Bergop ziet hij er niet super sterk uit. Denk dat hij morgen meer kansen heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
Die gaat eerder voor de alpe D'huez denk ik
Tja , hij zei dat hij daar wou proberen in een interview 2 dagen terug. Maar inderdaad ik zie hem daar ook niet winnen moest hij proberenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bergop ziet hij er niet super sterk uit. Denk dat hij morgen meer kansen heeft.
Als Cannondale bij elk heuveltje een strak tempo hanteert komen die sprinters vanzelf in de problemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als dit een sprint wordt van een groep met Sagan en Degenkolb, dan zou ik toch niet uitsluiten dat 1 of meer van de grote 3 sprinters er alsnog bijzit, die heuvels stellen niet zo heel veel voor.
Zoveel punten zijn er niet te pakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:01 schreef Godshand het volgende:
Misschien dat Wout Poels bergpunten gaat sprokkelen?
7 cols met punten hoor? OK, geen HC, maar toch kan je ze mooi meepakkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoveel punten zijn er niet te pakken.
Bij elkaar 9 punten. Levert weinig rendement op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
7 cols met punten hoor? OK, geen HC, maar toch kan je ze mooi meepakken
Met 9 punten kan de Gent naar een 5e plaats voor de bollen klimmen en Poels naar plaats 7...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij elkaar 9 punten. Levert weinig rendement op.
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met 9 punten kan de Gent naar een 5e plaats voor de bollen klimmen en Poels naar plaats 7...
Das voor hen de moeite wel waard...
Haha dat wel, maar ze moeten volgend jaar toch naar een andere ploeg. Dus een beetje showen voor geinteresseerden...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.
Hebben ze het vandaag nog over carbon fietsen gehad?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schrijf vast voor de bingo op: Kanovaren, Vader van Voeckler, Skoekeloen en Menselijke maat.
Of Contador/Saxo komt weer met een bizarre aanval op een onverwacht moment.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:54 schreef Blik het volgende:
Lijkt me een etappe voorvluchters. Te zwaar voor de meeste sprinters en de klassements mannen zullen wel rustig aan doen
Die heuveltjes van morgen moet hij wel over kunnen komen. Voeckler en Hoogerland verwacht ik ook, types als Albasini misschien nog. Ik verwacht dat een vluchtersgroepje wel red, vanuit de sprintersploegen is er denk ik te weinig motivatie/kracht om een groepje terug te halen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef Wombcat het volgende:
Deze etappe is ideaal voor een vluchtergroepje, maar ook ideaal om Froome te isoleren en dan 'm nogmaals op een lullige manier wat achterstand op te laten lopen.
Voeckler heeft lekker uitgerust vandaag, dus die zal wel aanvallen. En Hoogerland natuurlijk, om dan op de eerst beklimming gelost te worden.
Terpstra is te belangrijk voor het treintje van Cavendish, mocht Cavendish hieroverheen komen, wat best zal lukken dan moet hij erbij zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef Ericr het volgende:
Terpstra is in vorm, stuur maar mee dan als OPQS.
Zou mooi zijn als ze klassementsmannen elkaar gaan bestoken maar met een zware laatste week in aantocht en de rit naar de Ventoux op zondag zullen de meesten dat wel niet aandurven.
Terpstra is vandaag héél diep gegaan. Die gaat echt niet vol in de aanval morgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terpstra is te belangrijk voor het treintje van Cavendish, mocht Cavendish hieroverheen komen, wat best zal lukken dan moet hij erbij zijn
Verder dit. Misschien probeert iemand als Chavanel het ook nog, hoewel die natuurlijk ook al hard heeft gewerkt vandaag. Of wat klassementsrenners die al op grote achterstand liggen en toch nog wat van hun Tour willen maken. Hoewel die misschien wachten tot de bergen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zie Flecha het wel proberen in deze rit. Verder is dit een typische Fedrigo rit. Verder zou het mij niet verbazen als Bakelants of de Gendt het gaan proberen. Mocht het een groepssprint worden dan zou het bij een harde koers weer Sagan kunnen worden.
Die komt hier niet overheen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terpstra is te belangrijk voor het treintje van Cavendish, mocht Cavendish hieroverheen komen, wat best zal lukken dan moet hij erbij zijn
Zou Voeckler überhaupt benen hebben? Die rijdt echt een heel anonieme/slechte Tour voor zijn doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heuveltjes van morgen moet hij wel over kunnen komen. Voeckler en Hoogerland verwacht ik ook, types als Albasini misschien nog. Ik verwacht dat een vluchtersgroepje wel red, vanuit de sprintersploegen is er denk ik te weinig motivatie/kracht om een groepje terug te halen.
Alleen die 3e klim lijkt op iets uit een heuvelklassieker, de rest is met 4% niet steil genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Fides het volgende:
Gewoon weer met bruutploegenspel Froome murw beuken. Deze etappe heeft het profiel van een heuvelklassieker, jongens die de laatste Waalse Pijl/LBL/Amstel Gold race in de top 10 eindigden zoals Mollema, Kwiatkowski, Valverde, Kreuziger, Martin, Rodriguez, Gerrans zouden daar gebruik van moeten maken ten opzichte van Froome.....
Haha ja, dat er bij Hincapie een klein scheurtje in zijn fiets van carbon zat, en dat toen zn stuur afbrak of iets in die richtingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hebben ze het vandaag nog over carbon fietsen gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |