Naakte, mooie vrouwen onder de zweetdruppels associeert mijn zijn nu eenmaal met geilheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe geil moet je zijn om in een afgesloten ruimte met een beperkte hoeveelheid van schaarse lucht, die steeds droger wordt door de warmte,aan sex te denken.![]()
Volgens mij,maar wie ben ik, heeft je lichaam op dat moment andere behoeftes dan jouw geilheid.
Precies. Net zoals kinderen nooit naar huis moeten gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef twiFight het volgende:
En als er een kind de sauna in stapt is dat verder ook heel normaal? Gewoon lekker doorpompen, want dat is zo spannend!
Of gaan we nu met de argumentatie komen dat kinderen dan maar niet naar de sauna moeten gaan.
In elke sauna hangen veel camera's, vooral om te voorkomen dat mensen gaan neuken in het bubbelbadquote:Op maandag 22 juli 2013 14:18 schreef Iwanius het volgende:
Camera's? Je speelde toch niet in een of andere reality-show? En als dat niet zo was, waar heeft men dan zoveel camera's hangen?(welke club?)
Dat.quote:
Met een fappende badmeester achter de monitorquote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In elke sauna hangen veel camera's, vooral om te voorkomen dat mensen gaan neuken in het bubbelbad![]()
Dat dus!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
Zeg even welke sauna, dan kom ik daar in ieder geval nooit meer. In andermans broeierig zaad gaan zitten
Ik ben single dus ik kan je helaas daar niet verder mee helpen, sorryquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Simonshowt het volgende:
Ben erg benieuwd of er meer koppels zijn die vrijen in een sauna.
heb pas op latere leeftijd de sauna ontdekt en merk dat het ook erg spannend kan zijn. Ja ik weet t mag niet... maar (velen) doen het denk ik... ik zie wel eens wat en doe zelf mee.
Wie heeft ervaring?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij sommige topics denk ik wel eens dat er een parallel universum bestaat waar ze ook op FOK! kunnen posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |