Dit...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:44 schreef Sheepcidus het volgende:
we hebben de actie van de dag al gemist
BMC hebben Burghardt. Waarom zouden zequote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Talansky mee, BMC en AG2R gaan zo op kop rammen.
Evans wil zijn 12de plek niet in gevaar laten komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BMC hebben Burghardt. Waarom zouden ze
Volgens mij heeft Europcar alleen even vooraan gereden voor dat ene klimmetje, zodat Rolland dat puntje kon pakken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom is Valverde boos op Europcar? Ik heb gisteren alleen de laatste 2km live kunnen zien.
De klassementen van Peraud en Evansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Euskaltel en DCM straftraining, AG2R en BMC voor onzinkopwerk, Cannondale voor Sagan. Misschien moet Froome ook nog wat verdedigen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De fokkertjes gaan nu al uit van een sprint met de complete kopgroep.
Haha die fokkertjes inderdaad!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De fokkertjes gaan nu al uit van een sprint met de complete kopgroep.
Erviti?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn adoptierenner laat zich voor het eerst zien.
Die heeft al die mongolenontsnappingen keihard uitgelachen. Vandaag gaat het lukken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn adoptierenner laat zich voor het eerst zien.
Comedy capers ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef knep het volgende:
VCS
Wat een prutsers. Zelf de kopgroep terughalen en daarna weer niemand mee hebben.
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kopgroep rijdt niet veel harder dan peloton. 1.20 voor.
gebeurt wel vaker, als ze allemaal moeten rijden kunnen ze niet meer mee springen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:52 schreef knep het volgende:
VCS
Wat een prutsers. Zelf de kopgroep terughalen en daarna weer niemand mee hebben.
Gewoon terughalen die hap, zodat alle frisse Nederlanders in de kopgroep komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.
Neemt af tot 1:15...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze de zege krijgen maar niet van harte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |