dan mag aanvallen nog welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat er geen Belkin aan mag/gaat vallen.
Ja, maar als Mollema en LTD zijnde zou ik die bij me willen houden voor het geval contador toch wat doet. De minpunten van Nederlanders in de top-5quote:
Poels gaan ze echt niet in deze rit uitspelen. Daarvoor is het parcours niet lastig genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Types als Fedrigo en Voeckler winnen vandaag, misschien wat basken hoop zelf op johnny of poels
Hij heeft één keer aangevallen tot nu toe. Dat was geen groot succes, maar ik verwacht dat hij het zeker nog een keer gaat proberen. Of hij goed genoeg is om weer een rit te winnen weet ik niet, hij lijkt minder in vorm te zijn dan afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zou Voeckler überhaupt benen hebben? Die rijdt echt een heel anonieme/slechte Tour voor zijn doen
Nja niet vervelend bedoeld maar ik vind Poels in de hogere cols gewoon minder, klassement is weg voor hem na gisteren dus waarom zou die het niet proberen vandaagquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Poels gaan ze echt niet in deze rit uitspelen. Daarvoor is het parcours niet lastig genoeg.
Dat zou hij wel verdienen, in het hooggebergte komt hij te kort. Maar dat geldt voor vele renners natuurlijk. Ik verwacht dat het vandaag ook veel langer duurt voordat een ontsnapping weg is.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Rolland denk ik niet vandaag, te weinig punten te verdienen op een 4de col krijg je er maar 1tje toch?
redelijk denigrerend 3 van die smileysquote:
ik zou mij aanklagen voor racisme.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
redelijk denigrerend 3 van die smileys
Was al ingelopen (NOS).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kopgroepje
- Lars Bak (LTB)
- Jens Voigt (RTL)
- Blel Kadri (ALM)
Op letour.fr zijn ze nog ontsnapt, maar slechts 15 seconden voorsprong.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:45 schreef Sunshineboy het volgende:
There are three riders on the attack early in the 14th stage. They are at the 3km mark. We don't yet have the names of those involved in the escape but can report that Voeckler (EUC) is in his usual position at the start of a stage: at the back of the peloton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |