Dit...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:44 schreef Sheepcidus het volgende:
we hebben de actie van de dag al gemist
BMC hebben Burghardt. Waarom zouden zequote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Talansky mee, BMC en AG2R gaan zo op kop rammen.
Evans wil zijn 12de plek niet in gevaar laten komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BMC hebben Burghardt. Waarom zouden ze
Volgens mij heeft Europcar alleen even vooraan gereden voor dat ene klimmetje, zodat Rolland dat puntje kon pakken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom is Valverde boos op Europcar? Ik heb gisteren alleen de laatste 2km live kunnen zien.
De klassementen van Peraud en Evansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel en DCM straftraining, AG2R en BMC voor onzinkopwerk, Cannondale voor Sagan. Misschien moet Froome ook nog wat verdedigen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De fokkertjes gaan nu al uit van een sprint met de complete kopgroep.
Haha die fokkertjes inderdaad!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De fokkertjes gaan nu al uit van een sprint met de complete kopgroep.
Erviti?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn adoptierenner laat zich voor het eerst zien.
Die heeft al die mongolenontsnappingen keihard uitgelachen. Vandaag gaat het lukken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn adoptierenner laat zich voor het eerst zien.
Comedy capers ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef knep het volgende:
VCS
Wat een prutsers. Zelf de kopgroep terughalen en daarna weer niemand mee hebben.
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kopgroep rijdt niet veel harder dan peloton. 1.20 voor.
gebeurt wel vaker, als ze allemaal moeten rijden kunnen ze niet meer mee springen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef knep het volgende:
VCS
Wat een prutsers. Zelf de kopgroep terughalen en daarna weer niemand mee hebben.
Gewoon terughalen die hap, zodat alle frisse Nederlanders in de kopgroep komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.
Neemt af tot 1:15...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat Mollema op de Ventoux 7 minuten verloor en dat het hele land op hem zat te haten. Ik zie het nog echt gebeuren ook!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat Millar won.
Misschien dat op het klimmetje nog wat mannen er naar toe willen springen. Is nog te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lampre is in de tour altijd bagger ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef debeterebob het volgende:
Lampre en Euskaltel knappen het op
Lampre ook al zo'n kansloze ploeg. Gister Niemiec beste Lampraan op 10 minuten_
Scarponi is natuurlijk ook een boefje, maar verder hebben ze ook niks meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lampre is in de tour altijd bagger ja.
Altijd meerijden met Cunego, die dan nooit aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lampre is in de tour altijd bagger ja.
Cunego is al sinds ie z'n epo links heeft laten liggen niets meer waard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd meerijden met Cunego, die dan nooit aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen.
Die doet het nog wel ok maar is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ferrari had ik iets meer van verwacht in de sprints.
Niemiec in de Giro.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Scarponi is natuurlijk ook een boefje, maar verder hebben ze ook niks meer.
De renners willen zo graag in een kopgroep zitten..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Lampre en Euskaltel achtervolgen, er was een Vacansoleil-renner die de sprong probeerde te maken, maar die zullen nu ook wel weer meehelpen
Nou de laatste tijd waren er ook geen verwachtingen meer hoor. Het is nu niet alsof Cunego als doel het klassement had.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd meerijden met Cunego, die dan nooit aan de hooggespannen verwachtingen kan voldoen.
In 2009 was hij ook wel een baasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Cunego is gewoon op zijn hoogtepunt begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |