Bergop ziet hij er niet super sterk uit. Denk dat hij morgen meer kansen heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
Die gaat eerder voor de alpe D'huez denk ik
Tja , hij zei dat hij daar wou proberen in een interview 2 dagen terug. Maar inderdaad ik zie hem daar ook niet winnen moest hij proberenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bergop ziet hij er niet super sterk uit. Denk dat hij morgen meer kansen heeft.
Als Cannondale bij elk heuveltje een strak tempo hanteert komen die sprinters vanzelf in de problemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als dit een sprint wordt van een groep met Sagan en Degenkolb, dan zou ik toch niet uitsluiten dat 1 of meer van de grote 3 sprinters er alsnog bijzit, die heuvels stellen niet zo heel veel voor.
Zoveel punten zijn er niet te pakken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:01 schreef Godshand het volgende:
Misschien dat Wout Poels bergpunten gaat sprokkelen?
7 cols met punten hoor? OK, geen HC, maar toch kan je ze mooi meepakkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zoveel punten zijn er niet te pakken.
Bij elkaar 9 punten. Levert weinig rendement op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
7 cols met punten hoor? OK, geen HC, maar toch kan je ze mooi meepakken
Met 9 punten kan de Gent naar een 5e plaats voor de bollen klimmen en Poels naar plaats 7...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij elkaar 9 punten. Levert weinig rendement op.
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met 9 punten kan de Gent naar een 5e plaats voor de bollen klimmen en Poels naar plaats 7...
Das voor hen de moeite wel waard...
Haha dat wel, maar ze moeten volgend jaar toch naar een andere ploeg. Dus een beetje showen voor geinteresseerden...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben het over Vacansoleil, die gaan voor de zinloze prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |