Ik vind het persoonlijk heel vervelend als mensen dit doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Simonshowt het volgende:
Ja Karina... je merkt snel genoeg of ze er voor open staan ja of nee... Komt ook voor dat man alleen dichterbij komt...
Maar ben ik (wij) de enige met die ervaring?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
Oude TV serie over mensen die tussen dimensies reizen.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef Puntenjager het volgende:
Godverdomme, weer een term die ik niet ken. Slider... wat de neuk is dat? Als je hem er ongemerkt in laat glijden ofzo?![]()
O, daar was ik al bang voor. Jammerquote:Op zondag 14 juli 2013 00:37 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Oude TV serie over mensen die tussen dimensies reizen.
Vermoedelijk gedijen bacterieën een stuk beter bij kamertemperatuur dan bij 90 graden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Mocht ik het zien gebeuren dan laat ik de mensen eruit trappen. Enig idee hoe ontzettend ranzig het is als al die bacterieën gaan broeien?
Soms wou ik dat er een optie was, waarbij je geniale posts kunt markeren om later nog eens om te gniffelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
Hihaho!quote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef simmu het volgende:
ik kom geregeld in een sauna en als ik het zou zien zou ik direct naar het personeel stappen. gadver
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Soms wou ik dat er een optie was, waarbij je geniale posts kunt markeren om later nog eens om te gniffelen.
Dat bestaat?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:45 schreef nielsgeode het volgende:
De sanctie is namelijk dat je naam op een zwarte lijst gezet wordt en je nergens in Nederland nog bij een sauna naar binnen mag.
Jazeker. Heb het uit nieuwsgierigheid eens gevraagd bij het personeel. Komt vrijwel nooit voor dat iemand erop komt, maar het kan dus wel.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:05 schreef MPC60 het volgende:
Simon showt soms iets teveel, ga lekker naar een parenclub, soms hebben ze daar ook een sauna.
Echt je bent een smeerkees.
Precies. Ik kan uit eigen ervaring gedurende vele jaren vertellen dat al die plekken waar je seksuele handelingen hebt (en die in o.a. films altijd zo opgehemeld worden) met je vriendin/vrouw o.i.d. verre van ideaal zijn. Het ziet er in o.a. films altijd zo romantisch uit en gemakkelijk, maar geloof mij nou: Verre van dat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |