quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:56 schreef sonnyspek het volgende:
Nieuw trio
179 km - Drie nieuwe vluchters: Bak, Voigt en Kadri.
NOS
Op letour.fr hebben ze het ook gewoon over een "Un nouveau trio". Dat zal wel de bron zijn.quote:
En ze zijn bij voigt en coquote:
Waar ben je Johnny, waar ben je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Vaconsoleil_
Dat is nog triester.
Belkinboys zullen wel rustig aan moeten doen.
Ik verwacht een straftraining voor Vacansoleil ofwel op kop beuken om de koplopers in te halen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook geen De Gendt, Boeckmans of Flecha..._
Die Flecha loopt de kantjes er ook maar een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, oke, maar hoe Johnny gehiped werd toen hij die rondjes in Limburg won, dat was bij mij ( en bij iedereen die graag fietsen kijkt denk ik) een trap tegen het zere been. Want ja, belkin presteert nooit, die koene ridders van vacancoleil daarentegen...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om als eerste te worden gelost na een zinloze aanval.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Morgen gaat hij Voeckler en Rolland volgen
Waarschijnlijk gaat ie net als afgelopen zaterdag in de bergen kansloos aanvallen vanaf de 1e kilometerquote:
quote:LeTour.fr spoke with the rider who is now ranked 13th overall, Michael Rogers, when he was on the massage table last night and asked him a few questions about the attack by Saxo-Tinkoff in stage 13. Once the 14 guys got away at the end, we ask, were they actually enjoying it? How does that moment feel? “Obviously, in the back of our minds, we were enjoying it but it was a really tough moment," said the 33-year-old Australian
Tommekequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef Drebbelman het volgende:
Op tvgids.nl laten ze alvast zien welke pose Dumoulin aanneemt als hij vandaag winnend over de streep komt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:11 schreef Monolith het volgende:
Laat het interviewen maar aan de Fransen over:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |