Bergop ziet hij er niet super sterk uit. Denk dat hij morgen meer kansen heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
Die gaat eerder voor de alpe D'huez denk ik
Tja , hij zei dat hij daar wou proberen in een interview 2 dagen terug. Maar inderdaad ik zie hem daar ook niet winnen moest hij proberenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bergop ziet hij er niet super sterk uit. Denk dat hij morgen meer kansen heeft.
Als Cannondale bij elk heuveltje een strak tempo hanteert komen die sprinters vanzelf in de problemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als dit een sprint wordt van een groep met Sagan en Degenkolb, dan zou ik toch niet uitsluiten dat 1 of meer van de grote 3 sprinters er alsnog bijzit, die heuvels stellen niet zo heel veel voor.
Zoveel punten zijn er niet te pakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:01 schreef Godshand het volgende:
Misschien dat Wout Poels bergpunten gaat sprokkelen?
7 cols met punten hoor? OK, geen HC, maar toch kan je ze mooi meepakkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoveel punten zijn er niet te pakken.
Bij elkaar 9 punten. Levert weinig rendement op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
7 cols met punten hoor? OK, geen HC, maar toch kan je ze mooi meepakken
Met 9 punten kan de Gent naar een 5e plaats voor de bollen klimmen en Poels naar plaats 7...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij elkaar 9 punten. Levert weinig rendement op.
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met 9 punten kan de Gent naar een 5e plaats voor de bollen klimmen en Poels naar plaats 7...
Das voor hen de moeite wel waard...
Haha dat wel, maar ze moeten volgend jaar toch naar een andere ploeg. Dus een beetje showen voor geinteresseerden...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.
Hebben ze het vandaag nog over carbon fietsen gehad?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schrijf vast voor de bingo op: Kanovaren, Vader van Voeckler, Skoekeloen en Menselijke maat.
Of Contador/Saxo komt weer met een bizarre aanval op een onverwacht moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef Blik het volgende:
Lijkt me een etappe voorvluchters. Te zwaar voor de meeste sprinters en de klassements mannen zullen wel rustig aan doen
Die heuveltjes van morgen moet hij wel over kunnen komen. Voeckler en Hoogerland verwacht ik ook, types als Albasini misschien nog. Ik verwacht dat een vluchtersgroepje wel red, vanuit de sprintersploegen is er denk ik te weinig motivatie/kracht om een groepje terug te halen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef Wombcat het volgende:
Deze etappe is ideaal voor een vluchtergroepje, maar ook ideaal om Froome te isoleren en dan 'm nogmaals op een lullige manier wat achterstand op te laten lopen.
Voeckler heeft lekker uitgerust vandaag, dus die zal wel aanvallen. En Hoogerland natuurlijk, om dan op de eerst beklimming gelost te worden.
Terpstra is te belangrijk voor het treintje van Cavendish, mocht Cavendish hieroverheen komen, wat best zal lukken dan moet hij erbij zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef Ericr het volgende:
Terpstra is in vorm, stuur maar mee dan als OPQS.
Zou mooi zijn als ze klassementsmannen elkaar gaan bestoken maar met een zware laatste week in aantocht en de rit naar de Ventoux op zondag zullen de meesten dat wel niet aandurven.
Terpstra is vandaag héél diep gegaan. Die gaat echt niet vol in de aanval morgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terpstra is te belangrijk voor het treintje van Cavendish, mocht Cavendish hieroverheen komen, wat best zal lukken dan moet hij erbij zijn
Verder dit. Misschien probeert iemand als Chavanel het ook nog, hoewel die natuurlijk ook al hard heeft gewerkt vandaag. Of wat klassementsrenners die al op grote achterstand liggen en toch nog wat van hun Tour willen maken. Hoewel die misschien wachten tot de bergen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zie Flecha het wel proberen in deze rit. Verder is dit een typische Fedrigo rit. Verder zou het mij niet verbazen als Bakelants of de Gendt het gaan proberen. Mocht het een groepssprint worden dan zou het bij een harde koers weer Sagan kunnen worden.
Die komt hier niet overheen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terpstra is te belangrijk voor het treintje van Cavendish, mocht Cavendish hieroverheen komen, wat best zal lukken dan moet hij erbij zijn
Zou Voeckler überhaupt benen hebben? Die rijdt echt een heel anonieme/slechte Tour voor zijn doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heuveltjes van morgen moet hij wel over kunnen komen. Voeckler en Hoogerland verwacht ik ook, types als Albasini misschien nog. Ik verwacht dat een vluchtersgroepje wel red, vanuit de sprintersploegen is er denk ik te weinig motivatie/kracht om een groepje terug te halen.
Alleen die 3e klim lijkt op iets uit een heuvelklassieker, de rest is met 4% niet steil genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Fides het volgende:
Gewoon weer met bruutploegenspel Froome murw beuken. Deze etappe heeft het profiel van een heuvelklassieker, jongens die de laatste Waalse Pijl/LBL/Amstel Gold race in de top 10 eindigden zoals Mollema, Kwiatkowski, Valverde, Kreuziger, Martin, Rodriguez, Gerrans zouden daar gebruik van moeten maken ten opzichte van Froome.....
Haha ja, dat er bij Hincapie een klein scheurtje in zijn fiets van carbon zat, en dat toen zn stuur afbrak of iets in die richtingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hebben ze het vandaag nog over carbon fietsen gehad?
dan mag aanvallen nog welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat er geen Belkin aan mag/gaat vallen.
Ja, maar als Mollema en LTD zijnde zou ik die bij me willen houden voor het geval contador toch wat doet. De minpunten van Nederlanders in de top-5quote:
Poels gaan ze echt niet in deze rit uitspelen. Daarvoor is het parcours niet lastig genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Types als Fedrigo en Voeckler winnen vandaag, misschien wat basken hoop zelf op johnny of poels
Hij heeft één keer aangevallen tot nu toe. Dat was geen groot succes, maar ik verwacht dat hij het zeker nog een keer gaat proberen. Of hij goed genoeg is om weer een rit te winnen weet ik niet, hij lijkt minder in vorm te zijn dan afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zou Voeckler überhaupt benen hebben? Die rijdt echt een heel anonieme/slechte Tour voor zijn doen
Nja niet vervelend bedoeld maar ik vind Poels in de hogere cols gewoon minder, klassement is weg voor hem na gisteren dus waarom zou die het niet proberen vandaagquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Poels gaan ze echt niet in deze rit uitspelen. Daarvoor is het parcours niet lastig genoeg.
Dat zou hij wel verdienen, in het hooggebergte komt hij te kort. Maar dat geldt voor vele renners natuurlijk. Ik verwacht dat het vandaag ook veel langer duurt voordat een ontsnapping weg is.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Rolland denk ik niet vandaag, te weinig punten te verdienen op een 4de col krijg je er maar 1tje toch?
redelijk denigrerend 3 van die smileysquote:
ik zou mij aanklagen voor racisme.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
redelijk denigrerend 3 van die smileys
Was al ingelopen (NOS).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopgroepje
- Lars Bak (LTB)
- Jens Voigt (RTL)
- Blel Kadri (ALM)
Op letour.fr zijn ze nog ontsnapt, maar slechts 15 seconden voorsprong.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:45 schreef Sunshineboy het volgende:
There are three riders on the attack early in the 14th stage. They are at the 3km mark. We don't yet have the names of those involved in the escape but can report that Voeckler (EUC) is in his usual position at the start of a stage: at the back of the peloton.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:56 schreef sonnyspek het volgende:
Nieuw trio
179 km - Drie nieuwe vluchters: Bak, Voigt en Kadri.
NOS
Op letour.fr hebben ze het ook gewoon over een "Un nouveau trio". Dat zal wel de bron zijn.quote:
En ze zijn bij voigt en coquote:
Waar ben je Johnny, waar ben je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Vaconsoleil_
Dat is nog triester.
Belkinboys zullen wel rustig aan moeten doen.
Ik verwacht een straftraining voor Vacansoleil ofwel op kop beuken om de koplopers in te halen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook geen De Gendt, Boeckmans of Flecha..._
Die Flecha loopt de kantjes er ook maar een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, oke, maar hoe Johnny gehiped werd toen hij die rondjes in Limburg won, dat was bij mij ( en bij iedereen die graag fietsen kijkt denk ik) een trap tegen het zere been. Want ja, belkin presteert nooit, die koene ridders van vacancoleil daarentegen...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om als eerste te worden gelost na een zinloze aanval.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Morgen gaat hij Voeckler en Rolland volgen
Waarschijnlijk gaat ie net als afgelopen zaterdag in de bergen kansloos aanvallen vanaf de 1e kilometerquote:
quote:LeTour.fr spoke with the rider who is now ranked 13th overall, Michael Rogers, when he was on the massage table last night and asked him a few questions about the attack by Saxo-Tinkoff in stage 13. Once the 14 guys got away at the end, we ask, were they actually enjoying it? How does that moment feel? “Obviously, in the back of our minds, we were enjoying it but it was a really tough moment," said the 33-year-old Australian
Tommekequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef Drebbelman het volgende:
Op tvgids.nl laten ze alvast zien welke pose Dumoulin aanneemt als hij vandaag winnend over de streep komt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:11 schreef Monolith het volgende:
Laat het interviewen maar aan de Fransen over:
[..]
Klinkt als Johnnyquote:There has been an acceleration from a Vacansoleil-DCM rider at the 26km mark. He is attempting to bridge the gap to the leading five who are ahead by 50".
quote:Uit woede over doorrijden Belkin na mechanische problemen Valverde reed ploegleider Movistar gisteren in koers een deuk in Belkin-auto.
Le Mevel uit de kopgroepquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:19 schreef Felagund het volgende:
Verschil wordt wel kleiner. Nog maar iets meer dan 30 seconden.
Sowieso Cofidisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die rijdt ook geen deuk meer in een pak boter.
Letour kan niet tellenquote:Peloton not giving five any leeway...
The peloton is speeding along at a rapid pace early today and the five escapees are really being made to work for their gains. Voigt, Bak, Kadri and Vichot are only 35" ahead...
net als die tweede pyryneëenrit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Minstens de helft van het peloton heeft deze etappe aangekruist. Er zal dus voor het eerst gekoerst worden om met de ontsnapping mee te mogen.
Mollemaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Hopelijk minstens één landgenoot..
Triest.quote:
Bron: Twitter (Steven Dalebout)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha wtf![]()
Ze waren niet boos toch? Spanjaarden_
Geen dumoulin dantwitter:mrconde twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 13:36:2518 riders in front but now Argos-Shimano are setting the pace in the peloton. #tdf reageer retweet
Geen landgenotenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
The composition of the lead group of 18...
Bak (LTB), Burghardt (BMC), Van Garderen (BMC), Bakelants (RTL), Voigt (RTL), Gautier (EUC), Vichot (FDJ), Kadri (ALM), Brutt (KAT), Erviti (MOV), Rojas (MOV), Garcia (COF), Trentin (OPQ), Millar (GRS), Talansky (GRS), Albasini (OGE), Greschke (ARG) and Simon (SOJ) are the riders in the lead.
Haten op Spanjaardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha wtf![]()
Ze waren niet boos toch? Spanjaarden_
Nederlanders de slag gemist natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
The composition of the lead group of 18...
Bak (LTB), Burghardt (BMC), Van Garderen (BMC), Bakelants (RTL), Voigt (RTL), Gautier (EUC), Vichot (FDJ), Kadri (ALM), Brutt (KAT), Erviti (MOV), Rojas (MOV), Garcia (COF), Trentin (OPQ), Millar (GRS), Talansky (GRS), Albasini (OGE), Greschke (ARG) and Simon (SOJ) are the riders in the lead.
En dit ja.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof ze zelf zouden wachten als iemand van het kaliber Gesink zou vallen.
Ik wel. Goede lead out.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou trouwens niet graag met Rojas in een kopgroep zitten.
Die wordt toch 3equote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die wordt hooguit 2equote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wel, hij legt het toch altijd af tegen iemand die beter is. Veel ereplaatsen, maar hij wint bijna nooit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:44 schreef Sheepcidus het volgende:
we hebben de actie van de dag al gemist
BMC hebben Burghardt. Waarom zouden zequote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Talansky mee, BMC en AG2R gaan zo op kop rammen.
Evans wil zijn 12de plek niet in gevaar laten komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BMC hebben Burghardt. Waarom zouden ze
Volgens mij heeft Europcar alleen even vooraan gereden voor dat ene klimmetje, zodat Rolland dat puntje kon pakken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom is Valverde boos op Europcar? Ik heb gisteren alleen de laatste 2km live kunnen zien.
De klassementen van Peraud en Evansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel en DCM straftraining, AG2R en BMC voor onzinkopwerk, Cannondale voor Sagan. Misschien moet Froome ook nog wat verdedigen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De fokkertjes gaan nu al uit van een sprint met de complete kopgroep.
Haha die fokkertjes inderdaad!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De fokkertjes gaan nu al uit van een sprint met de complete kopgroep.
Erviti?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn adoptierenner laat zich voor het eerst zien.
Die heeft al die mongolenontsnappingen keihard uitgelachen. Vandaag gaat het lukken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn adoptierenner laat zich voor het eerst zien.
Comedy capers ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef knep het volgende:
VCS
Wat een prutsers. Zelf de kopgroep terughalen en daarna weer niemand mee hebben.
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kopgroep rijdt niet veel harder dan peloton. 1.20 voor.
gebeurt wel vaker, als ze allemaal moeten rijden kunnen ze niet meer mee springen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef knep het volgende:
VCS
Wat een prutsers. Zelf de kopgroep terughalen en daarna weer niemand mee hebben.
Gewoon terughalen die hap, zodat alle frisse Nederlanders in de kopgroep komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.
Neemt af tot 1:15...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat Mollema op de Ventoux 7 minuten verloor en dat het hele land op hem zat te haten. Ik zie het nog echt gebeuren ook!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat Millar won.
Misschien dat op het klimmetje nog wat mannen er naar toe willen springen. Is nog te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lampre is in de tour altijd bagger ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef debeterebob het volgende:
Lampre en Euskaltel knappen het op
Lampre ook al zo'n kansloze ploeg. Gister Niemiec beste Lampraan op 10 minuten_
Scarponi is natuurlijk ook een boefje, maar verder hebben ze ook niks meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lampre is in de tour altijd bagger ja.
Altijd meerijden met Cunego, die dan nooit aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lampre is in de tour altijd bagger ja.
Cunego is al sinds ie z'n epo links heeft laten liggen niets meer waard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd meerijden met Cunego, die dan nooit aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen.
Die doet het nog wel ok maar is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ferrari had ik iets meer van verwacht in de sprints.
Niemiec in de Giro.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Scarponi is natuurlijk ook een boefje, maar verder hebben ze ook niks meer.
De renners willen zo graag in een kopgroep zitten..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Lampre en Euskaltel achtervolgen, er was een Vacansoleil-renner die de sprong probeerde te maken, maar die zullen nu ook wel weer meehelpen
Nou de laatste tijd waren er ook geen verwachtingen meer hoor. Het is nu niet alsof Cunego als doel het klassement had.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd meerijden met Cunego, die dan nooit aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen.
In 2009 was hij ook wel een baasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Cunego is gewoon op zijn hoogtepunt begonnen.
Dat was 2008. In 2009 reed hij wel een leuke Vuelta.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In 2009 was hij ook wel een baas
Hoe die AGR won
Wel mooi dat ze vandaag direct antwoord gevenquote:De kopgroep en het eerste peloton van een man of zestig telden gisteren nul (!) renners van Vacansoleil-DCM. 'Ik heb een fantastische wielerwedstrijd gezien, alleen heb ik me ook op zitten vreten. De video van deze etappe is er een om te bewaren en van te genieten, maar voor ons om van te leren', brieste ploegleider Aart Vierhouten na de wanprestatie in AD Sportwereld.
Er waren momenten dat de oud-renner in de volgauto de neiging kreeg zelf weer een rugnummer op te spelden. Zo verloor kopman Wout Poels tien minuten. 'Wout verkloot hier gewoon zijn klassement. Nota bene in de laatste vlakke rit. Dat mag je nooit laten gebeuren. Waaierrijden is ons met de paplepel ingegoten. Maar wielrennen is meer dan alleen maar meehobbelen, we hebben ons in slaap laten wiegen.'
En vanaf toen presteerde hij niks meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat was 2008. In 2009 reed hij wel een leuke Vuelta.
Mwa, hij reed 2011(?) ook nog een leuke Tour.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En vanaf toen presteerde hij niks meer.
Nooit meer in de buurt van het podium gekomen en ook in de klassiekers is het drama. Vooral de laatste paar jaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, hij reed 2011(?) ook nog een leuke Tour.
Ook qua uitstraling.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Liever Rivkah dan Dione, qua sportverstand.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:15 schreef Alrac4 het volgende:
We kunnen Oranje Brigade al van de Euskaltelbingo afstrepen
Oroz dacht ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eh, ben ik scheel of is Nieve zelf op kop aan het rijden?
Met d'r kutstem ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lijkt op duitse pornohoer met der dikke gestifte rode lippen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe Weeningquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rogers, baas
Gaat de tour nog ooit winnen
4-voudig winnaar WK tijdrijdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rogers, baas
Samen met Danielson op het podium.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rogers, baas
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:22 schreef marcodej het volgende:
Als Euskaltel gaat achtervolgen, dan weet je al dat het peloton gezien is. Die heb ik nog nooit een gat zien dichtrijden.
En Popovych.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Samen met Danielson op het podium.
Paulien Cornelissen mondquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hincapiequote:
Kopgroep gaat dan uitlopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Ah, diesel Hoogerland gaat even op kop rijden.
Laatst was er nog een menselijke maat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het woord tekentafelwielrennen maakt een comeback.
valt alleen niet op mannenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]Maar ze heeft wel wat. Dione komt gewoon over als doos.
Lolbroek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond middernacht is de verwachting.
Tussen 16:00 en 18:00quote:
Ok, fijn.quote:
Mensen die stemmen zijn automatisch ook de Tour aan het volgen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:34 schreef Monolith het volgende:
Die poll op sporza..'Wat vind je tot nu toe van de tour' met als antwoord 'kan me totaal niet boeien'.
Als het je niet kan boeien ga je toch sowieso niet om half drie live de tour volgen?
Doet t gewoon slecht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef DeLuna het volgende:
Vangarderen is ook wel een beetje jammer ja. Had ik meer van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |