volgende:
nee niet warm... denk aan zwembad, bubbelbad...;)
Nee geen orgies... alles gebeurt stiekem... maar in het zwembad naast een stel staan... met je vriendin... tegen elkaar aan... kijken voelen ...
Wie?
Jij hoort thuis in een parenclub....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Simonshowt het volgende:
Ja Karina... je merkt snel genoeg of ze er voor open staan ja of nee... Komt ook voor dat man alleen dichterbij komt...
Maar ben ik (wij) de enige met die ervaring?
Dit ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef kwiwi het volgende:
In die hitte moet iedereen van me afblijven
Mocht ik het zien gebeuren dan laat ik de mensen eruit trappen. Enig idee hoe ontzettend ranzig het is als al die bacterieën gaan broeien?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Simonshowt het volgende:
Ervaring reeds in meerdere sauna's in NL
Sluiten jullie je ogen of zien jullie het niet (zitten)?
Zou TS een slider zijn denk je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben aan het eten, maar geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
Zeg even welke sauna, dan kom ik daar in ieder geval nooit meer. In andermans broeierig zaad gaan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, maar geeft niet hoor.Fok!ken tijdens het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het persoonlijk heel vervelend als mensen dit doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Simonshowt het volgende:
Ja Karina... je merkt snel genoeg of ze er voor open staan ja of nee... Komt ook voor dat man alleen dichterbij komt...
Maar ben ik (wij) de enige met die ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |